Van ong. 19.30 tot de volgende ochtend 9.00uur.. Soms wat korster soms wat langer. (afgelopen nacht wat korter omdat ze pas tegen 21uur sliep). ik leg haar na het flesje even in de box, en daarna gaat ze naar bed (dan wil ze vaak nog even slapen). En 's middags gaat ze naar bed na het flesje. De rest van die tijd is ze in de bo, of in haar springstoel (10min. nog steeds), of even in haar loopstoel, zdat ze haar zus achterna kan gillend. Maar ze ligt meerendeels in de box, waar ze zich nu prima vermaakt met draaien etc. Verder doet ze ook wle eens kleine hazeslaapjes in de box, maar die 15min. per keer, neem ik voor lief . Ze heeft zichzelf nu in deze ritme gezet (ben ik wel blij mee want ze volgt nu het ritme van de oudste). Dacht voor kort dat het onmogelijk werd, maar dat was na het sprongetje over.. En gaan we dus zo verder. Zo even 2 foto's spammen
Bekijk bijlage 110042 let niet op de zooi erachter.. druk bezig met uitzoeken wat in de verhuisdozen kan.. Hebben van die gedeelte een uitzoekhoek gemaakt, zodat we alleen daar troep hebben ..
ik wil van de week ook beginnen met broodje te geven maar zit er ook mee waar ik het moet inpassen Want ochtend krijgt ze om 9.30 fruithap en om 12.30 fles dus moet ik het dan in plaats van die fles doen?
bij een bedrijf dat cruise reizen verzorgd als receptie/ secretaresse functie en chatten met pot.klanten! het enige is dat het voor a.s. donderdag is en ik dan werk... heb geen dagen meer om op te nemen dus helaas zal ik vragen of het een andere dag mogelijk is....maandags of dinsdags....
@natas.. heb hier het wel ipv. volle fles gegeven. Eerts een klein stukje (opbouwend qua hoeveelheid), en dan minder fv. erachteraan.. op den duur wou ze geen fles meer
esmee wil vandaag helemaal geen vast voedsel... fruithap vond ze niet lekker... en broodje ging een inieminie stukje in haar mondje maar meer ook echt niet........ zal wel niet zo heel lekker zijn vandaag denk ik....
als ze 12.30fles krijgt natas, dan om 12.00uur brood proberen en fles erachteraan, doen we hier ook 12.00uur brood en 12.30 fles van 150cc
tja dat kan wel maar zit met het probleem dat ik op de fiets ben en niet zo weer terug ben...... vind het niet echt handig...
even een vraagje (weet het niet meer van naomi). Als ik Vera laat zitten, kan ze best een tijd alleen los zitten.. Alleen hoe gingen ze ook alweer vanuit liggen naar de zit-houding?? wil nl. niet dat ze teveel haar buikspieren gebruikt, door zich vanuit lig zo omhoog te werken (sit-up idee).
En wanneer moest de box ook alweer naar beneden?? De 1 zegt met draaien, de ander zegt: bij optrekken.. Hier is de box halverwege, kan dus 1 naar beneden (heb van die soort klossen eronder). Wanneer zouden jullie dit gaan doen?? vera krijgt volgende maand een ledikant (die wel lager gezet wordt) zodra we overgaan in het andere huis.. Wieg wil momenteel nog wel..