Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    yes egt honger ze drinkt zo fles van 180 leeg

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Heb je wel eens voeding voor hongerige kindjes geprobeerd ..?

EN hoeveel krijgt ze overdag precies binnen .........
    Denk echt dat je haar vaste tijden moet gaan geven en das misschien wel ff doorbijten ,maar zo krijg je haar misschien toch wel in een schema........................

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    AM, dan zou ik lekker alleen gaan, even lekker ME-time voor jou! blijft Sara lekker quality time bij papa, dat vind ik ook altijd wel belangrijk, wij moeders zijn nou eenmaal toch meer bij de kleintjes...

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik vrees dat het eerder andersom is :D ;)

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen!

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Een hele goede goedemorgen...... (wilde er bijna een Kim Holland versie van maken) Hihi!

Wat hebben wij ge-ouwe-hoer-d gister zeg! Ben blij dat ik erbij was... anders moest ik een heel boekwerk bijlezen!

Yes: Thanks, leuke bank he! Enne die kussens... wel handig dat je smama ze kan namaken. Zou ik ook doen want ze zijn erg duur (sorry baas)!

Alpenmama: Ik zou met z'n allen gaan maar dat is mijn keuze. En is het geen optie om met z'n drietjes met de trein te gaan? Dan kan de kleine zeker liggen toch? Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt...

Doorslapen: Ik denk wel dat ze heeft doorgeslapen hahaha! Ik wel in ieder geval! Ze heeft lekker bij mijn mama geslapen. Straks komt ze weer lekker thuis!
    Vandaag moeten we eerst een huis fotograferen en ik wil het hele huis flink aanpakken.... meubels in de olie zetten, ramen lappen enzo! Misschien helpt het als ik eens opsta.... ben altijd zo lui 's ochtends!

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Dat zou je denken he.... maar ik typ toch nog steeds normale woorden.... daarboven komen ze allemaal met woorden met "oa" er in!!! Hoe verzinnen ze het??? :p:p

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Natas, miss is dat wel een idee wat marjon zegt.

Dean kwam ook altijd voor voeding s nachts.
    Ik ben hem toen s avonds vaker gaan geven (clusteren)
    Dus om de 2 uur een flesje, laatste voeding niet te laat geven want kindjes vallen rond 8 9 uur in hun diepe slaap, maak je ze daarna wakker dan pakken ze weer hun normale ritme op.

Bijv:

5 uur groente, 7 uur fles, 9 uur papfles en dan naar bed.

Het zal niet gelijk werken misschien, dean kreeg s nachts dan wel een fles, maar wel steeds minder, om de 2 nachten 30 cc eraf, en s ochtends 30 cc erbij.

Dan wen je haar rustig aan het feit dat ze s nachts niet krijgt en s avonds en s ochtends wel.

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Maar ik zal met Sterreke eens lekker "Brabants" gaan lullen daar en dan kijken wat jullie er van snappen en dan andersom.... ik denk dat jullie winnen met dat Friese gebrabbel!

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nath 120 euri voor een kussen zou ik in geen 120 jaar doen haha.
    Maar ze zijn echt super gaaf, dus ff stofjes zoeken ervoor!

11. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Helloo!
    Zo jullie hebben gister lekker doorgelult zeg!!:$ Dat andere topic nog volgelult en nu al op pag 43!:$ Get a life girls!! ;):p
    Yaro begint de nieuwe tijd te kennen volgens mij, hij was vanmorgen om 8.15 wakker, dus we gaan weer richting 8.30/9.00!!:D
    Hoe is dat bij jullie? Kunnen alle kleintjes al een beetje wennen aan de wintertijd?

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier is het totaal geen probleem geweest !!!!!! Viel me reuze mee .................Voor die tijd was MArit aan het spoken s nachts en sinds het weekend ook niet meer .................

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Laiverd dat was Gronings tussen Ingel en mij. GEEN FRIES!!!! Dat kun je niet zeggen tegen twee Groningers ;):p

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

This is our life!!!:p

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Fries klinkt namelijk veel beter :) en is een op zichzelf staande taal, en geen verkrachting van het Nederlands, zoals die Groningers doen :p

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hihi, sorry er zit dus verschil in.....:( ik noem alles wat bovenin ligt Fries haha! :p

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Aha hier is Miss Friesland weer..... :D:D

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik zit net even de Wij te bekijken en iemand hier (was het Natas?) had ook een uitgaven met de foto van de eigen beeb erop.... is wel erg leuk! Ga ik ook doen denk ik. Is toch een leuk iets voor later...

En ik wilde de agenda van NewMe maar via Wij kun je ook leuke agenda's maken met foto's van de beeb... ze hebben leuke achtergrondjes enzo.... ga eens op de site verder lezen....

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hier hebben we de zesde ziekte dus het is wat raar met slapen. Annemijn had van het weekend koorts en nu vlekjes. Floris werd vanmorgen wakker met koorts. Annemijn is nu vroeg wakker omdat ze overdag aldoor heeft geslapen, vandaag maar eens even niet.

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Tsssss, Fries klint beter? Misschien omdat je het zo vaak hoort aangezien friezen de moeite niet nemen abn te spreken als er een niet-fries bij is..... ;) dat doen wij groningers wel!

(ik spreek alleen maar abn, dus ook niet zo moeilijk om me aan te passen ;))

Deel Deze Pagina