Nath ik vraag om te bieden vanaf 100 het liefst vang ik er ongeveer tussen de 120 en 150 voor. Maar ben bang dat ik het te hoog inzet
Putten! ***rent gelijk door het huis om wat spullen bij elkaar te grijpen en staat inmiddels al op de stoep met al haar spullen........ ***
Zeg maar wat moet ik bieden? En als je mijn bod kwijt wil mik je het er af... of als ik lager/hoger moet bieden dan zeg je het maar.
O,ja ik weet niet meer of het nou Putte of Putten was... wij hebben daar regelmatig een familiedag... er zit/zat ook een bowlingbaan... en veel bos. Ik weet nog dat ik richting Zeist moet rijden en dan ?? geen idee meer... is het daar??
amersfoort aanhouden en dan richting barneveld putten De putter Eng bedoel je? das vlak bij mijn huissie !
@ Nath misschien poetsvrouw overwegen??! Maar gsus dat jij je hele tent in een ochtend/middag gaat lopen poetsen... Ik doe hooguit 1 verdieping per keer!
Stefan Smink zo heet haar broer... die is 30 ongeveer denk ik... Ik heb een foto gevonden en het moet die wel zijn... zo aan de reclameborden te zien...