is inderdaad Putter Eng! gos wat leuk! nog geen 10 minuten van ons huis af! volgende keer kom je maar aan hoor als je in de buurt bent
Jose, heb je al iemand gevonden? Lieve spam zag ik weer voorbij komen! Nathalie, klinkt als een luxe probleem GODVER! Ik heb zaterdag iets bij Mexx besteld en betaald. Volgens Track en Trace zou het vanmiddag bezorgd zijn, om 13:30 uur. Toen was ik bij mijn moeder.... Er moest voor getekend worden, en er is een handtekening met onze naam gezet ! Maar niks geen pakketje. Heb om het hele huis gekeken; niks. De buren; niks. Heb met TNT gebeld, en nu kan het wel 7 werkdagen duren. Ik zeg: bel die pakketjesvent op en vraag waar hij mijn pakketje heeft afgeleverd! Echt een sukkel die vent. We hebben ook een slot op onze brievenbus gezet, omdat hij normaal gesproken altijd de pakketjes er in propt. Maar goed, nu is er dus een klacht ingediend, maar mijn pakketjes is nog steeds pleitos! IK WIL MIJN KLEREN!! Was $%^&* ook nog een 100 ofzo.
Oh en ik hoop echt NIET dat ze het bij die vieze tokkie buren hebben afgeleverd. Dan moet ik eerst alles reinigen
das echt klote As! We hebben nog niemand omdat mijn baas eerst wil wachten of zijn aanvraag voor extra uren word goedgekeurd.... GVD dat kan wel tot 6 weken duren!!!! dus met beetje pech is er in januari nog niemand maar goed... heb nog een CV aan hem geleverd van een zeer bekwaam vrouwtje, dus hoop dattie daar wel wat mee doe!
Aszz jeetje wat balen zeg en wat een losers daar. Ze kunnen togh gwoon bellen en vragen waar het is afgeleverd Babe sjit zeg dat je daarop moet wachten
Nou 1 van onze katten spoort egt niet dacht net ik pak ff wat te drinken loop ik naar de wasbak zit onze kat in de wasbak te slapen hsahahahaha
JIPPIE!!!!!!! ik heb het gesprek verplaatst naar dinsdag 30 november!!!! dan kan ik wel helemaal top!
Doe ik zeker... als we daar weer heen gaan dan laat ik je dat weten, wip ik effe langs voor een watertje... drink geen koffie hihi!
Het is ook een luxe probleem hoor Aszz maar dan nog is het een hoop werk! Morgen nog de keuken en dan is het weer fris! Wel balen zeg van je pakketje! Hoop dat het nog terechtkomt!
Zoals ik al zei ik kan niet koken maar Indische nasi maken dat kan ik wel en wat is ie weer heerlijk... ben echt aan het smullen. Aan een schone tafel met theelichtjes aan! Hoe romantisch..... zit wel alleen....:x Joep zit op de bank met de tv kei hard aan! Grrrr:x:x:x
Charlotte draagt rompers maat 68/74 is het togh?? nu paste ik net een maatje 74/80 en die zit veeel mooier. Dus donderdag maar nieuwe maat rompers inslaan En op zoek naar een winterjas voor haar en voor mij
hier zit ik echt op 68 maar ze draagt ook wel 74 hoor... mouwen omslaan en klaar Esmee heeft net maar 110 ml gedronken.... ben benieuwd hoe lang ze daar op kan teren... denk niet dat we de 7 uur gaan halen... rest van de dag wel goed gedronken hoor totaal heeft ze zo'n 700 ml op maar geen bijvoeding... deed ze gewoon der mond niet voor open! ze heeft ook wel 37,7 graden.. dus iets verhoging.... zal er dan toch ook hier een keer een tandje komen
Nath de mouwen zijn ook nog veel te lang hoor Maar haar borst begon nogal bloot te liggen bij die kleinere rompers en deze sluit mooi hoog zoals het hoort Dag wie weet een tandje
68/74? Waar heb je die maat vandaan? Want 68/ 74 is hier dus net te groot en 62/ 68 ook te klein bij de hals en de mouwe! Maar heb em nu wel de grotere aan en mouwen omslaan inderdaad!
HAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIII dag: yeah dat is super! hiero: cursus gehad en weer helemaal up to date. wel in hoog catharijne op mijn muil gegaan.... ging weer door mijn enkel en klabats! lekker genant.. nu heb ik au en ik heb kerstkado van vorig jaar verzilverd had nog een bon van herinnering op linnen en moest voor 31 dec 2010 worden ingeleverd. heel gaaf foto van venetie met de traditionele boten in sepia. nu nog plekje vinden. knuffels voor jullie