Ik waste 3 wasjes per week met 1 kind. Nu heb ik er 6 ofzo :x het is echt niet normaal, 1 kind erbij, opeens was voor 10 AAAAAAAARGH en ik ben al niet zo'n beste huisvrouw
Dat jullie toch altijd zo liefdevol over wc-knuffelen kunnen spreken! Ik was alleen maar heel boos op de wc en schreeuwde hem keihard in z'n gezicht.. tss dat knuffelen kon ie op z'n buik schrijven.
sorry even ego hoor! ben erg onzeker! Had tussen donderdag en gisteren ongesteld moeten worden, maar al 3 dagen alleen een beetje bloed bij afvegen (en niet eens altijd). Ik vanochtend CB plus gedaan....streep binnen afleestijd, maar echt heeeeeeeel vaag. Dus ik later getest met KV en CB digitaal, maar negatief. Draag een koperspiraal, maar weet echt niet wat ik ervan moet denken
Dank je. Fijn dat de uitslagen tot nu toe goed zijn, maar ja aan de andere kant weet dan nog niet waar het aan ligt. Hoop dat je gauw meer weet.
He dames, Na een paar dagen radiostilte even weer een berichtje uit de alpen.....heb het erg druk gehad of ik lag te slapen Alles gaat weer zijn gangetje hier, Sara drinkt goed en begint de groente en fruithapjes nu echt te waarderen. Vandaag is ze voor het eerst weer naar de creche geweest en dat ging ook super. Ook daar weer goed gegeten en gedronken. Hoe gaat het hier?? Nog belangrijk nieuws? Ik heb dus ook nog echt niets bijgelezen......solly......
Ga weer terug naar mijn meissie, dacht netdat ze op een paar slokken melk weer in slaap viel, maar daar denkt ze nu anders over. Ga daarna mijn bedje in, maag voelt echt niet lekker aan. Tot morgen. Trusten.
Marieke, de Kruidvat test was ook nega? Wat die zijn redelijk gevoelig... Morgenochtend nog een testje wagen? Ik zat gister zoals jou..... Had de testen al gekocht en toen ineens ongi... Maaarre, bij jou dus eventueel ook per ongeluk?
Hmm vreemd, maar ik weet e ht niets van spiraaltjes, dus kan er ook niet echt iets zinnigs over zeggen....logisch dat je er onzeker over bent! Wou dat ik je kon helpen..
is het bij jou wel goed doorgezet nu???? kruidvat is negatief, maar wel later op de dag getest dus weet niet of dat nog uitmaakt? Een zwangerschap zit nog niet in de planning en zou het ook doodeng vinden met die koperspiraal. En het stomme is dat ik gewoon teleurgesteld was dat de KV negatief was, want zou ht toch wel weer leuk vinden.
hoe gaat het verder met Sara? weer helemaal beter? Had wel gelezen dat je arme meisje zo benauwd was en opgenomen.