marjand....julllie zullen als al gedaan hebben tegen depressie, maar vraag me toch af of jullie wel eens een verwijzing voor lichttherapie hebben gehad. Dan kom je bij een psycholoog terecht en krijg je de juiste dosering licht en voel je je net wat lekkerder. Je hebt ook van die philips wake up lights. Werken ook wel een beetje vond ik zelf. Heb die periode dat ik dat ding gebruikte mineder last gehad. LVDB..lekker koelen met je voet! 2x per dag. Helpt goed. Ik heb nog getest vanochtend, maar niks. Denk dat mijn lijf even niet weet wat ie wil door het spiraaltje. Ben het zat met dat ding. Dus maandag gaat ie eruit en dan maar combi van condooms en gevaarlijke dagen in de gaten houden.
In januari gaat hij naar een echte psych...hopelijk dan wat schot in de zaak. En gelukkig niet positief?
Goedemorgen lieverds! ego pfffff de nacht viel mee, Marien lijkt weer iets beter in zijn doen vandaag. Hij moet echt pijn aan zijn tanden hebben gehad ofzo, hij huilde zoveel en hard en raar gisteren... Maar we zien nog steeds niks Ik moet straks naar UWV (gezellig NOT) dus ik moet hem even naar kdv brengen maar wil eerst even zijn ochtendslaapje afkijken... marjan wat KL*TE dat je mannetje zich zo naar voelt... Kan me voorstellen dat dat veel spanningen oplevert in huis. Wij hebben hier ook zwar weer achter de rug sinds mijn ontslag, ik werd er niet vrolijker op natuurlijk en dan die bv hormonen... Nu ik een baan heb gaat het wel beter maar ik moet zeggen als Marien er niet was geweest was ik heel de dag in bed blijven liggen... zo'n kleintje is echt de reden dat je opstaat! En de dag gaat best snel... Lvdb oeps dat was een mooi showtje van jou in Hoog Catharijne... ik hoop dat de pijn snel weggaat! YenD goed dat jullie alles zo goed aan het regelen zijn. Maar een heel weekend is inderdaad wel heel pittig! Wat grappig dat je oorbellen bij jongens lelijk vindt terwijl je zelf erg van piercings houdt!
ik vind oorbelletjes bij jongetjes ook niks..... hahahahaha, maar daarom heb ik ze zelf wel Lvdb, enkelverzwikking is inderdaad erg pijnlijk..... hoe gaat het vandaag met kindjes rondsjouwen enzo?
Marieke he balen zeg dat je spiraal niet bevalt. Die van mij bevalt me tot nu toe prima (ff afkloppen) Na het zetten 2tot3week ongie geweest en tot nu toe niets meer gezien
marjan: sterreke: ik dacht ook niet, maar dacht, vraag het even babe: het is gelukkig iets beter en ook vooral stijf. dus combi tussen bewegen en hoog houden. gelukkig hoef ik daan niet te tillen (pff15 kg) koelen ook wel goed, maar weet niet met wat..
Hier bevalt de spiraal niet , ben nu bijna een maand ongi .... Denk erover om toch maar eens te gaan bellen of da wel normaal is .............................................................
LvdB heb je nog van die huge kraamverbanden? door de helft knippen, natmaken, in een hydrofiel washandje uurtje in de vriezer en je hebt een geweldig compres!
Kreeg net foontje van de Fysio zit door me vergoedingen heen balen zeg. Dus stop nu met Fysio anders moet ik 30 euro per behandeling betalen> Kan me geld momenteel wel stukken beter gebruiken
gelukkis is het over 5 weekjes alweer januari zou je dan misschien ook je verzekering even aanpassen?? iets betere aanvullende dat er meer fysio vergoed word? kan nu nog!
@Natasch: Balen zeg....Maar net wat Babe zegt bijna januari....kun je weer verder @LVDB: Ben je zo hard op je plaat gegaan...AUWWW!!!!! Nou beterschap daar mee! @Sterreke: Fijn dat je je nu wat beter voelt...Hopelijk snel weer de oude
Sterreke ik heb zelf ook geen oorbellen haha! Alleen tatts en piercings. Maar bij kinderen vind ik het echt erg! Vooral bij jongetjes. bij mannen ook trouwens, liever wenkbrauw piercing. Ik ga mijn svader uit het ziekenhuis halen, ben er maar druk mee. Doei!
Ja marjand weet jou ook wel te vinden hoor! maar meen het wel hoor! if you need me....... pff is druk op het werk maar heb totaal geen zin.... duurt nog wel even voordat het tijd is om naar huis te gaan...
verdorie me schoonouders gebeld me pleegouders niemand neemt op. Charlotte heeft net hete thee in haar nekje gehad vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen zegaf 1 kreet en toen ging ze lachen maar ze is helemaal rood in haar nek wat moet ik daar mee ben al met koude doekjes aan koelen