Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi trouwens

babe: of een neutraal wasmiddel? dat hij daar allergisch voor is? geen ervaring met chinese geneeswijzen. probeer maar 1 ding tegelijk anders weet je nog niet wat het was. wel vervelend zeg!

asz: joehoe, en wat heb jij die 2 u gedaan?

marjon: dat is toch wel hoe het ook geschetst is door mijn dokter. het kan wel zo lang, maar hoeft niet. je kan altijd extra laten checken

inge: jij ook knuffel!

model: de maten staan er ook gewoon bij. ze heeft wel een heel smal koppie..

hiero: mijn schoonmoeder belde net. bloeduitslagen zijn hartstikke goed. het is psychisch en ze moet zelf wijze vinden om er mee om te gaan. was wel beetje wat we hadden verwacht en zij is weer gerust gesteld. ze zei ook dat ze al zo peunerveu was toen ze kind was.. in ieder geval fijn dat er niets is

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Weet iemand iets over dat de politie gister een kindje van 7 van de a10 heeft geplukt???

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wasmiddel heb ik niets aan gewijzigd de afgelopen tijd....
    Heb net met de HA gebeld, en houd nu eerst op met de hormoonzalf, dit heeft het wel iets beter gemaakt en nu lekker gaan smeren met speciale vaselinecreme van de apotheek! gaat Svader straks ophalen daar!

Ik heb het zelf ook, is 5 jaar geleden begonnen en heb het alleen 's winters lichtelijk op de bovenarmen en in de knieholten.

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    andere foto's ook niet gezien... niet goed gekeken dan. eerste vind ik ook niet zo. fotograaf misschien andere pose moeten kiezen? ga nu toch eens verder kijken :) lijkt me zwaar zo'n carriere.
    asz: kan ze er van rondkomen? of heeft ze ernaast ander werk?

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hallo!

Marjan, enoooorrrrrrrrmeeeee KNuffel voor jou! (Wat een oplettende dames hebben we hier toch he) Moet heel erg lastig zijn en natuurlijk heb je het daar gewoon super druk mee. Moet je je aandacht verdelen, is vast niet makkelijk! Goed dat je er zo open over kan praten eventjes, dat moet vast ook wel een klein beetje goed doen! Ik zou Koen ook zo en dagje bij me willen hoor, maar das een beetje lastig he ;) Er zijn veel lieve mensen die je willen helpen op dit top forum! Nogmaals dikke dikke dikke knuffel!

Mariekebr1, alles is weer tiptop met Sara hoor! Zelfs beter dan de afgelopen maanden, want ze drinkt fantastisch nu!

Poeh, wat heb ik nog meer gelezen......

YenD, goed dat jullie alles zo regelen voor Dean en dat jij in veel dingen zeggenschap houdt. Samen beslissingen nemen is ook heel belangrijk natuurlijk, maar dat doen jullie zo goed met die mediator!

Hier: het sneeuwt en het sneeuwt en het sneeuwt maar door.....Sara is voor het laatst bij de fysio geweest, die was helemaal tevreden, ruggetje is niet meer krom, maar recht en aan beide zijden even sterk. Ze beweegt superveel en goed, alleen is ze ook heel erg mobiel, waardoor ze waarschijnlijk iets later zal zitten en we vooral geduld moeten hebben met lopen. Ze heeft doordat ze zo mobiel is en ook nog eens heel erg lang en dun, minder kracht en moet grotere bewegingen maken en daardoor zullen sommige dingen wat later komen. Prima! Weten we dat en forceren we niets.

Vanavond hebben we hier thuis een tapas avond! Gezellig met nog een stel allemaal heerlijke hapjes.....olijven, gehaktballetjes, kipspiesjes, gamba’s, satesaus, stokbrood, kruidenboter, zalm met roomkaas, aardappelpartjes, champignons, guacamole, nachos met kaas uit de oven, tomaatjes met mozzarella, kip in gorgonzolasaus……..hmm, best veel als ik het zo opschrijf...hahaha, ik geloof dat we een hele grote tafel nodig hebben, een dieet vanaf morgen en heel veel peterselie en melk om de knoflookgeur te verdoezelen........
    Ik ga weer even wat voorbereiden.....

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjan zijn we samen 2 domme mama's.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AM maak me nog meer jaloerrssss pppffffttt.
    ik probeer het sneeuw uit de lucht te kijken hier maar lukt me niet:(:(:(:(

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    AM, ik wil ook met jullie me-eten, jummie!! :)

Wij krijgen joen vlinderpaste met boerenkool,paprika&rookworst! lijkt me erg lekker!

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja je kan ze toch aanklikken. vind die laatste mooi. maar ik vind d'r wel een beetje te dun.. en niet omdat ik nu met pepernoten op de bank over mijn eigen lichaam aan het balen ben ;) :)

sterreke: al weer terug?

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @AM: Wat fijn dat Saar nu helemaal apk goedgekeurd is.... En als ik Koen bij jou zou komen brengen voor oppassen blijf ik zelf ook hoor. Heb wel een hekel aan sneeuw maar dan koop ik wel een sleetje en kom ik sleeen bij jou!

@Natascch: Ach ja wat is dom....we bedoelen het allemaal goed toch.

Weet je hoe het komt ik kijk het de lucht in...moet die zooi niet!

Whahahahahaha pepernotenmonster! (heb net een vlaaienpunt speculaas/kruimel weg zitten werken...je weet wel die voor de visite van vanavond)

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jummie, ik heb een halve chocoladeletter op die we van onze baas gekregen hebben :) de rest laat ik hier liggen voor vrijdag ;)

denk ik......... het is nog geen half zes :p

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    oohhh ben lekker aan de nescafe choco cappuchino heerlijk

13. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Babe, hier wel veel ervaring met eczeem bij man, maar dat zegt natuurlijk niets.... Hij heeft vroeger ook veel hormoonzalf gebruikt en daar moet je wel voorzichtig mee zijn. Zijn huid werd er mega dun van. In zijn nek had hij dan echt zo'n dunne huid dat het als je het een beetje vastpakte zo heel erg rimpelde, echt dunne rimpeltjes.... Het kan natuurlijk een allergische reactie zijn, misschien kan je eens de toetjes weglaten en kijken wat er gebeurt. Toevallig heeft mijn man gisteren uitslag gekregen van een bloedonderzoek en hij blijkt ook voor heel wat levensmiddelen allergisch.....wij moeten nu ook bepaalde dingen weglaten, na vanavond dan ;D

Marjan, het voordeel van hier is, dat wanneer het niet sneeuwt, meestal de zon schijnt....de winter is wat dat betreft heerlijk hier! Maar daar staat ook wel tegenover dat er ook plekjes zijn waar heeeeel weinig zon komt, daar moet je niet zitten. Een collega van mij heeft maar een uur zon per dag in de winter!!!!! Moet er niet aan denken......ik vind juist de winters hier fijner dan in Nederland, omdat de zon zo heerlijk schijnt.....

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    zo ga ff nuttig doen in huis...laters!!!!

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjan ophouden met kijken nu meteen

16. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Oh ja, Marjan, sleeën? Ik hoop niet dat je bang bent aangelegd, maar dat geloof ik niet he.....want dan moet je echt gaan sleeën met mijn man, ik durf namelijk niet.....dit is niet even sleetjerijden hier hoor.....een helm is geen overbodige luxe! Ik ga liever van de zwarte piste af dan dat ik met een slee de berg af ga. Er is hier een slee piste, dan moet je je hakken in de grond zetten, anders vlieg je zo de bocht uit!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    voor 1 a 2 weekjes per jaar ben ik jaloers op je AM :)

Zou het een idee zijn dan om sojatoetjes te halen?
    want heel eerlijk... hij word altijd zo blij als hij toetje krijgt, zou het zielig vinden om hem nu na z'n warme hap niks meer te geven.... :)

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Dat durf ik niet te zeggen.....het hoeft natuurlijk ook helemaal niet daarvan te komen, maar je dacht dat het wel erger geworden was sinds de toetjes? Pfff, ik weet het ook niet....is het niet gewoon droge huid? Ik moet zeggen dat Sara ook wat eczeemplekjes heeft hoor, maar met zoooooveel eczeemmensen in de familie, verbaast me dat niets. Ik kreeg van de kinderarts een zalfje mee om het vet te houden en dat hielp wel.

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hij heeft het pas een maandje of 2.... en het zijn ronde plekken op z'n bovenarmen en benen, maar niet gigantisch inderdaad, het is redelijk licht, hetzelfde als wat ik heb..... en ik heb het alleen 's winters! MAar krijg nu dus speciale vaselinecreme van de Apotheek, dus ga daar eerst mee smeren kijken wat het doet!

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    marjan: yep pepernoten :) ajuus

Deel Deze Pagina