Fijn voor mve! Yes, lekker chillen voor de tv dan maar @hoofdpijn.... Hier vanaf zondag ook elke dag raak grrrrrrrrr, hoop dat het bij de ongi hoort en snel weer over is!
Dean kan rollen en zitten. ff vraag: Dean zit nu los, en in de box kan hij heel leuk over de rand heen kijken, tijd om de box omlaag te doen? Hij heeft ook al aan de spijlen gehangen..
Babe, ja... maar dat wil ik juist niet! Ik wil gezellig met iemand praten en knuffelen enzo.. Voel me zo mega eenzaam ffies
Ik zou hem omlaag doen, zeker als hij aan de spijlen gaat hangen. Beter wat te vroeg naar beneden dan telaat.
Omlaag doen inderdaad! En yes, je moet je vermaken met de dingen die je hebt en jezelf niet depri praten over de dingen die je zou willen (probeert positiviteit te brengen) Komt leuk voetbal voor Of anders lekker serietje downloaden bakkie thee erbij!
Heelloooo!! Hey die paardenmelkerij die zit hier op 3km afstand, dus als iemand ooit wil proberen? Niet zo veel te melden hier. Morgen met Sven naar de huisarts, die is nu al 3 weken aan het kotsen.. omdat hij door verkoudheid benauwd is. Af en toe een keer koorts of verhoging en verder alles okee. Maar elke dag een keer overgeven lijkt me ook niet goed. Dus kijken of we iets kunnen doen aan de benauwdheid! Ik ga lekker tv kijken! xxx
YenD misschien kan mijn dikke cyberhug je zielige gevoel een beetje verzachten....?? Ingeltje och arme Sven... hopelijk kan de HA iets voor hem betekenen!! ego net naar de Cambridge consulente geweest er is 3,5 kg af, jippie! Een goed begin lijkt me zo! @ Babe hoeveel was jij afgevallen eerste week? (gewoon nieuwsgierig)
Zielig voor Sven Eeh, weet het zo niet meer, maar ook iets van 3 of 4 inderdaad, lekker begin is dat hè Goed bezig!!
Thanks voor de tip! Ik probeer ze even samen te fotograferen voor de advertentie! Dikke knuffel voor jou.... geloof dat er hier meer zijn die alleen zijn of zich zo voelen.... vooral als je vent je niet begrijpt en ik hem ook niet! Julotte ligt op bed en nu houdt Vanna (hond) me gezelschap! Ik ben geen beeb expert aangezien dit nummer 1 is maar ik zou alles omlaag doen.... voor je het weet ligt ie ernaast! Julotte kan ook niet meer in een wipstoel... tenzij ik een baksteen op de achterkant leg... ze wipt zo hard dat die hele stoel omkantelt! Ik ben niet zo van de paardenmelk..... *krijg al kotsneigingen* Iemand heeft me ooit geitenmelk laten drinken.... gadver! Ik zie alweer zo'n koppie voor me... die hoorntjes en die lompe blik!!! En veel succes met Sven.... hoop dat de HA iets kan betekenen voor jullie! Goed bezig hoor!!! Knap van je!!! Kim en Sterreke.... ik vind hem gewoon zwaar irritant! Hij vindt dat ik te veel uit geef en ik vind dat ie zeikt! Het is nou eenmaal duur... hij heeft het idee dat ie heeeeeeeel veel moet sparen... voor wat??? Ik snap het ook wel want het geld vliegt er echt uit maar dat is bij iedereen... ik ben nou eenmaal altijd veel geld kwijt aan de boodschappen... ga al naar de Aldi (eigenlijk speciaal voor de koekjes) enzo maar nog vliegt het eruit.... En dan gaan we kibbelen en voor ik het week smijt ik vanalles door het huis en moet hij lachen of zegt dat ik een Tokkie ben... dan word ik nog woester enzo! Heb hem weggestuurd! Hij zit al 3 uur in bad en ik slaap mooi op zolder... ben hem even goed beu!
zo wij zijn weer thuis! esmee wilde niet in slaap komen bij souders dus dan maar naar huis en hier proberen.... ze had net een enorme luier vol maar wel heel dun.... ga nu toch echt geloven dat het een tandje is want ze heeft ook nog 37,5 graden... heb ik nog wat gemist??/
Ik hoop het.... het is zo stoer een tandje.... voel je niets scherps.... Julotte ging ook steeds meer op haar vingen bijten.... Enne iets gemist... Joep zet ik morgen te koop met zijn vliegstoel... Elianne is weer thuis, van MamavanElianne (logisch dus) Yes heeft een knuffel nodig Sterreke is 3,5 kilo kwijt Ingeltje gaat naar de HA met Sven .... weet het even niet meer
Nath hmm das niet fijn zeg! Vooral dat hij gaat lachen als je boos bent. Ik zou hem aanvliegen denk ik. Hoop dat je lekker bed hebt op zolder, anders laat je hem daar slapen Ga morgen box en bed omlaag doen, en zal morgen ook ff spammen hoe grappig dean in zn wipstoel zit. Dees ik kom ff online, las t nu pas xxx
Gezellig hoor dat MSN..... zit ik hier eenzaam te wezen... ik heb geen MSN...:x En ja ik heb een lekker bed boven.... is alweer een jaar geleden bijna dat ik daar sliep ivm mijn verkoudheid... toen las ik heel laat het vreselijke nieuws van Kaatje en toen ben ik huilend naar beneden gerend want wilde niet alleen slapen.... ik was zo para voor die 20 weken.... Nu wil ik daar slapen.... lekker alleen... misschien sleep ik de hond wel mee....gezellig! Wat kan mij het ook schelen!
Joep zet ik morgen te koop met zijn vliegstoel... och jeetje is het zo erg??? Elianne is weer thuis, van MamavanElianne (logisch dus) Wat fijn!!! Welkom thuis Elianne! Yes heeft een knuffel nodig **KNUF** en probeer de positieve dingen op te pakken meis! lekker een filmpje kijken ( 50 first dates ofzo... ) Sterreke is 3,5 kilo kwijt WOW goed hoor!!! Ingeltje gaat naar de HA met Sven oh jeetje wat is er met Sven gebeurd dan???