Goede morgen! @Ingeltje: oh jee, succes bij de dokter. @Dag: het kan best diarree voor de tandjes, hier ook hoor. Mag je voelen in haar mondje? Soms gaat dat makkelijk dan te kijken
niet meer donker hier natas... owh succes ingeltje!!! eekje: ik voel regelmatig en de ene keer denk ik wat te voelen en de andere keer weer niet tandvlees voelt soms ruw aan en af en toe een bobbel volgens mij bij der hoektanden... hoe lang duurt het na de symptomen dat er tandjes daadwerkelijk doorkomen ( gemiddeld dan hé... ) zal wel geen pijl op te trekken zijn maar ben ongeduldig haha! en wil mijn nachtrust weer terug.....
@Dag: hier duurde het niet lang. Ik voel boven op het tandvlees (dus niet op de zijkant). Eerst zag ik precies gaatjes en 2 dagen later voelde ik scherpe puntjes (erg snel dus bij mij, maar helaas is dat niet altijd zo). En daarna voelde ik het ook met de lepel. Ze beet hem telkens vast Ik hoop dat ze er snel doorkomen en dat je je nachtrust weer terug krijgt. Er hangt hier sneeuw in de lucht. Grrr. Vind ik niet fijn als ik de baan op moet. Langs de andere kant kunnen we dan wel leuke foto's maken voor de kerstkaarten dit weekend (als er een fijn laagje sneeuw ligt).
Marktplaats.nl > Zijwaartse stepper met hartslagmeter, calorieteller etc. - Sport en Fitness - Fitness Nog een mooie stepper voor je cyg
Ohhh pff wat moet je gesloopt zijn.... dat is echt balen he als je nachten zo verrot zijn.... moet je nagaan hoe de mama's met niet-dooslapende kindjes zich voelen.... respect voor hen!
Ik voelde bij Julotte ook haar hoektanden (boven) aan de zijkant heel goed maar niet onder waar ze door moeten komen. Ookal zag ik witte bobbels.... en ineens zat er onder een tand die door was gekomen.... ik zat steeds te voelen aan de verkeerde tand... en onder is ook logischer... althans er zullen uitzonderingen zijn maar meestal zijn het de onderste snijtanden die eerst komen!
Opzouten jij!! Nee Cygnet.... mijn crosstrainer is veeeeeeel mooier hahaha! Marktplaats.nl > Finnlo Crosstrainer Loxon XTR - Sport en Fitness - Fitness Beetje mijn eventuele kopers jatten..... tsssss
Dat jullie blij kunnen worden van sneeuw! Ik haat het! Kom mn huis het liefste niet uit met die zooi buiten! Geef mij de zomer maar met 30 graden ofzo (hallo arubaantje in mij!!) Ik wil emigreren, waarom ben ik toch niet rijk!
Goedemorgen, Alle zieke kindjes beterschap. Hier net de laatste hand gelegt aan de tractaties van Derya, ze gaat vanmiddag op school tracteren, zal zo effe foto's spammen.
Foto 3 van 4 En wat gezonde bloemetjes, die waren bij Sureyya haar verjaardag ook een groot succes. Alleen toen had ik het gedaan met grote paraplutjes.