Ik ga effe tv kijken nog.... morgen weer sporten! Pffff... maar ik voel me wel kei goed als ik klaar ben!!
Helleeuu! Mijn mams wordt volgende maand 54. Gemiddeld dus. Mijn schoonmoeder is wel wat jonger, 47 dacht ik uit mijn blote hoofd. Jose, blaas die sneeuw hier heen!! Dees, heb het ingevuld hoor Lekker geshopt dus.
Sorry meiden, niet bijgelezen heb zo'n drukke dag gehad. Na het doktersbezoek vanmiddag, naar schoonmoeder in E'hoven. We mochten op haar kosten kerstkleertjes kopen voor de heertjes! We zijn bij de C&A uitgekomen. Twee mooie setjes gevonden, superlief dat we dit hebben gekregen! Toen bij smama thuis, Julian dunne luier, zat er helemaal onder. Inmiddels was het al half 2/2 uur dus hij daar naar bed. Ik boodschappen gedaan, smama opgepast. Julian om half 5 uit bed, weeer poepluier en overal rondgesmeerd. Blij dat ik reservekleren mee had. Toen daar gegeten, Gijs was na zijn werk ook gekomen. Naar huis, kindjes op bed en gauw naar Zumba. Ik had 1 week overgeslagen en gelijk heel mijn conditie naar de knoppen. Toen thuisgekomen als de sodemieter huis opgeruimd en gepoetst want morgen komt er visite, septembermama met kindje, Gezellig NU heeeeel moe en gauw nog even chillen. Afgelopen dagen Sven om 00:00 uur de fles gegeven en dan slaapt hij dooooooooooooooooooooooooooooooor!!! Heerlijk. Hoop dat het nu eindelijk eens aanhoudt!
Ooooh en nog iets leuks vandaag! Julian lag op bed, ik had Sven even op de grond gelegd bij schoonouders en ging even naar buiten om de luier in de containerr te gooien. Kom ik terug, ligt hij opeens op zijn buik!!!! Waauw! Omgedraaid dus Ik moest zo lachen dat hij dat dus precies deed waar niemand bij was!
Nath, ja mijn vader leeft. In een heel groot duur huis, een eigen bedrijf, goede bankrekening, een trut van een vrouw en 3 kinderen hier ook in de stad. Euh... ff kijken hoe ik het duidelijk en kort uitleg.. Mijn moeder was hoogzwanger van mij toen hij ervandoor ging met een 10 jaar jonger meisje. Ze was na een jaar al zwanger en gingen trouwen. Daarna kwam nog een kind en 14 jaar later nog 1. Mijn vader is een man zonder eigen mening, lost ruzies op door te slaan en kan geen normaal gesprek voeren. Toen ik 9 was hoefde ik in de weekenden niet meer te komen want dan ging hij leuke dingen doen met zijn eigen gezin. Als mijn broer weer eens in een psygose zat dan sloeg mn vader hem het hele huis door. Vaak heb ik met hem geprobeerd te praten, ik wou ook bij zijn gezin horen. Maar toen ik zwanger werd van Darren, een klein jaartje na dat hun hun laatste kind kregen was zij stikjaloers. Want haar man werd ineens opa! En toen ik blij ging vertellen dat ik zwanger was van dean was ik niet meer welkom. Mijn vader doet daar geen moeite voor, heeft dean misschien 3 of 4 keer gezien. Als hij langs komt geeft hij me 100 en zegt dan dat ik dat niet door mag vertellen, want dat krijgen ZIJN kinderen ook niet zomaar. Dus ik heb een vader.... maar ook weer niet.
Oef meis... jij bent wel in een boel narigheid in je leven terecht gekomen Je hebt recht op zoveel beter dan dit... slaap lekker allemaal! xxx
Goedemorgen! Yend, wat sneu dat je moeder weer is opgenomen! Maar daar kan ze wel lekker aansterken! Hoop dat ze er snel weer een beetje bovenop is! Ingeltje, hahha, lekker draaien als niemand het ziet! Leuk om zo aan te treffen! En hopelijk blijft hij lekker doorslapen!!!!! Eerlijk zeggen dat ik geen vriendschap zie, ja, dat zou ik ook wel willen.....maar vind dat echt doodeng, want wil ze ook niet kwetsen en ik werk ook nog met hem samen!!!!! Mijn mama wordt over twee weken 73. Mijn vader is 15 jaar jonger. Uhm....wat heb ik nog meer gelezen......kweet het niet meer. Woehoooooeeeeeee, we hebben gisteren die laatste fles van half elf eens even weggelaten, omdat ze nu de andere flessen toch goed drinkt en ze heeft direct doorgeslapen!!!!!!! Blij blij blij!!!! Vraagje: de kindjes die ook al ander drinken krijgen dan melk en een broodje tussendoor, hoe ziet dat schema eruit? Ik ben bang dat ze dan minder melk gaat drinken en dat is wel belangrijker toch nog?
Goedemorgen! Yes.... Ik vooral nu ik zelf ouder ben snap ik zulke mensen nooit hoop dattie Ooit toch eens bijdraait!! Ik ga de sneeuw ff van de auto krabben en op naart werk!
8uur 180fles 10,30wat diksap en soepstengel 1200brood met beetje diksap 12.30fles 150 15.45fruithap 17.30warme hap met toetje 19.30 180cc met rijstebloem
06:00 uur fles 240 cc. 09:00 uur broodje en thee. 11:00 uur fruit. 13:00 uur fles 210 cc. 16:00 uur warm eten. 19:00 uur fles 210 cc. Heb idd wel genoeg narigheid gehad ja. Maar ben er altijd sterker uitgekomen. Athans dat probeer ik wel! Hoop op een rustige toekomst voor mn kinderen en mezelf.
Respect! Ik stond gisteren nog aan je te denken. Ik stond eten te koken, groentehapje was aan het ontdooien, boodschappen opruimen en intussen hield manlief meisje bezig.....toen dacht ik: pff, dit doet yes allemaal alleen......
AM: soms voel ik me best wel ff rot. Het lukt prima met de jongens, ben heel erg blij dat dean zo rustig is. Nu hij zelf kan zitten wordt het nog fijner eigenlijk. Maar de afgelopen dagen was teveel voor me. En voor de jongens ook! Dan mis ik ook echt ff een arm om me heen en iemand om tegen aan te kruipen. Maar goed, zo is het nou eenmaal, en maak er gewoon elke dag een leuke dag van!
*inbraak* YenD: hierbij een virtuele arm om je heen hoor! je mag ook best een keer die van ludwi komen lenen veeeeel sterkte nog meis! xxxx *uitbraak*
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Je moeder weer in het ziekenhuis, jij vliegt heen en weer met die jongens op sleeptouw en aan het eind van de dag wil je dan even die arm om je heen. Maar die komt er weer! En dan eentje die blijft, dat gun ik je echt.....wees gewoon voorzichtig en laat iemand pas echt toe als hij je verdient!
@YenD: Jij bent echt een sterke mama! Je doet het prima met je 2 jongens. Maar soms is teveel echt teveel. Ik hoop dat je moeder er snel weer bovenop is hoor. 7u fles 210ml 11u30 groentenpap 13u fles 180ml 17u fruitpap 18u broodkorstje (houdt ze bezig en terwijl kunnen wij ook eten ) 20u30 fles 240ml @AM: in principe zou 500ml melk voldoende zijn vanaf 6 maand. Alle drinken behalve melk wordt hier geweigerd. Bekijkt ze me zo van "wat geeft jij me nu" . Komt vanzelf wel, had ik met de oudste ook. Die wou ook geen water of water met smaakje.
Goeddemorge dames Wat een kutnacht zeg charlotte heeft van 2tottot5 liggen spoken en al om 3.30 fles gehad Jaaaaajj er ligt sneeuuwwwwwww En sneeuwt nog steeds Vraag: hebben jullie je kids al uit de maxi en in gewone autostoel?
Haai Wen! Ik ga mijn best doen om zondag langs te komen hoor! Kus kus. AM ik hoop wel ooit weer iemand tegen te komen ja, en ook te houden hihi. Ga het dan iig heel anders aanpakken! Van 4 tot 8 is bezoek tijd bij mn moeder, dus ff chillen vandaag!
Natas ik ga hem straks in de auto zetten, op ligstand. Dean past niet meer in de maxi cosi met zn brede schouders hihi
Mogguh !! @Yes , respect !! Je bent een toppertje !!! Mogen Darren en Dean blij mee zijn !!!! Hier (nog) geen sneeuw !!
Marit nog in de maxi-cosi , gaat nog wel ff goed .. Is Dean zo breed dat hij er niet meer in past Yes , hahhah, nu al stiekum naar de sportschool ..