Huggies super goeie luier hier nemen ze juist alles heel goed op Pampers ook erg goed alleeen daar krijgt ons meissie uitslag van
Natas, toen Sven hier de ochtendflessen liet staan, ben ik steeds wat minder melk in de fles gaan doen 's nachts. Dus eerst 150 water en 4 schep melk en dan steeds beetje minder. Kwam uiteindelijk op 90 met 1,5 schepje uit en toen alleen nog water.
Pip, wij hebben niet echt handige I-net telefoons... dus vandaar dat wij 3G wel makkelijk vinden vooro nderweg, want mijn man heft wel een internetabonnement biij zijn telefoon (vant werk) maar zitten dus te twijfelen tussen 16 en 32gb... we gaan hem vooral gebruiken voor thuis inetten, af en toe serietjes kijken en onderweg misschien paar films en/of foto's erop enzo... Thuis gebruiken we de Playon wel voor films e.d.
INgeltje ooh ja dat kunnen we ook gaan proberen Dom gelul nee joh hoe kom je erbij we waren bloedserieus
ZO me meissie ligt in bedje Moet morgen egt nieuwe dekentjes kopen deze zijn egt te klein kan haar niet meer egt strak inpakken. En das wel nodig met haar getrappel haha we noemen het een vis hahah . alles schud en trappelt ze dan heen en weer zo grappig
Ik heb nog wel een langere deken voor je, kan ik tegen verzendkosten wel even naar je opsturen? Is gewoon zo'n wollen deken van de HEMA
Wist je wel wat je moest doen dan??? Lijkt me heel verwarrend als je wakker wordt en nog half dronken bent.... (Van 2 wijntjes nog wel, hihihihi)
Ik ga over een uurtje babyzwemmen..... ik vind het zo leuk! Heb er helemaal zin in!!! Net gewerkt met Joep. Moesten een huis fotograferen voor de verkoop... hele lieve oudjes woonden er haha! Maar op weg terug werd ik onwijs onrustig, was even bang dat ik weer zou gaan hyperen.... maar kon me rustig houden en nu gaat ie wel weer... zo irritant is dat. Ik merk dan dat ontspannen zijn en in paniek zijn erg dichtbij elkaar liggen.... zo vervelend! Maar ik moet juist gaan zwemmen van mezelf dan weet ik dat ik dat allemaal gewoon kan..... GIRLPOWER
Aszz: Succes met het ophogen he... komt allemaal goed hoor! Lekker dat je moeder je even komt helpen... rustig aan doen! Kijk maar naar mij: Ik leef ook nog steeds en was ook totaal de weg kwijt!