ok wens me sterkte ik moet nu echt naar de s-familie....willen jullie de politie bellen als ik voor morgen ochtend nog niet online ben geweest...dan word ik gegijzeld denk ik... Nou dag schatjes!!!
jullie zijn niet bij te houden!!! alweer pagina 55 hoe is het verder hier? met mij wel ok alleen vandaag een soort van dippie... even last van alle balast die op schouders rust zeg maar...
Dan komen wij je weer opvrolijken Dag! Begin maar eens terug te lezen, ik daag je uit. Als er geen enkele glimlach is verschenen, kom ik je hoogstpersoonlijk kietelen!
Cool hij is echt zo leuk!!!! Die hyves foto van jelmar is geweldig! Daar zit hij al mooi los! Maar ik ben benieuwd achter welk leuk speelgoed hij zit!!!??? Lijkt me leuk voor F-man van de Sint!
WHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Zo, jullie laten er geen gras over groeien he?? Lossen ze daar condooms met een hooivork
dit is em pip: bol.com | Fisher Price Activiteitenstad, Mattel | Speelgoed Hij is echt heel gaaf! zijn de kiekeboeblokken van Fisher price, maakt geluid enzo, en hij kan al redelijk zitten ja maar je moet er wel bij zijn, want hij kiepelt ook zo naar de zijkant
Babe wat een pokke duur ding ja:O Charlotte heeft ook 2 van die kiekeboe blokken had er begin van de middag foto van geplaatst maar wel gaaf ding hoor hahaha