Geweldig!!! Dat wordt em! Zitten gaat hier net zo, hij kan zich al behoorlijk corrigeren maar op zij is het soms best moeilijk
wij hebben hem dan ook gekregen als kraamcadeau van Johan z'n voetbalteam Hij is er helemaal wild van! hij snapt nu zelfs dat als je op het hendeltje aan de zijkant drukt er zo'n blokje naar beneden valt met bijbehorend geluidje, en dan kijktie mij zo aan van: Zet jij dat blokje er weer even op, dan kan ik nog een keer
leuk he dat ze steeds meer kunnen en willen doen ingel: jawel wel gelachen maar heft het helaas nog niet op..... potje janken strakkies bij manlief zal goed doen denk ik!
nee dat niet maar ik heb het ff gehad met alles.... beetje teveel op bordje gehad denk ik de laatste maanden en zit me nu wel ff hoog ....
wat hier wel eens helpt, heerlijke eventueel depri, meebleer muziek heeeeeeeeeeel hard opzetten (Esmee dus ff dopjes in ) en dan gigantisch hard meezingen dat is voor mij altijd wel een uitlaatklep
GEWELDIG wat een slim kind heb je ik neem aan dat jij hem neerzet en dat hij niet uit zichzelf gaat zitten? of heb ik het helemaal mis??
@Dag.. ff lekker huilen lucht vaak op.. dus gewoon gaan met die banaan als je bij manlief bent! @Babebabe. echt een leuk ding.. misschien toch ook maar kopen voor 5 december @Marjan.. hoop dat je dit leest, dan heb je het in iedergeval overleefd (de verjaardag).. @Ingeltje.. wat ben je toch ook een gek wijfske hihihihi.. @kimonootje.. veel plezier dit weekend.. ziet er super uit.. CB: Niek weegt nu 9280 en is 71 cm lang.. schiet dus tegen de bovengrens aan.. maar ze maakte er dit keer zowaar niets van.. vroegen zelfs waarom ik nog geen brood gaf Krijgt nu 2 flessen 180 + 6 (waarvan laatste papfles) en hij eet sinds kort hele potjes 4 maanden fruit en groente.. wil dus naar 3 flessen, maar wil niet echt lukken.. maar vandaag liet ie zelf opeens 1x 100 ml staan, dus gaat waarschijnlijk wel vanzelf.. en vanaf overmorgen naar standaard 2, dus hoop dan op 3 uit te komen.. nou ga hier de 5e poepbroek verschonen.. bleghhhhhhh zijn allebei lekker bezig vandaag.. lossen elkaar lekker af.. nou tot vanavond maar weer!
haha, ik zet hem op zijn kontje inderdaad, of ik geem hem m'n beide duimen en dan trektie zichzelf omhoog! het liefst tottie staat, maar dat doen we niet te lang en te vaak
Kim jeetje groeit lekker Babe hahaha Charlotte is ook zo dan wil ik haar rechtopzetten maar dan gaat ze haar benen mega stijf houden zodat ze gaat staan hahaha
lekker ding Kim! ik moet de 15e pas weer heen, ben toch ook wel zeer benieuwd vorige keer wastie 7,5kg.
Ik had verwacht dat Marit rond de 7,5 kg zou zitten met de 6 maanden ..Nog ff niet dus ^6750 gr ...........en 66 cm
Jeeetje wat een geklep weer! Ik ben de hele middag bezig geweest met een fotoalbum van Nathan van zijn afgelopen jaar.... Pffft, wat een foto's. Het liefste wil ik ze er allemaal in hebben, maar dat wordt iets te veel. Leuk, zo'n stad van Little People Babe! Dag, jankse. Soms lucht het even op. Leuke foto van Yaro, zo hebben wij er ook 1 Kim, hij groeit lekker. Goed hoor! Bah, Nathan is zo eigenwijs als dikke stront in een trechter. Wil niks, luistert niet en kan alleen maar boos doen. Grrr. Noah wil niet slapen, maar is wel kapot ( en daardoor dus vervelend ) En Rein heeft pech met zijn bus, die staat in LWD. Terwijl mijn stoofpotje op staat te pruttelen. Hmmzzz. Zal ik vanavond sporten of niet.. ? Heb niet echt veel zin, maar Steps is wel leuk...
is van Fisher Price aszz Balen dat je mannen vandaag allemaal niet meewerken je hebt nog mail trug trouwens. Stept von ik ook altijd wel leuk, had altijd zwaar pijn in me bovenbenen na de tijd!! denk dat Jelmar strakt op 8,5 ofzo zit...? zal wel weer eens met hem op de weegschaal gaan hier
lekker gaan sporten Aszz.. ff je frustraties eruit zweten.. werkt bij mij altijd erg goed. @Marjan.. heb net met sportschool gebeld voor Slim Belly.. is een sportschool voor alleen maar vrouwen en redelijk in de buurt.. (dus geen opgeblazen kerels in de buuurt hihi) ze belt vanavond om afspraken in te plannen.. ben erg benieuwd!!!
en jij ook Natas.. hup hup naar de sportschool.. *zeg ik, die vanavond lekker met d'r gat op de bank gaat zitten*
Kim oohhh ga jij ook slimbelly doen???? ik zit nog steeds in twijfel want je hebt het ook voor benen en billen dat klinkt mij leuker