Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goed bezig sportieve dames :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh, hahahaha dacht van Little people ( is ook van Fisher Price :p )

Booh dames, heb echt geen zin om te sporten. Wil vanavond cadeaus inpakken...

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    He chicks

Heb even tijd,

vanmorgen een beslissend gesprek gehad op school, uitkomst is voor mij gunstig.. :D

Omdat ik me na de bevalling van Faith zo snel alweer inzette, en omdat ik na de vakantie beide schouders er onder heb gezet. Maar het kortweg gewoon NIET op tijd afkrijg ookal ben ik van 8 tot 5 op school (te pietje precies). Heb ik examen uitstel gekregen tot februari, dus moet nu als de widereerga mn einddatum aanpassen en er nog harder voor gaan. Want als ik in december klaar ben krijg ik tot februari elke week een oud examen om niet voor verassingen komen te staan met het echte examen..

Ik ben enorm blij.

Vanmiddag bij de gyn geweest, en alle uitslagen waren goed.
    We hebben het gehad over een eventuele clomid kuur voor een tweede zwanger schap, maar ik wil nu eerst me opleiding af hebben :) .. Dus we wachten nog even..

Verder hier alles OKE!!

Kus Kus

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sorry Asz, wist ik niet!!! whahahaha, maar zijn kiekeboeblokken :D

Mars, fijn dat het allemaal weer wat positiever is :)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nah, klote zooi. Ik een stuk getypt is het weg!

Iig, het is een erg leuk ding van Fisher Price.
    Wij hebben een babywalker van Vtech voor Noah gekocht, krijgt hij met Sinterklaas.
    Kan je voor zitten en daarna kan hij er mee lopen.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben ook lid van een vrouwensportschool én voor kinderen. Erg leuk! Maar ik Zumbaaaaaaaa

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goh nog maar 14 berichtjes (nu 13 natuurlijk) die ga ik vanavond echt wel binnenslepen!!

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik ga vrijdag weer sporten, en het leukste is.....mijn werk betaald! :D we hebben een persoonlijk budget, en dat moet op. Ik hoef geen ABO op een bald wat ik toch niet ga lezen, en symposiums of een opleiding, daar heb ik nou helemaal geen tijd voor! En lichaam en geest is ook belangrijk vinden ze dus een sport abo mag ook! Het is zo'n super de luxe sportschool waar je dan heen moet, nou prima al zeg ik het zelf. Op maandag is er mooi bodypump als Annemijn naar de psz gaat en er is oppas voor Floris!

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo weer terug van Zumba lekker aan het zweten geweest......

het pap geven was geen succes ze ging alleen maar kokhalsen dat doen we dus niet meer

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
  11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
  12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

13. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    wow wat een rust hier...

ga nu ff bankhangen met manlief, dus tot morgen!!!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wow!! Hier is het rustig!! Sinds mijn werk naar huis gereden, gegeten, kinderen naar bed en dan nog op dezelfde pagina terecht komen hahaha ;)

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai!!

jemig kletsers! 200 pag's nou amahoela

hoe is het met jullie? zag een date voorbij kiomen op 5 febr. zo'n binnenspeeltuin vind ik niet zo leuk eigenlijk nu nog. ze zijn toch nog beetje klein vor en dan kunnen we helemaal niet bijkletsen. of doen we zonder kinderen? wil elkaar kinderen eigenlijk wel zien, maar ouwehoeren gaat dan wat lastiger :)

blijdorp: ben vandaag naar blijdorp geweest. iedereen ging staken omdat ze subsidiekraan willen dichtgooien. was lekker rustig. groter dan ik dacht. daan ook helemaal blij en vienne ontzettend goed volgehouden. maar is 1 1/2 u heen en dan weer zelfde terug. dus nu moe en last van bekken. morgen ervoor naar fysio.

o ja en vanaf maandag gezonder gaan eten :) nu echt

16. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha
    bij mij is dat nu wel heel makkelijk dezelfde pagina. heb zo ingesteld dat er zo'n 40 berichten per pagina zijn...
    scheelt weer tijd :)

nog last gehad van je borrels :)

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    trusten dames! :)

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Nee Pip, hij moet steeds naar de assistente toe en die meet dan steeds zijn bloeddruk en zowel de bovendruk als de onderdruk is te hoog. Nou heb ik niet heel veel verstand van bloeddruk maar het kan voor mijn gevoel gewoon niet langer doorgaan zo...
    Hij begon met 5 mg dus denk ik dan, de arts denkt dat het met 5 mg al moet kunnen zakken. Het blijkt dus niet zo te zijn en ze hogen het steeds op, op zich prima maar hij zit nu op 100 mg! Dat is 20 x de eerste dosering? Vreemd toch?
    De medicatie krijgt ie wel van de huisarts. Maar ik wil eigenlijk gewoon dat ie zogezegd op zijn strepen gaat staan en dat ze gaan onderzoeken waar het vandaan komt en hoe deze zsm omlaag kan.... Nog even en hij slikt 200 mg!?
    Hij zou dus naar een cardioloog moeten gaan denk jij?
    Dan kan ik dat tegen hem zeggen en dan kan hij dat eens vragen aan de HA. Misschien een doorverwijzing...

Verder... ik ga even bijlezen... vrees dat het een hoop leeswerk is... tot zo

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik had nergens last van gelukkig :) dat heb je dan weer met 2 glaasjes ;) ipv een hele fles

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou heb lekker gestept! Toch maar gedaan ;)

Jose, helaas, wij hebben net andere skeelers gekocht.

Ga even Sint en Kerst cadeaus inpakken.

Deel Deze Pagina