hello girls! genoten van 5 dagen met mijn kroost, nu terug aan het werk Ons meisje vandaag 6 maanden!
Hahaha nee echt niet! Krijg ik een hartaanval. Maar het was wel leuk, de grootste plassen opzoeken en stampen maar. Alles kon in de was Ben even op marktplaats aan het struinen voor wat laatste Sint cadeaus. Wil dat liedjesboekje wel van Vtech. Heb dan nu die Babywalker en dat bijtje van Vtech voor Sinterklaas ( en we hebben hier nog véél dingen van Vtech liggen .. )
Ja hij lijkt mij ook leuk! Noah is nu veel met de draaiboom aan het spelen ( weet niet of ze die nog verkopen ). En de Boogiebal vindt hij ook erg leuk
goedemiddeg!! astrid: wat is boogiebal en draaibooM? ik zoek ook nog kadootjes .. maar weet niet wat. natas: hoe is het nu met de kleine meid? sur: blijdorp was leuk. zondag inderdaad gratis. maar hoorde ik ook pas toen ik onderweg was zal nog een foto plaatsen. daan was bang voor de vlinders... en heeft hele vlindertuin met ogen dicht gezeten haha
LVDB ze ligt nu in haar bedje te slapen. Af en toe word ze in paniek wakker en is ze benauwd dus dna neusje schoon maken troosten en dan is weer goed. Ze moet per se met de speen in mond slapen haha ze was daarstraks ook blauw boven haar lippen. dus ff in de gaten houden
Aah lekker kereltje is jelmar ook. Hij wiebelt nog een klein beetje, maar hoef hem maar soms van de grond te plukken. Knap he, 6 maanden geleden was het nog maar zo'n kleine frummel... Maar als ze slapen zie je toch weer het kleine babietje *smelt*
Jelmar ligt ook nog wel regelmatig op z'n zij hoor hahaha, vooral alstie te erg voorover gaat buigen! worden inderdaad al echte kindjes die beebs van ons! nog even en ze lopen ons achterna
zijn jullie kindjes ook zo camerageil? zodra Jelmar de foto of videocamera ziet begint hij zo onwijs te sjansen en te lachen, geweldig!
Leuk he hoe kinderen soms kunnen reageren op sommige dingen. Kijk zijn ze nou bang een een grote aap of leeuw oke, maar een vlinder, haha. Hoop dat het een beetje droog wil blijven zondag, gelukkig maar een kwartiertje bij ons vandaan, effe de stad door.
sur: ik wasbij vriendin in centrum. dus was kort lopen. ik zie dat je twee miskramen hebt gehad. jeetje heeftig en vaak zwanger geweest dan. was je ver in de zwangerschappen?