No problems, vandaag maar 1 slaap(je) gehad. Grappig dat hij dit net zo doet als Annemijn die had rond de zeven ook nog maar 1 slaapje, en heel soms nog een tweede slaapje
41 is nog jong, maar echt druk hem op het hart om zich eens door te laten sturen. Na laten kijken en als het niets is of met de juiste medicatie dan weer onder controle bij de HA. Maar je zorgen om die medicatie is heel begrijpelijk
Thnx lieverd, de kids zijn zo lief, Darren wordt steeds rustiger en Dean is een super makkelijke baby. Maar die dromen zijn slopend, wordt ook haast niet wakker, zit echt in mn droom, waardoor ik echt moe wakker wordt. Ronald dacht miss weer een x de dokter bellen, maar zou die er iets aan kunnen doen? Enne ook dikke kus voor jou!
Ik heb een hele pot vaseline, dat gebruikt ik ook voor op de thermometer. Wat gebruiken jullie dan? ?)
Ben je niet alles aan het verwerken van de afgelopen tijd? Je hebt heeel wat voor de kiezen gehad en alles zit volgens mij nu in een rustig vaarwater. Misschien kan een psycholoog je helpen?
hoevaak gebruik jij de thermometer???? en nog betere vraag.........voor wie??? maarre, bepanthen voor de thermometer hier bij Jelmar
het valt me wel op dat de kindjes met weinig/korte slaapjes , wel lekker al om 20 u op bed liggen en lang doorslapen hier overdag vaak nog 3 x 2 uur. maar ja wel vroeg wakker. ach ja. het regelt zich wel. ga v zo nog wakker maken voor voeding. had niet verwacht dat ze na eten nog zou slapen. 15 u laatste voeding gehad. ga ff expeditie kijken bye
Pfff vaseline praatjes. Ohh ik heb zo gelachen om een maffe hamster ( als is het volgens mij een korenwolf... bedankt Diego! ) http://www.dumpert.nl/mediabase/1188
baby rituals, dat is van rituals zelf ? ken ik (nog) niet dus vind tot nu toe niks lekker voor babys behalve zwitsal haha, had een pakketje van Lief gekregen... maar dat vind ik echt geen babygeurtje.... ?
ppfftt begin nu togh wel moedeloos te worden. OM 19uur met ons meissie onder douche geweest lekker stomen Daarna in bed gelegd continu huilen net flesje gedaan heeft ze 120 gedronken maar ze blijft huilen. ppfftt