Ja is van Rituals zelf, is echt zo'n lekker zacht geurtje en echt het smeert zo lekker en alles wordt heerlijk zacht
Heb je haar bedje als scheef staan? Ze kan ook druk op haar oortjes hebben van de verkoudheid. Ui onder haar bedje En ik zou haar ook een PCM geven Zo erg je wilt het wel van haar overnemen, zo zielig als ze ziek zij
Hoeft ook niet, maar haalt wel het nare gevoel wat ze heeft weg. En dat gevoel kan ze je nu alleen nog duidelijk maken door te huilen. Als ik me niet lekker voel neem ik ook een PCM, maar ik heb geen koorts Ik zou haar gewoon120mg geven. Als je minder geeft heeft het geen nut. 120 is goed voor haar gewicht.
OKI thnx ze slaapt nu zodra ze weer wakker word geef ik haar ff die zetpillen. zal haar dan ook nog eens ff tempen. ze trekt zelfs haar speentje uit haar mond ze is gewoon te benauwd om met dat ding in te slapen
Ik weet het niet Yes, je hebt toch ook pas je medicatie verhoogd? Misschien kan het daaraan liggen? Maar zoals Pip ook al zei, je hebt zoveel meegemaakt de laatste tijd. Ik ken je natuurlijk niet zo goed en weet niet hoe je leven is verlopen maar ik denk dat het best wel pittig voor je is geweest, een huwelijk wat "mislukt" is, 2 lieve kids wel maar de relaties met de papa's waren ook niet de ware, een dierbare vriend verloren en zelf weet je natuurlijk nog wel meer dingen die moeilijk voor je waren.... vergeet niet dat dit echt wel een aanslag is op je hoor. Voor je kinderen moet je sterk zijn en doorgaan en neem je niet altijd de tijd om tot rust te komen. Maar het is ook juist fijn om door te gaan en een ritme te hebben. Ik hoop voor je dat de dromen snel verdwijnen en idd misschien even navragen bij de HA. En dat alles wat rustiger voor je wordt... vooral in je hoofd! Succes meissie!
Pip de ha zei dat het idd goed kan dat alle spanning er nu uit komt, best balen eigenlijk want heb nu eindelijk juist een fijn leven. Maar miss toch maandag maar ff naar de ha, ff bespreken over het slapen.
Nath er is ook veel gebeurd ja. Probeer nu de boel ook weer op te pakken, ben veel aan het doen in huis en wil ook overdag niet meer gaan slapen, want mn ritme zat helemaal in de war.
Ja dat moet dagelijks hahaha. Het was woensdag voor het eerst sinds maanden dat Floris een thermometer in zijn bips heeft gehad