Mogguh !!! Hier ook een spokertje gehad vanacht , ze lag gelukkig alleen maar te kraaien te lachen en te kletsen ............................
Goedemorgen! Kim, klote zo'n collega, zo eentje heb ik dus ook maar die heeft ontslage genomen! Nu maar hopen dat m'n toekomstige nieuwe collega wel goed kan werken doe op di moment hetzelfde werk in 3 dagen wat ik vroeger in 5 deed!!?? Loopstoel, gevaarlijke situaties.... tja, dat heb je zelf ook beetje in de hand natuurlijk.... maak mij daar geen zorgen om bij ons. En qua heupjes e.d. hij mag er van mij 2 x in per dag zo'n 10minuten, dus als ik ff het eten in de keuken aan het klaarmaken ben ofzo, en ik blijf er wel bij... anders is het zodra ze beginnen te lopen ook gevaarlijk, kunnen ze ook aan tafelkleden trekken...
Ben het met je eens babe, je moet je kind altijd in de gaten houden, en goed uitkijken met hete drank etc! Dean krijgt van sint een loopstoeltje, maar idd een kwartiertje per dag met toezicht is genoeg. Nu kruipt hij ook alle kanten op in huis, dus heb ik al alles baby proof gemaakt, maar als ik de woonkamer uit ga dan leg ik hem in de box.
Hier geen loopstoeltje , te weinig ruimte hier ,als we volgend jaar verbouwd hebben , misschien wel .maar dan hoop ik dat ze al lekker zelf rond banjert !!
goedemorgen! neefje net opgehaald door zwager. schoonzus mocht gisteravond weer naar huis. geen tia. wrslijk voedselvergiftiging toen daarvan erge migraine en daarweer functionele hersenuitval (geen spraak meer). moet nu rustig aan doen. heb vanochtend vrij dus ga zo blousje afmaken. bijna af pip! alleen nog kraag en onderkant. mag ook wel anders is hij al ontgroeid marjon: moooiiii!! groooottttt!!!!
ik moest trouwens wel even wennen aan een kindje van bijna een jaar. is het rond die tijd dat ze zichzelf niet kunnen vermaken? of is dat opvoeding ? ik weet niet meer zo goed van daan. maar ik mocht echt niet weg wel lief eigenlijk dat hij al weer naar me wilde nou ik ben weg . ga zo naar markt. had ochtendje vrij. kan nog even een uurtje thuis blijven
net lekkere hapjes voor Marit gemaakt : bladspinazie , aardappel , ei en aardappel , sperzieboontjes en kipfilet smullen maar
ik heb ook al een potje van olvarit in de kleder staan met spinazie erin , alsje het maar niet te vaak geeft ...................... Heb gewoon bladspinzaie deelblokjes uit de diepvries gepakt , ideaal !! Ik vond het zelf ook lekker !!
Goodmorning! Bedankt voor het mooie plaatje Dag, ik ga die rijstebloem wel vinden nu. Nu nog de vraag: maak je de melk net zoals anders klaar en dan 1 extra schepje rijstebloem of vervang je een schepje poedermelk door een schepje rijstebloem? Haha, voor jullie waarschijnlijk allang heel bekend, maar voor mij nog nieuw.......
AM, je maakt de melk net zo klaar als anders en de rijstebloem is Extra, maar 1 schepje doet niet zoveel op een fles van 180cc doe ik 3 schepjes