oh ja, ik gebruik een maatschepje van Nutrilon voor de bambix, die zijn wat kleiner qua hoeveelheid dan " eetlepels" maar op het pak staat volgens mij ook2 a 3 eetlepels door een ' normale' voeding van 180cc oh en als je dan toch in NL bent, hier zijn de Bambix startkoekjes vanaf 6 maand ook een groot succes! zijn veel beter dan Liga, ze kruimelen niet zo makkelijk af, kunnen ze lekker op sabbelen
Ik en de drie standenspeen dat gaat niet samen !! ihihihiih Ik heb difrax flessen en gebruik de m speen ...
Koekkiessss! Dean heeft gister een stukje augurk op, ronald wou hem plagen met een augurk, omdat die dingen zuur zijn had hij een heel vies gezicht verwacht van dean. Maar nee hoor, hij zat er gewoon van te smullen! Wat een gek kindje is het toch! Maar geef het niet meer hoor, lijkt me niet zo goed voor hem.
goedemorgen.. MArjon, gaaf huis!! Wij hopen volgende week donderdag EINDELIJK goed nieuws te krijgen. mbt hypotheek. Hebben nu nog 1 week de tijd om het op orde te krijgen (adviseur ging bellen voor 1 á 2 week uitstel'), zoals nu op papier staat. Op 11 November horen we of het een definitieve JA gaat worden. Hypotheekadviseur was erg goed en zeker van zijn zaak. Rente is in 4 maanden tijd 0,35% gezakt!, en dat pakte voor ons nog gunstiger uit. Maar goed.. eerst offerte maar (weer) afwachten, is die goed, donderdag ALLES tekenen, en dan Welkom huis op 7 dec. ohja zal zo even een foto spammen..
View attachment 106055 Net gemaakt.. V. heeft trouwens nu maat 74 (soms een grote maat 68) aan! Ben benieuwd wat ze maandag op CB gaan zeggen...
Is dat alvast een hint? Morgen trouwens! PFfffft wat een nacht. Noah ging om 4 uur feesten, daarna begon Nathan. Om 8 uur sliep ik weer, en heb nog even 2 uurtjes kunnen slapen. Rein is gelukkig vrijdags thuis. Ben de Hel van '63 aan het zien. Grappig, ze komen door Workum
LvdB ; wat fijn dat het geen Tia was zeg!!! tuurlijk is dit ook niet leuk maar ze heeft geen blijvend letsel toch?! iig een dikke knuffel voor de schrik
Vind 'm maar zozo. Hou sowieso niet van NL films. Dat acteerwerk... En ik irriteer me aan Cris Zegers die zo moeilijk kijkt als hij schaatst. Komt door de sneeuw, maar hij heeft een skibril op zijn hoofd. ZET DIE DAN OP UKKEL!
Aszz, Yeps! haha, nou, het is niet moeilijk hoor om beter te werken dan haar gelukkig!! hihi, Nathan word dan natuurlijk wakker van Noah zeker? das wel balen, lekker filmpje kijken is wel ff relaxed dan!