Ha, was leuk hoor! Alleen 1 zwaar minpuntje: we gingen lunchen (bij de Ugly Duck, mssn kent 1 van de Grunners het...) we zaten al ruim 20 minuten te wachten (en volgens mij vallen twee mensen met een kinderwagen incl baby echt wel op als die binnenkomen en je staat als personeel achter de bar) en toen ging de kastelein andere mensen helpen die na ons binnenkwamen. Toen wenkte ik hem en vroeg "Mogen wij ook iets bestellen alsjeblieft, we zitten hier nl. al een hele tijd" en toen zei hij "Jazeker, ZEG HET IS" WTF "ZEG HET IS" hoe onbeschoft vind ik dat...:x:x Verder ook geen alsjeblieft toen hij de koffie kwam brengen, echt beetje jammer... Verder hele leuke babykleertjes winkeltjes gezien, oh wat leuk allemaal een supergaaf vestje van Z8 gekocht, helemaal leuk
Yend wat een prachtige foto, Dean is zo'n lekker ding! (en je vriendje ook hoor ) Natas supermooie banner! Marieke beterschap voor je kereltje
Aszz wat een kneus, gereserveerd is gereserveerd toch? Als tie goedkope bank wil moet ie dan lekker naar seats and sofas gaan
Sterreke sorry haha ben niiet anders gewent haha. Vroeg net aan me kerel maar hij vind het ook zwaar onbeschoft
sommige mensen die via MP wat willen kopen......... dramatisch! haha, "zet het is" zal wel groning zijn wil wel ff Z8 vestje spam zien hoor!!
net spulletjes binnengekregen voor 5 dec van Intertoys .. Voor T&T natuurlijk van alles ...... voor Marit een gloeizeepaardje van fischer price , zo mooi en zo lieve muziekjes echt van die zeegeluidjes , is voor in bedje en het buikje gaat ook gloeien .......565998 Fisher Price Gloei Zeepaardje Blauw ik heb hem natuurlijk in het roze besteld !!
@Natas , mooie banner !! @Yes , cute picture van je mannen !! @Aszz , ik zou hem ook die bank bijna in zijn hol steken ,maar ja ben bang dat je koper hem dan ook niet meer hoeft !!! @Sterreke , Zeg het is , nee vind ik ook niet kunnen ........ @Marieke , beterschap met je ventje !!
Hij is ook echt zo leuk , de meeste muziekjes vind ik no way rustgevend , maar dit .................................. zou ik zelf nog wel bij in slaap vallen .. net of je de golfjes in de zee hoort ..............
Leuk Marjon! Jelmar krijgt deze voor sint: bol.com | VTech Winnie De Poeh Laptop, VTech | Speelgoed en deze voor kerst: bol.com | Chicco Super Tuimel Pyramide, Artsana | Speelgoed Jelmar heeft deze aan zijn ledikantje hangen, IDEAAL Tomy Winnie The Pooh Moonlight Dreamshow: Amazon.co.uk: Baby Als hij 's ochtend wakker is en moet nog douchen zet ik deze aan, kannie mooi naar het plafond staren en naar het muziekje luisteren en met zijn teigetje knuff spelen Marjon, Sinterklaas lijkt me wel leuk met T&T die geloven heilig zeker? schoen zetten, wortel erin, liedje zingen, leuk!!
Is zeker erg leuk ........En daarom moest ik ook echt voor MArit wat doen anders gaan ze zeggen en Marit dan ...Want op zich is het daar nu zo moelijk voor kopen , heb nog de hele zolder vol met speelgoed liggen van T&T dus wat koop je dan vor haar .... Maar met Thijme moet je heel erg oppassen ..Thijme is een jongetje wat veel te veel nadenkt ..Hij was bijna 3 en begonnen met schoenzetten enzo en zag op tv dat pakjes via de schoorsteen in de schoen kwamen en zijn eerste reactie was toen er iets in zijn schoen zat : Zwarte piet past helemaal niet door onze schoorsteen , dus hoe komt dat cadeautje in mijn schoen ???????????????? (en dat moet dan nog 3 jaar worden ) We hebben toen maar gezegd dat Sinterklaas een sleutel heeft die op alle huizen past , zodat ze de cadeautjes veilig in de schoentjes kunnen stoppen en dat de pieten ook niet meer van het dak kunnen vallen met al die cadeautjes .......................
sterreke: zegt het is !! haha zal wel aan mij liggen. maar misschien had ik de toon moeten horen hoe hij het zei. hihi maak je niet druk meis weekend!!
Kwijl!!!!!!! Ik wil graag, een 6 pits met een bakplaat, geen fornuis, maar een 1,5 oven op ooghoogte. ik weet echt alles al, alleen maar lades, als het kan een eiland, massief hout en steen als werkblad, net zo'n mega koelkast als ik nu heb, een cooker enz enz enz, hier gaat heeeeeel veeel geld in zitten,maar daar sparen we hard voor
wij krijgen ook een cooker !!!!!!!!!!! Granieten werkblad .........een grote schouw boven het gasfornuis en het graniet loopt achter het gasfornuis naar boven tot de schouw , lekker makkelijk schoon houden .......
@Sterreke: Zeg het is, is echt heel normaal hier. Maar ja ik weet niet hoe die het heeft gezegd en daarbij 20 wachten is niet echt normaal. Ik moet zeggen dat ik zelf nog nooit bij de Ugly duck ben geweest. Als je er ooit weer in Groningen bent moet je eens naar het Feithuis gaan dat is leuk
Hmm een leren bank met een speciaal geurtje... * kots * Leuk vest Marieke! En lekker onbeschoft. Zal idd Groningen wel zijn... Oeh dat zeepaardje is zo leuk! Heb hem op het verlanglijstje gezet. Damn, vanavond ook weer 2 dingen gekocht. Een Bosch speelgoed boormachine en een hele Bob de Bouwer set. Nu is het ECHT genoeg! ( zeg ik elke keer tegen mezelf... ) Rein is bij de buurman aan het borrelen. Ik heb net een nasty film gezien ( Rec 2 ) onder een dekentje. Eng hoor.
ik zeg ook dat ik klaar ben , T&T ieder 7 cadeautjes ..Waaronder 1 groter cadeau en ook sokken en pyama ...Ben nu ong . voor alledrie samen 130 euro kwijt ...( schoencadeautjes erbij) ..Waarschijnlijk zal er nog wel wat bijkomen .. Zoiezo nog 1 spel , wij kopen elk jaar met sinterklaas een mooi gezelschapsspel ,.......................en dan wel een spel waar we wat jaartjes mee vooruit kunnen en niet wat na een jaar niet meer leuk is