Hihi wat grappig, "Zeg het is" is bij ons echt not done als je in een restaurant werkt... Nou ja vooruit dan maar, dan krijgen ze het voordeel van de twijfel
Goede avond Sorry heb geen fut om alles terug te lezen. Hier weer een paar spookjes gehad de afgelopen nachten Vanmiddag met jordy bij de HA geweest omdat hij pijn had aan zijn lies/zakje. Huisartsen konden het niet plaatsen dus waren we door gestuurd naar de SEH. Daar is hij ook weer helemaal onderzocht, maar ze kunnen niet vinden waar die pijn vandaan komt. Ze wilden hem wel opnemen, maar dat wilde ik niet. Zo ernstig is het niet. Hij heeft alleen pijn met verschonen, verder is hij vrolijk/ speelt en is er niks te merken zolang hij niet op het aankleedkussen ligt. WIl iemand mij bij praten over de nuttige dingen? SPingboon: HEb je het doekje al binnen?
even vraagje . wat vinden jullie? ik wil een slaapkinder wekker kopen van kidsleep of van babyzoo. de eerste is duurder maar blijft wel nachtlampje aan, en bij laate geen nachtlampje (moet jezelf aan doen) en je kan dan dus niet zien als het donker is of je uit bed mag komen. is wel goedkoper www.kidsleep.nl www.babyzoo.eu
Linnie sorry wou dat ik tips voor je had wat vervelend dat hij zown last ervan heeft Pip er zaten gratis doekje bij nutricia in doos. En er zijn paar kids gek op die doekjes dus iedreen stuurt ze op hahaha
Die wekker van nijntje wilde we ook voor Jordy hebben. Staat overal in de boekjes maar is nergens te krijgen.
@Pip, die malle meid van springboon en van mij , knuffelen met dezelfde knuffel en hetzelfde doekje van nutrilon die in een van de dozen zat ......
Ik had een gewone wekker die ik op half acht zette, en dan mocht Thijme de kamer af.....Nu moet ik ze meestal wakker maken ,of ze gaan ff hun eigen ding doen.Soms gaan ze samen in bed liggen kletsen en lachen , zo leuk om af te luisteren.