whahaha gelukkig... was hier een aantal maanden geleden ook al.. had me voorgesteld en alles maar vond het te ingewikkelt toen om met 2 topics mee te praten.. nu wat meer me draai gevonden met xavi dus het gaat allemaal wat makkelijker...
@ Funkie als je zoontje niet doorslaapt lekker die laatste fles zo houden hoor en idd hij mag gewoon 1000 cc fv per dag... Hier is het schema nu (marien is nog jonger dan jouw zoontje ik ben eigenlijk een juni mama geworden ) 8.00 210 cc 10.00 fruithapje 12.00/12.30 210 cc 16.00/17.00 210 cc 18.00 groente 20.00 210 cc + 4 rijstebloem @ Aszz gefeliciteerd!!!!
@ Funkie omdat ik een juni mama ben heb ik een poging gedaan ok bij jullie te kletsen, maar ik heb al zoveel moeite om dit topic bij te houden dat het niet is gelukt...
hahah ja dat begrijp ik wel sterreke.. en ik herken je wel hoor hihi ja hij slaapt wel door.. van 23.00 tot 07.00 en van 19.00 tot 23.00 zou zo graag van die fles afwillen... dan kunnen wij er ook wat vroeger induiken... en flessen van 210 geven schiet ook niet op dat drinkt hij gewoon niet op/. ja misschien om 19.00 dan wel maar de rest van de dag niet...
ik heb niet eens de moeite gedaan om na charlotte haar geboorte mee te kletsen op de april mama's vond het hier veel te gezellie en ken daar togh bijna niemand
ik ga die kleine boef aankleden.. schaam schaam we hebben een pyama dag... hahahahah gaan zo ff naar oma toe als ze thuis is..en droog.. wat een kolere weer zeg
gaat mij ook niet om dat maand dat de kindjes geboren zijn... gaat erom dat we uitgerekend waren in Mei, en daarom tijdens onze zwangerschap een clubje gevormd zijn, zou raar zijn om dan ineens over te stappen ofzo... en denk dat het juist wel handig is voor sommige dat er bij een paar beebs een maandje tussen zit, kun je alvast wat ervaringen e.d. delen enzo Jelmar is van April, en dus één van de eerdere met alles
@ Funkie sorry ik bedoelde met doorslapen vanaf uurtje of 20 Dan zou ik idd proberen die laatste fles elke dag een kwartiertje vroeger te geven! (in jullie geval waarschijnlijk dan wel wakker maken), helemaal in het donker te gaan zitten op zijn kamertje, niet verschonen, niet praten en na de fles meteen weer terugleggen! Als hij dan steeds door blijft slapen zal hij er waarschijnlijk wel aan wennen en kan de fles er op een gegeven moment af! Zo hebben wij de fles er af gekregen bij Marien...
Ik klets ook gewoon het liefst met jullie omdat ik jullie al sinds begin vd zwangerschap ken, maar met sommige dingen is weleens vervelend, Jelmar is een dikke maand ouder dan Marien, krijgt hele andere voeding, kan al zitten etc.... dan lijkt het soms net of Marien heel traag is en vind ik het jammer om nog niet mee te kunnen kletsen. Tegen de tijd dat Marien 6 maanden is, heb ik geen idee meer hoe jullie dat deden met nieuwe voeding etc... Dus moet ik weer iets vragen wat al lang en breed besproken is...
ja idd dat dacht ik ook zo met die fles maar hoe zit het dan met die fles van 19.00 uur? ook gewoon nog geven of wat... lijkt me dicht op elkaar dan.. wel handig idd als je ervaringen kan uitwisselen..maar ik kan aan niemand iets vragen want xavi is bijna de oudste.. en de rest is net 4 maanden
tja, aan de andere kant sterreke hebben wij dan weer ervaringen die we met je kunnen delen maar het is gelukkig een heel groot en uitgebreid forum, en voor ieder de info te vinden die gezocht word
Ja fles van 19.00 gewoon geven dat wordt uiteindelijk de "laatste fles". De 5e fles zal je zoontje als het goed is steeds minder gaan drinken...
Zo nu ff klein hapje eten dan douchen en klaar maken. Heb vnaaf een team-uitje gaan we eerst van 19tot21uur bowlen en daarna steengrillen lekker
ik heb bij bart smit echt zien staan. ik twijfel zelf, want weet niet hoe lang hij nijntje leuk vindt.. en ik wil eigenlijk dat het plaatje slapen/niet slapen verlicht is en bij nijntje is dat niet. denk er nog over na. heb je de babyzoo gezien? die vind ik zelf leuker, maar nietin d winkel alleen via internet. maar ook geen verlicht plaatje wel/nie slapen
Oohh Charlotte ligt te slapen in de box en te duimen met doekje erbij haha zo lieefff Nog nooit gezien
funkie; welkom! 2 topics, knap als je het kan bijhouden sterreke: staks merk je dat verschil in tijd niet meer. en 3 wkn verschil op 6 maanden is ook al niet veel meer.