Wie weet komen ze binnenkort met slaappillen, Anti Depressiva en Oxazepam dankzij mij en Yes hahahahaha!
Solly tja ik heb nog geen idee wat wij doen met vakantie volgend jaar maar verwacht niet dat ik de eerste 3 maanden van het nw jaar gelijk de hort op ben wel veel verjaardagen enzo in die maanden 8)
@Marktplaats: ik laat ze altijd bieden... @2de Meeting: Ehhh Babe wil je mij ook weer zien.... Ja indoor lijkt me wel het beste ja.....jij ideeen?
jou heb ik al gezien Marjan, dat was ff genoeg voor 1 jaar TUURLIJK WEL!! hahaha, vond het juist erg leuk!
Uhhh ja.... MAAR dat is nog van tijdens het einde van de zwangerschap.... "Niesuh is Piesuh" Zal het doosje eens weg gooien haha! Gelukkig pies ik nu niet meer in mijn broek hahahahaha
Hoi Mariekebr.... @Dag: Truste meis... En ja ik wil ook wel mn werk maken van marktplaats verkoop...maar dan word mn huis zo leeg denk ik... @Morgen: Eerst sporten om half 9 dan naar huis en s'middags naar de verjaardag van mijn s-moeder waar ik weer verplicht moet gaan opzitten tot sávonds...GGGrrrrrr zo geen zin in. Donderdag met Koen en zwangere vriendin naar de jonge gezinnen...Das wel leuk!
Daar heb je een site voor.... die koopt oude mobieltjes op.... die gaan dan naar Afrika.... een soort "Telefoon-Humana" zeg maar! Leger des Telefoons hihi... Even nadenken hoe ie heet!
Ik was even op vakantie in drenthe, maar dan Landal land van bartje. Daarna met mijn dieet begonnen en die startte met een buikgriep ofzo. Kon dus even niet actief zijn hier.