Deze: bartsmit.com - Baby speel & springtafel En had van de week op de beurs deze gekocht voor de sint bij mijn s-ouders (op de beurs was het ook met 15% korting dus voor 25 euro): Speelgoed 567446 Speelpaddenstoel
oh leuk hoor marjand!!! die paddenstoel had ik al eerder idd voorbij zien komen! die is ook leuk... ik heb ook nog niets besteld maar krijg door jullie wel kriebels!!!
ik ben ook lui togh moe van gister aaf. Maar was mega gezellig.. ben te moe om eten te maken. Dus maar wat bestellen maar geen idee wat
@Dag... wij hebben voor Mick een boerderij van playmobile gekocht.. en voor de 3 neefjes en nichtje een kleinigheidje.. voor Niek had Joost al het een en ander besteld via bol.com @Natas.. ohhhhhhhh slecht hoor, maar wel lekker wat bestellen.. en je leeft maar 1x, dus lekker genieten.. @Marjan.. ook hele leuke spullen geshopt zie ik.. wordt alleen nu al gek als ik zie wat voor speelgoed we nu al hebben.. en dan nog te bedenken wat we allemaal met Sint en Kerst erbij gaan krijgen.. soms schaam ik me wel een beetje voor zó veel speelgoed.. eerdaags maar weer alles uitzoeken en kijken wat we kunnen verkopen/ aan goede doel geven net heerlijk gewandeld met Mick en Niek.. was wel fris, maar voor de rest heerlijk wandel weer..
wij gan wat bij new york bestellen zit aan lasagna te denken. Net ff eten voor Charlotte klaar gezet en voor het eerst een toetjes desert van olvarit heeft ze nog nooit gehad. We hadden het al paar dagen in huis maar omdat ze zo verkouden was wou ik niet met iets nieuws beginnen. Het lijkt nu beter te worden dus mag ze zo toetje hebben. Alleen ben bang dat we die ook moeten verwarmen hahah
Zo.... ben ik weer.. Dat springding wordt steeds populairder hier hihi... nou Julotte is er nog steeds gek van dus die van jullie zullen het ook leuk vinden. Misschien een tip.... ik heb er vanalles aangehangen wat ik in huis tegen kwam en waar ze graag mee speelt.. dus dan is ie nog leuker... Ik heb een shopverbod hahahaha.... heb ook maar niets bij de Zara besteld... (nog niet) Ik heb mezelf tegenwoordig een weekbudget gegeven want ik pin echt veel te veel... mijn sfamilie grapte al dat de eerste woorden van Julotte waarschijnijk iets van dit zijn: Kruidvat, steeds verrassend, altijd voordelig of Echt HEMA of U kunt nu pinnen,piep piep piep piep, u kunt op ja toetsen piep Lekker is dat he.... ach kan er wel om lachen. Vandaag ook de kledingkast van Julotte maar eens uitgezocht... wat niet meer pas gaat mooi weg.... Alleen de dingen die mooi genoeg zijn gebleven voor nummer 2 bewaar ik... wie weet wordt het weer een meid. En natuurlijk de bijzondere dingen... het eerste pakje enzo. Ik denk dat ik de spullen maar op MP gooi... kan ik voor dat geld weer shoppen hihi! AM: Fijn dat het weer oke gaat met de kleine, lijkt mij ook vreselijk eng. Ik had er ook nog nooit van gehoord... ben blij dat ik nu weet wat het is... Julotte is vandaag en eigenlijk de hele week al knetter lastig.... pfff ook op MP zetten? Kan dat? Ze is ook verkouden en heeft van die oer hollandse rode wangen! Ze is jengelig en wil niet dat ik uit beeld verdwijn enzo.... Ze wil niet slapen... die valt echt NIET in slaap.... hoelang je haar ook laat liggen.. Nu slaapt ze eindelijk weer even van vanochtend af.. ben er echt moe van. En dan is mijn duim ook zo klote.... ze trekt steeds aan dat hoesje wat er omheen zit (kleine trut is het..) Hihi Ik ga nu even eten koken.. geen zin maar heb gister ook al niet fatsoenlijk gegeten... moet wel dus!
Warm eten wou CHarlotte niet maar het toetje ging er togh snel in hahaha wat leuk En dat toetje hadden we niets eens verwarmd. Hebben ze gewoon in de kast staan
idd ben aangestoken haha! maar ach... is voor dit jaar nu echt klaar ............ haha geloof het zelf nog niet lekker hoor natas.. bestellen .... hier net een bak yoghurt op vanmiddag al lekker soeppie gegeten dus vandaar
natas: fijn dat ze het toetje lekker vond! fruit of yoghurt ofzo ? nathalie: och arme julotte.... zijn het tandjes of is het verkouden / ziekjes? heb je trouwens nog veel last van je duim?
@Nath: Dat spring ding wilde ik een maand geleden al maar mijn ouders wilde het geven voor de sint, dus moest op mn handjes gaan zitten om het niet te gaan kopen.. @Dag: Ik ben ook lui, heb net een dik uur liggen maffen vandaar dat ik zo stil was...hihihihi Zo eerst maar eens een prakkie voor Koen malen. Ben zo blij hij gaat nu al 2 dagen zonder mokken over dag op bed en zelf slapen ipv bij mij op schoot in slaap gewiebeld worden...Weet niet wat ik mee maak! Normaal slaapt hij over dag wel maar nooit wakker op bed en dan pas slapen...Nu ff woezel en pip mobiel aan boven zn bedje en slapen. (erg grappig want ik wilde nooit zo'n ding boven zn bedje want ik dacht dat hij dan juist niet wilde slapen...)
hey girls, para beurs was super... ogen uit me kop gejankt, maar dat had ik hard nodig! eindelijk na 2,5 jaar met Bart* kunnen 'praten' en wat antwoorden gekregen. ook op mn flikker gehad van Bart* want ik moest nu echt verder met mijn leven. was echt heel apart en mooi, en die man wist echt bepaalde dingen die hij nooit kon weten want ik heb alleen maar Bart* zn naam verteld, en vanaf begin tot eind geen info gegeven. Ga nu wel proberen me meer af te sluiten van Bart* en hem los te laten, nu is het zo zwaar soms allemaal....
aha vandaar dat je zo rustig was! nou hier helaas niet lekker gelegen omdat ik beetje last van rug heb.. maar goed luiheid is weer weg iig zo maar eens douchen want liep de hele dag nog in slobberkleding rond heerlijk fijn dat het slapen en koen nu wat beter samen gaan!!!!
dikke knuf voor jou YenD! goed van je om er zo een plekje voor te krijgen zodat je wat meer rust krijgt!!!