Yoghurt en kwark is anders dan koemelk, helemaal bewerkt. En naar mijn weten mogen ze dat vanaf een maand of 7 hebben. Vanaf een jaar mogen ze koemelk drinken. En je kan bij kinderen het beste volle producten nemen, dus volle yoghurt, margarine en niet halvarine, dat soort dingen. Godnondeju wat is het KOUD! Moest net even geld pinnen, maar damn. Was iets van 3 graden.
Wil ik wel voor je proberen.. moet ff kijken of ik goed tijd er voor kan maken goed? Dus mail maar foto's en tekst etc. dan ga ik proberen te knutselen voor je. Yes: wauw indrukwekkend hoor!! En luister maar goed naar hem De andere 5 pagina's gingen over shoppen en ik ben blut dus dat was gauw scrollen voor ik jaloers werd
Hey iedereen, nog even snel passeren. Druk druk druk hier. Wij zijn op zoek naar een camping in Frankrijk (vrij zuidelijk), geschikt voor kindjes van 1 tot 8 jaar (met de ganse familie, niet enkel van ons ). Als jullie leuke (en ook betaalbare) campings weten, stuur jullie dan even een pbtje? Thanxs
Haaaiii Zo ik lees over toetjes...Koen krijgt nog helemaal niks na zn eten....Ben ik nu een slechte moeder? hahaha nee hoor komt nog wel een keer. @Nath: Heb je niet een foto van je ontlofte duim...word altijd zo nieuwsgierig naar zulke dingen ( ja weet het zieke afwijking) Zo ga ff filmpje kijken!!! Aszz ff niet lezen maar JEEEEEEEEEEEEE Belle en het beest komt weer uit joehoe zo eerst maar eens een pre order zetten! @Lin: Stuur maar op als je ze hebt (per mail bedoel ik dan he) En wat je er op wil hebben zal ik eens kijken of ik durf.... Ehhh en verder...weet ik het ff niet meer.. oja Aszz: Had je nu al je contract gekregen of was dat begin deze week????
Oh maar Disney films vind ik niet erg hoor! Maar Disney op kleding, speelgoed, in kinderkamers... daar ben ik allergisch voor! Eennuuhh toetje moet ook nog niet hoor. Rond een maand of 7 / 8 kan je er wel mee beginnen. Het is uiteindelijk wel belangrijk dat ze rond de 100 ml melk op een dag binnen krijgen. Contract, daar wacht ik op, zou 1 dezer dagen zijn.
Aszz: 100ml melk is ook niet veel Inge/Marjan: Ik stuur jullie van de week een mailtje met foto's. Kijk maar of jullie er wat leuks van kunnen maken. AL wel vast heeeeeeel erg bedankt. DIkke kus MOrgen ga ik nog even naar de Jola in mijn pauze. Even kijken of ik wat leuks kan vinden voor de kerst Zit alleen te twijfelen kwam maat voor MIke. DIe zit nu in maat 68. Zal ik al 74 moeten kopen voor de kerst of gewoon bij 68 houden? (68 zijn de mouwen net iets te lang en broeken moet ik wel een keer omslaan )
Hallo allemaal! Hoe is het hier? Pom is inmiddels ook 6 maanden en dus zijn we flink aan het happen. Het gaat best aardig. Ik zag iets over yoghurt en kwark. Dit mag vanaf 6 maanden maar is pas 'nodig' als je echt toetjes gaat geven. En toetjes hoeven pas wanneer 3 volwaardige maaltijden gegeven worden en er dus nog maar 2 flessen zijn.
Wat weet jij toch altijd veel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij Julian alles helemaal wist en opzocht en nu opeens 'doe ik maar wat' Ik zoek het pas op als ik er aan toe ben. En aangezien Sven nog niet eens éét, zie ik het wel over een maandje, wanneer ik weer met de happies begin Nog tips voor de darmpjes? Sven kreeg erg last van fruit en groente..
zo al een boel sinterklaaskadootjes ingepakt we hadden toch nog aardig wat. ik heb 2hands voor vienne een muziektafel gekocht (poten kunnen eraf) bartsmit.com - Baby Activity Tafel voor 12,50 en nieuw 35!. beetje vroeg nog, maar we hebben nu nog zoveel voor haar. en 2hands 4 voertuigen van bob de bouwer voor 7,50! haha dan kanik weer meer andere dingen kopen toetjes: hier niet hoor. alleen melk (vanavond laatste bv uit de vriezer en geef dan ook geen ochtendvoeding meer toch jammer.. maar ok) en fruit en groente. ga zo slapen. trusten dames
tja... ik zag die "wannabe" danoontjes, en dat is maar iest van 50g per kwarkje (niet dat ik me wil verantwoorden ) haha, maar zal wel even kijken voor gewone volle kwark inderdaad, en dan met wat diksap of roosvicee, dat is beter? vond die kleintjes wel makkelijk aangezien ik zag dat mijn vriendin dus van die grote dingen had, dat leek mij niks!! Aszz, denk dat je maandag ook nog een ander telefoontje krijgt hij had vrijdag ook al getracht te bellen haha, ach... zo heb je niks, en zo zijn wij te laat zolang jij maar werk hebt ben ik ook happy hoor! Wij zijn inmiddels toch echt over naar 3 flessen, ik merk ook dat hij zijn avondhap dan ook beter en helemaal opeet, was vanavond ook weer smullen Hij krijgt dan nog een fles van 180, 150 en 210 dat is wel genoeg toch? (daar moeten dus de 6, 5 en 7 scheppen nog bovenop en in de laatste 4 x rijstebloem) tevens dus 's ochtends thee met of soepstengel of koekje voor tussendoor, het hele binnenste van 1 boterham plus paar hapjes korst en 's middags 150gfruit of fruit/zuivel/graanhapje van Friso. zo, hele weekend aan de wijn gezeten, incl. nu slaapt wel lekker hahaha, He Pip, had je nu al gepost hoe je shoppingtrip in je eentje gegaan was???
Rijstebloem\pap gaan wij niet doen hebben het geprobeert en viel totaal niet in de smaak. Over een maand gwoon op brood. Wij zitten zeker nog op 4 flessen. Inclusief de ochtend fruit en avond groente
vind het wel fijn soms dat mensen advies geven (niet altijd ) haha, maar ik ga mij echt niet schuldig voelen om die nepdanoontjes, en ik heb er nog 6, dus die gaan eerst echt wel op haha, maar daarna stap ik dan wel over op volle kwark, no problem alleen het beste voor mij kerel hihi, Pip, het tandje is er toch echt!! hahahaha, is afgelopen nacht ineens snel gegaan ofzo... je ziet nu echt een witte streep, cute!!
kon het vandaag ook echt aan hem merken, knalroodwang aan één kant! en constant iets in z'n mond.... was er geen speelgoed voorhanden dan werd het zijn mouw... haha, had nog ff getempt vanmiddag, maar was 36graden.........???????? is dat "onderkoorts"? betekent dat wat? hij had nergens last van.... heb de kachel in huis maar ietsje harder gezet en hem een iets dikker truitje met lange mouwen aangedaan...?
Ja ik heb de hele stad leeggekocht! schoenen, 2x jurk, broek, verschillende shirts, sjaals, vest, panty's, oorbellen, armbanden, en dan ook voor Floris en Annemijn. Ik ben halverwege de Heerestraat maar gestopt. Ik kon het niet meer tillen, haha
hallo! zo mijn s.ouders waren hier ff wel gezellig en lijkt redelijk ok te gaan met haar gelukkig ik ben ook wel over mijn dipje heen heb hem vooral weggekocht haha! lekker veel kleertjes van de week online aangeschaft voor manlief en esmee maar dus ook idd dat springding nou ja ik zit iig weer beter in mijn velletje en das ook wel weer fijn... we lopen alleen nu erg tegen de feestdagen enzo aan.... wat zullen wij eens doen met sinterklaas.... smams kunnen we niet op pad sturen om kado's te kopen... we zaten nu te denken aan gourmetten met de family maar heeft iemand nog een ander leuk idee?
kimm: gaat wel redelijk met haar.... vandaag is ze bij ons op visite geweest maar ook bij een tante ( vanochtend ) en vanmiddag kregen ze ook zelf visite dus een drukke dag maar toch nog wel redelijk in haar doen! vind ik erg positief dat ze die energie nog heeft!!! lief dat je het vraagt