mooie banner sterreke! knappe marien babe: geen last wel zwaar. maar gebruik nu bijna niets meer heb ik iets gemist over nieuwemeeting?
buikgriep, is klote, maar wel goed voor de lijn nu wer opgeknapt? (ff tussendoor.... heb nu spatadrenreclame??!!)
Hahaha ik vind jou zo schattig, altijd aan anderen denken Ik heb er zelf nogal last van, dus vandaar dat ik er rustig over doorgrap
buikgriep is weer over ja. en met dieet gaat wel aardig. toch maar geen cambridge gedaan, want ik vind dat je zo;n discpline moet hebben om het goed te doen om de kilo's eraf te houden. Het is wel belangrijk dat je na het afvallen ook weer goed opbouwd.
Inge is een broek pisserd, inge is een broek pisserd... (ik als ik wijd beens op de bank zit en ik moet niezen, moet tegen woordig wel nadenken als er een nies aan komt..hihihii)
@Nath: Ik kom je dan wel halen hoor...zo ver is het niet hier vandaan....Kunnen Koen en Julotte samen op de achterbank daten!
ik snap er niks van waar staan die reclamebanners die jullie bedoelen?????? @ meeting ergens in januari lijkt me zeker prima, nu alweer zin in!
whaaaahahahahahahahahaahhaaahahaha ik moest hier zoooo om lachen!!! Ik wil jou ook heeeeeeel graag ontmoeten volgens mij klikt ons wel en ben ook benieuwd naar de rest!!
Ach ja schaam me hier bij de meimama's nergens meer voor... @NAth: Hang jij er nooit bij als een vent??? Ik wel hoor...laptop tussen mn benen...(Ik heb zo'n lekkere hoekbank he...Dus beentjes lang uit)