is zeker rustig hier!!! ben ondertussen ook lekker in huis aan het rommelen en zo nu en dan even spieken... maar niet veel te beleven ben aan het wachten op de tnt die mijn pakket komen brengen van bartsmit ben benieuwd naar dat springding heb zojuist maar bedacht dat we witlof met ham en kaas uit oven eten en hamburgers erbij!
Jaaa ik heb echt net een paar weekjes geleden ontdekt dat ik opeens kon forummen op het werk, was altijd afgeschermd.. sindsdien is mijn berichtjesaantal nog triester gestegen..
je werkt bij de belastingtelefoon toch! er is daar een storing. klanten komen niet door het menu. had ik vanochtend al doorgegeven
@ doekjes.. nog niets ontvangen (dacht zeg het wel even, denk dat TNT er een een rommeltje maakt, vooral nu er een staking komt). @hier.. Gaat goed. Vera is nu 62,5cm. Weegt 6580gram. En rolt hier sinds gisteren de hele kamer door.. Ze draaide sporarisch van buik naar rug, als ze er zin in had. Maar nu dus heeft ze er zoveel plezier in dat ze nu doorheeft dat het rollen leuke ris, want je komt overal bij
rustig hier inderdaad vanavond hele avond serie kijken op de laptop, want hubs gaat vanavond nieuwe spel doen, heeft Call of Duty Black Ops besteld, is vandaag uitgekomen dus dat word alleen maar gamen haha, vink niet erg, lang leve de laptop!
ik ga trouwens even verder.. Heb jullie een beetje verwaarloosd, en spijt me echt.. Kom (zodra ik vandaag tijd heb) terug om bij te lezen en kletsen!!
Goedemiddag, ff snel vanaf het werk! Sur van harte meis! Een kloppend hartje! 4:44 zei mijn wekker toen ik wakker werd van Floris en dat vond ik niet zo leuk. Uit eindelijk om kwart voor zes maar aangekoppeld. Daar sliep meneer door tot 9:00 uur! Grrrrrrrrrr. Ik had graag tot 6 uur willen door slapen. Hoorde net van mij papa (die past op) dat ze allebei flink aan het snotteren zijn. En er komen ook tanden aan bij Floris. Er wordt tepel gekauwd.....
och pip... das wel héél vroeg!!! arme jij... en dan ook nog eens rondlopen met zere (.)(.) is helemaal niet leuk... knuf voor jou meissie!
Yend: leuk, maar wat een ongemakkelijk zadel! Pip: oei auw!! Ik ben de nachten ook zoooo zat. Ik wil eigenlijk wel eens het pyjamapapje gaan proberen, ik hoor er goede dingen over. Maar helaas mag dat pas vanaf 6 maanden