Oke deal! Ik wil jullie (Ja Marjan, jou zeker want moet toch weten hoe de schoonfamilie van Julotte is) echt graag een keer zien.... maar weet niet of ik het dan al durf... Maar het is nog even weg en het gaat steeds beter dus wie weet... maar ben zo bang dat als het niet zo goed gaat dan moet ik het ook verpesten voor degene met wie ik ben.... snap je? Maar het gaat nu al steeds beter dus wie weet dan nog beter.... vast wel!
Joh als het niet gaat...stop ik je in de auto scheur ik je naar huis en rij ik weer terug om het feestje af te maken....Komt wel goed enne alles op zn tijd!
Ik ben ook de troste eigenaar van een hoekbank.... MEUBELS, BETAALBAAR TOP DESIGN EN ZEER SNEL IN HUIS Ook precies degene waar die chick op zit!... Even reclame gemaakt voor mijn werk..... doe al niet zoveel dus dan maar reclame maken.... En ja ik zit ook weleens wijdbeens erbij.... maar wist even niet wat ik er van moest denken hihi
hahaha ik hang hier altijd in de hoek van de bank en vaak wijd beens...om het verhaal nog vager te maken...Zoe (de hond) mocht eerst op de bank en die lag dan tussen mn benen.....jajaja wijdbeens met een hond tussen de dijen....
oja!! jij woont daar ook al in de buurt. Ik ken ondertussen meer forummeiden uit emmen. Heel flauw, maar heb emmen zelf nog niets eens gezien. Wel zo'n flauw hunnebed.
Marieke ik ken helemaal geen forum meiden hier uit emmen. Ohh nu lieg ik, ik ken er 2... Hunnebed jja tja daar laat ik me niet over uit haha
Eh ze vraagt geen verkering....maar goed Wil jij ook even horen dat je lief bent.... Nou ok vooruit... Natsch je bent lief!