VRAAG wie heeft er als energie leverancier : nederland energie maatschappij? zitten daar alle kosten al bij in zoals de transport kosten en heffingskortingen e.d. bij in? of komt er nog iets bij dat dus een adder onder het gras is..... zit even te kijken of we goedkoper kunnen maar wil niet later erachter komen dat ik iets over hoofd heb gezien...
Ik zou ze even bellen Dag... dan weet je het zeker... Ik weet dat wij ook een keer goedkoper uit konden zijn maar dan bleek niet te zijn grrr, doordat er nog vanalles bij kwam...:x:x Moesten 2 jaar 3000 bij betalen... zitten nu op een maandbedrag van 460 euro
dat krijg je met zo'n kast van een keet Nath wij betalen 75gas, 75electra en 22water maar nou hebben wij ook een superzuiniggoedgeisoleerd huis
Vaak moet je nog het netbeheer betalen. De meter is gewoon nog van de netbeheerder, die komt dan ook nog langs om de meterstanden op te nemen, of als er een storing is.
Heb je het ook opgeschroefd toen je Jelmar kreeg? Je verbruikt dan toch meer. Wij zijn180 kwijt aan gas en elektra en 35 aan water. Was 25 toen we nog geenkinderen hadden. G en E was hoger maar toen hadden we oude ketel
Zo de vergadering was ff slikken jeetje heftige dingen gehoord ivm met de bezuinigingen. Ik werk dus in een soort woonwijk met 8 woningen nu moet er dus bezuinigd worden. Per dag blijft op elke woning wel een client thuis en nu willen ze dus al die clienten op 1 woning zetten. Zodat het personeelskosten bespaard. NOG NOOIT ZOIETS BELACHELIJKS GEHOORD. sommige clienten wonen al 15 jaar bij elkaar. stelletje idioten. Nu het andere ook op personeel word bezuinigd en vast contracten kunne dus de flex ingaan. Daarbij kijken ze naar hoe lang je al op de locatie werkt. Ik werk het kortste van iedereen op de woning. Dus met beetje pech ben ik de persoon die de flex in word gegooid. In december krijgen we meer te horen
ja, we hadden voorheen 65 voor gas en voor electra, heb beide tientje per maand opgeschroefd, maar we hebben een zuinigere tv nu en onze kachel stookt ook niet vaak/lang, als het eenmaal warm is blijft het goed hangen! Dat is balen natas! dan heb je dus geen vaste uren, hoe kom je dan met je oppas e.d. te zitteN?
Babe je behoudt gewoon je contract met je uren alleen je vastigheid kwa dagen werken valt weg. Ja kan dus elke dag ingeplant worden en niet meer volgens je basisrooster Ik zal er dan ook niet akkoord mee gaan. Dan zoeken ze maar iets anders wat bij me past. Het is niet zeker dat ik die persoon ben natuurlijk. Maar goed ik werk wel het minst lang op de locatie
jeetje natas...klinkt heftig!!! suc6 ermee! hmm electra zitten wij op 170 per maand en water 30. vd nuon...ik wil dus die situatie voorkomen waar nath in zit....
wij zetten ook alles hoger in zodat we niet hoeven bij te betalen. Is ons 1 keer overkomen wille we niet nog een keer
Hi again (had eerder vandaag al een berichtje gepost, maar vast overheen gelezen . Natas, het is momenteel rustig. Zitten nu met spanningn op donderdag, offerte tekenen, hypotheek afronden (hopelijk kunnen we binnen een week JAAA!!! roepen en inpakken .
ooeeehhh spannend altijd die hypotheken en al dat gedoe. Wij hebben continu overal bovenop gezeten maar goed ook bleek uiteindelijk
De offerte is zo gunstig als het maar kan. En er wordt nu al gezegd: ga maar dingen uitzoeken etc. want hypotheek krijgen jullie! Geen enkel probleem. Maar toch het is spannend
Ik ga even cake bakken en een spel doen.. De jongste slaapt oudste is wat vervelend, dus maar even bezig houden (wil helaas niet naar bed, ondanks dat ze moe is).
Hallo.. even snel vanaf werk... waar ik het veel te druk heb om te ZP-en maar even moet ontspannen... wat een dag! YenD... leuk onderschrift.. je wil wel everyting veranderen in everything... denk ik Ingeltje... Let op met pyjamapapjes... soms zit er heeeeel veel suiker in en bij sommige kindjes vallen ze heel zwaar op de maag waardoor je 's nacht meer problemen krijgt dan je had. Is het niet een idee om de nachtvoeding bij de dagvoedingen op te tellen. Wat gebeurt er dan? (grotere flessen geven?)
Springboon oohh das fijn. Wij zouden op vrijdag de contracten tekenen sleutels etc krijgen bij de notaris. Werde we donderdag om 16uur gebeld dat de papieren nog niet bij de notaris lagen. Dus wij dikke stress met bank gebeld etc die alles met spoed in werking gezet gelukkig net alles op tijd binnen. Menn dat was spannend toen.
Das idd spannend die hyptheek en overdrachten enzo .. Toen wij vorig jaar ons huis verkochten hadden de kopers er 2,5 maand over gedaan om de hypotheek rond te krijgen en iedereen maarvragen , jullie huis is verkocht waarom nog geen bordje verkocht in de tuin ....Het leek toen toch nog af te ketsen maargelukkig is het toch nog doorgegaan, het waren en zijn ook geen tjden om een huis te verkopen .Stressbende ......Gelukkig maar 10 maanden te koop gestaan ..Huis van vader van manlief waren we kwijt met 4 weken .......................................