Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjan ik heb wel een eitje over voor je, moet toch ongi worden.
    Wat geef je ervoor?

Lijkt mij ook echt kut, als je fanatiek aan het sporten bent en niets afvalt.
    Daar raak je niet echt gemotiveerd van...

KAN HET ZIJN DAT DEAN WIT BROOD LEKKERDER VIND DAN BRUIN BROOD?
    Als ik hem bruin geef gaat hij lopen kokhalzen maar als ik hem wit geef eet hij het zo op..

Gister heeft hij stukjes witlof gegeten trouwens, hahaha

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zou zo maar kunnen dat Dean dat lekkerder vindt !! Bruin brood zitten toch meer granen enzo in ................Ik heb bij T&T stug bruin brood volgehouden en krijgen af en toe wit en dat vinden ze ook veel lekkerder ,maar dat krijgen ze 2x in de maand ofzo ..................

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hola!

Haha, net bij de ka geweest, was Sara 130 gram zwaarder dan gisteren! Tja, net een fles op en niet zoveel diarreeluiers......dat kunnen ze zelf toch ook wel bedenken? Nou ja, ze groeit in ieder geval wel gewoon, niet hard, maar het komt.....en geen utidroging oid. Ze maken je aks ouder soms wel snel bezorgd hier hoor....aan de andere kant, beter zo voorzichtig dan te laks natuurlijk.....

Zo, even broodje eten en dan die teringzooi hier opruimen! :(

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    marjan: ikeapak??? kleren bij de ikea? of snap ik 'm niet?

inge/marjan: hoe ging jullie nacht?

wit brood: tja vlg mij meer suikers in dus zeker dat ze het lekker vinden. maar weer eerder honger daarna. hier ook gewoon bruin blijven geven incl korstjes. daan eet braaf altijd alles op. in begin luste hij zelfs geen wit omdat ie niet gewend was

Vienne 6 maanden vandaag!!! We mochten al beginnen met brood maar is dat neit pas vanaf 7/8 maanden?

ik ga ff poepluier daan uit doen (wanneer wordt ie zindelijk..?) en dan zijn cars step halen voor sinterklaas. was afgeprijst vor 20 euri en krijgt hij van opa en oma sint.

ajuus!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Marjan, ik val ook nog helemaal NIKS af. Terwijl ik wel op mijn eten let en gewoon 4 x per week sport.
    Snap er niks van. Maar net wat Kim ( volgens mij? ) zegt, het is ook 9 maanden ontzwangeren.
    Dat is bij mij nu ook het geval. IK wordt wel veel strakker, maar die vet reserves blijven gewoon...

Morgen trouwens!

Alpenmama, zolang Sara vrolijk is, alert en er goed uit ziet dan maakt het niks uit dat ze zo weinig groeit. Zolang ze maar niet af gaat vallen.

Godver, ik lijk wel ziek te worden. Zit nog in mijn badjas ( met spijkerbroek, sexy :p :p :p ) heb een zeer strotje en een snotneus.
    Maar ik wil niehiieeet! Over een paar dagen op vakantie, en kan het echt niet gebruiken!

Waar is Marieke ( Sterreke ) trouwens??

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh en Noah vond het om 4 uur vannacht tijd voor een feestje.
    Die lag lekker te iieeeeh en aaaaah en uuuuuhen in bed. Kom ik bij hem kijken, helemaal blij trappelen en gillen. Mafkees.
    Heb hem toch maar even verteld dat het midden in de nacht is, en dat baby's ( en mama's ) dan lekker slapen.

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    pfffffffff, ben ik weer.. wat een ochtend grrrrrrrr.

net Mick weg aan het brengen met de auto, steekt er een kat over.. in mn reactie wijk ik uit en schaaf ik met mn banden langs de stoeprand.. voor een klapband en achter een klein scheurtje erin... wow wat ben ik geschrokken.. gelukkig kwam er net een vriendin voorbij rijden, dus Mick, Niek wandelwagen en ik bij haar in de auto.. Mick weg gebracht en zij heeft mij thuis afgezet.. alleen nu de vraag hoe ik m'n 2 kapotte banden ga vervangen.. Joost is op z'n werk, vaders op z'n werk, schoonvader niet thuis.. morgen moet ik werken en heb ik m'n auto weer nodig.. nou ja, zo maar ff met werk bellen of ik m'n ADV van maandag kan ruilen met morgen.. sorry voor ego verhaal, moest het ff kwijt.. kut katten ook altijd

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    klote kimm :(

Witbrood, zou ik ook niet aan beginnen yes.... veel minder gezond en minder vullend en niet goed voor de darmen, ook bij volwassenen niet! mijn man heeft ook liever witte broodjes mee naar z'n werk, maar krijgt van mij alleen maar bruin :) hahahaha,

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Streng regime :p
    Hier eten we ook alleen maar bruin brood. Ik eet dat hele donkere brood, vind ik veel lekkerder. Maar Rein en Nathan eten altijd volkoren of tarwe.

Kimm, das klote :(

Kunnen kinderen verslaafd zijn aan mandarijntjes? Jeetje, als ik Nathan laat gaan eet hij er 9 op een dag op. Hij kan ze ook zelf pellen :$

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    streng he :) soms krijgtie 2 witt en 2 bruine, maar vind het al heel luxe dattie alleen maar broodjes mee krijgt naar z'n werk... normale mensen eten brood... maar dat hoeftie neit!! hahaha,
    ik heb ook het liefst van die superdonkere vloerbroden van de SuperdeBoer, herlijk! of maisbrood, pompoenpitbrood jummie!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier waren de manderijntjes en vooral het zelf pellen ook altijd favo !!

Kimm jeetje wat een klote -ochtend , knuffffffffffff

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hier ook alleen bruin brood hoor..
    alleen heel soms een wit kadetje, maar verder alleen maar volkorenbrood :D

zo, nu beetje van schrik bekomen.. volgende keer rij ik gewoon door :p (nee hoor, zou ik niet kunnen) alleen balen van het geld.. heb eigenlijk geen flauw idee wat 2 nieuwe banden gaan kosten..

o Niek wordt wakker, duty calls

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

goede banden zijn duur , soms hebben ze goede tweede handse banden en kan het meevallen .....Maar als nog lang met je auto wilt doen zal ik er gelijk goede banden opleggen .....Voor onze auto is dat volgens mij rond 100 euro per band .....

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb zo geen zin vandaag, bah!

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    lekke banden niet goedkoop wij hebben ook keer klapband gehad toen hadden we nog 19inch velgen dus moest ook nog eens nieuwe velg bij ppffttt

NINO fruithapjes wie heeft hier ervaring mee?
    Normaal hebben we altijd olvarit maar jesse had voor een keer nino meegenomen.
    Das veel dikkker en dat spuugd CHarlotte dus niet uit ideaal.
    Zou dat met groente ook zo zijn?

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hoe erg ook, maar als er een dier voor me auto komt rij ik door, liever het dier dood dan ik of mn kids, probeer natuurlijk wel af te remmen, of toeter ff, maar uitwijken doe ik niet, veel te gevaarlijk!

DEAN ZN EERSTE TANDJE IS DOOR!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nino, dat is Jumbo toch? kreeg Jelmar ook hoor toen ik potjes gaf! die was gek op de tuingroente :)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Krijgen ze straks van die leuke bekkies met 1 of 2 tandjes hihi, lagguh

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zie je nou? Kimm zegt het ook!!

20. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen, bijna middag :D

Hier alles rustig. De oudste is weer naar school (Ze gaat alsof ze al heel lang gaat en het is nog maar de derde dag, ben heel fier op haar) en Nora slaapt.
    Ga maar even het eten klaar zetten en Nora's kamer verder opkuisen zodat zij op haar eigen kamer kan slapen. Misschien wordt ze dan minder gemakkelijk wakker 's nachts (maar ik betwijfel het). Moet mama maar een beetje verder lopen om het tutje te geven. Maar de laatste tijd is het beter, nog 2-3 keer per nacht.

@YenD: schattig die kleine tandjes. Gelukkig is ie er door, heeft ie veel last gehad? Hier zie ik ook al de eerste tandjes zitten (maar nog niet door hoor). Nora is met alles veel sneller dan haar zusje. Maar eten dat kan grote zus toch beter ;).

Straks Nora laten wegen en meten. Ik ben benieuwd :D

Deel Deze Pagina