Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    So eindelijk weer bijgelezen:

Kimonootje: Mike krijgt alleen liga 2de stap. Moet nog even opzoek naar alles wat koemelkvrij is ;)
    Lange vingers krijgt hij zowiezo nog niet vind ik iets te veel suiker nog.

incontinetie: Hier gelukkig niet meer, maar had hier wel last van. Als ik nu nodig moet, moet ik wel mijn benen nog bij elkaar knijpen :D

huttenheugde: MIschien volgend jaar wel een weekje daar heen plannen dan, want plopsa-indoor. Lijk me ook wel erg leuk voor jordy en er zijn wel meer dingen die ik daar in de buurt wel leuk vind om te zien :D

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hahahaha hier mag de hond niet meer op de bank...de poes nog wel hahahaha we zijn er weer!!!:D:D:D:D

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hallo ben ik net bijgelezen en een bericht aan het type zijn jullie al weer 3 pagina's verder.

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik volg een dieet bij New Fysic. Dat is met voedingssupplementen tegen hongergevoel en die goed is voor huid en spieren. Er zit wel een streng eetschema bij. Suikervrij, weinig vet en koolhydraatarm. In plaats van brood neem ik nu crackers en je mag geen aardappelen. Maar moet zeggen dat ik het wel duur vind het avondeten, dus denk dat ik toch een paar avonden aardappel tussendoor plan. We zullen zien of het werkt. Zaterdag wegen.

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Haaai Pip en Lin!!!!

Sorry ff niet meer terug gesmst was aan het werk....solly

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Fuck it!!! Het is een Golden Retriever!!! Die ligt er ook bij.... Dus ik... poes....hond.... en HG vlekkenreiniger...:D:D:D

Ik lig echt helemaal in een deuk en Joep vraagt steeds wat is er nou... maar ik kan het echt niet uitleggen.... die zal denken wat een maffe wijven op die site!

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Mijn hemel, alweer 17 pagina's in het nieuwe topic!
    Vraagje: kan je ook gewone flesvoeding mengen met bijvoorbeeld een beetje pyamapapje? De eerste x volledige pap was niet zo'n succes, dus ik dacht ik verdik het een klein beetje met pap.......

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Het is ook erg druk hier he.... iedereen zit die maffe shit over wijdbeens op de bank te lezen.... sorry dames!

Maar ik wil jullie echt graag een keer zien... jullie mij ook na die wijdbeens op de bank verhalen? Hahaha!

9. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    wist ie nog niet dat je met maffe wijven kletst dan?

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    marjan toch je mag toch ook niet sms onder werk tijd :p Straks heb je weer ruzie met je 'baas'

11. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    uhm...lijkt me niet maar weet het niet zeker.

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Er is er al weer 1 afgevallen :D

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Das ook zo ja... maar je hebt een verschil tussen maf en echt maf he! Haha

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    je heb wel een pyamapapje die je met je eigen voesing kan mengen. Zal eens kijken of ik een link voor je kan vinden;)

15. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Babe ging slapen toch???:p

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja ik doe dat wel Alpen mama! Gaat prima....Koen wil pap nog niet van een lepeltje dus gewoon door de fles.

@Nath: Mij hebben ze ook willen ontmoeten de vorige keer (of had ik mezelf nu uitgenodigd...ach kan mij het schelen :D)

En lachen naar de laptop doe ik ook vaak, en Erik wil het dan ook altijd weten. En als ik het dan eens zeg...vind hij het dom...Stomme mannen ook altijd!

@Linnie: Ik mag toch alles daar want wie was er ook al weer de baas daar ik of zij??? ;)

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ook trusten en tot morgen

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Nath: En wie is er echt maf dan??? Wij of een man op zolder op een piloten stoel???

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Zo ik ben bij

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Truste Mariekebr...en ja Babe zou ook gaan slapen...Het is ook veels te gezellig hier geloof ik

Deel Deze Pagina