Uh, meiden.......mag ik proberen mee te beppen met jullie? Weet niet hoe actief jullie zijn......Maar ik heb een zoon van sept '06 en een dochter van mei'10.
hallo Lina! hoe heten je kinderen, hoe oud ben je, wat doe je, wat zijn je hobby's? als je mee wilt lullen willen we wel weten wie je bent haha, maar welkom! Hoe gaat het met jou meisje?
Hoi Lina, gezellig als je komt meekletsen. Ze zijn hier soms niet bij te houden, er wordt veel onzin gekletst, maar voor serieuze zaken zijn ze ook altijd bereikbaar! Ik red het ook niet altijd, maar dat geeft niks! Hoe heten jw kindjes en wanneer is je mei-meisje geboren?
Lina leuk gezellig dat je komt meekletsen vertel wat meer over jou je kids waar woon je etc etc We kletsen heel veel hahaha
kim: wat verrot! en fijn dat je vriendin er was. ik zou anders ook niet weten wat ik had gedaan.. en tja, doorrijden zeg ik wel altijd, maar het is volgens mij een reflex. hopelijk snel gerepareerd. sterreke: welcome back! vroeg me ook af waar jew as hoor mve: jeetje, lastig is dat die antibiotica. ik heb er geen goede ervaring meer, maar heb je niet met een smaakje gekregen?
Hoi Lina! leuk dat je ons gevonden hebt tuurlijk is meekletsen goed!!! sommigen zijn niet bij te houden maar dat mag de pret niet drukken toch! Bep gezellig mee !!!
@ Lina welkom, tuurlijk mag je meekletsen maar dan willen we wel alles van je weten idd hahahha @ LvdB jij bent ook lief
Bedankt voor jullie warm en snel welkom. Hier kom ik met mijn info, hou je vast. Mijn zoon heet Glenn (voluit Glenn Mitchel) en is 5 weken tevroeg geboren maar deed het vanaf het begin al heel goed. (nadien kwamen de problemen, maar die zijn allang over) Hij is van 15 sept '06 ipv 28 okt '06. Mijn dochter heet Sharon (voluit Sharon Abigail) en kwam op 17 mei '10 ter wereld. Ze is gehaald omdat mijn lichaam totaal op was. (10 dagen eerder terwijl ik al met 30 weken riep dat ik het niet meer aankon. dus vrij netjes toch?) Wij zijn woonachtig in het mooie Zuid-Holland. Een klein dorpje bij Leiden/Rijnsburg/Katwijk in de buurt. Mijn leeftijd is 38 jaar. Ben getrouwd met ManLief. Beide kids hebben we gekregen dmv ivf. Nog meer vragen? Just ask. Of je een antwoord krijgt is een tweede. Bestaat er een lijstje met alle wondertjes van het mei'10 forumdraadje? Zag in de gauwigheid dat er ook 'voorpiepers' zijn geboren: april '10 baby's.