Mei 2010 mama"s deel4

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha1, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    (ik heb een aprillertje :p) 30 april hahaha, dus op het randje :) maar goed, we hebben onze gehele zwangerschap geklept omdat onze uitgerekende datum dus allemaal in mei lag :)

Super dat jullie via IVF 2 kindjes gekregen hebben zeg! Mijn vriendin gaat volgend jaar voor poging 2 (poging 1 heeft als resultaat een dochterjte van feb.2010:))

Er is ergens wel een hele lijst..... maar waar?? dat weten Marjen en yes volgens mij!?

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mei 2010 mama's

hey aah mooie namen zeg:D

ook al in zkh opgenomen geweest zijn meerdere meiden die in zkh hebben gelegen al voordat beebje geboren was.
    waaronder ik;)
    Wat fijn dat jullie 2 kindjes hebben mogen krijgen vooral omdat het niet via de natuurlijke weg is gegaan

3. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik zag het staan idd: koningskindje. Ik heb een prinsessenkindje: verjaardag van Maxima is ook 17 mei.

4. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    O wat zijn jullie snel met rea's zeg!!! Hoe moet ik dat als oudje allemaal bijbenen????

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    En "napiepers" zoals de mijne ;) die is van 2 juni, heet Marien en is een heerlijk mannetje: "Hollands Glorie". Ik woon samen met mijn vriend in een dorpje onder Breda, we hebben ook nog een hele lieve hond van 6 jaar oud.

@ lijstje ik heb eigenlijk geen idee "schaam schaam" maar we hebben wel een site: www.everyoneweb.com/mei2010/

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oh Natas we zijn voor. Ja we zijn snel :D

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goed gezien Lina ..

Hier ook een vorpieper !!

Marit is op 29 april geboren , 3 weekjes te vroeg ..Ze is een dismatuurtje maar heeft het al helemaal ingehaald .

Wij hebben nog een zoontje Thijme die wordt bijna 6 en een dochtertje Tara van 4 !!!

Welkom hier !!!

En vooral heel veel leesplezier hier !!!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jij was tijdens deel 1 van de mei2010mama's (toen we net zwanger awren) ook actief zag ik :) daarna geen behoefte meer gehad aan ZP? wat grappig dat je dochtertje tegelijk met maxima jarig is :)

ik vond 30april helemaal niet erg omt e bevallen, we zijn altijd vrij op de verjaardag van Jelmar, dat vind ik op zich wel prettig!
    tenminste... als willem alexander het niet verandert wanneer hij koning word ;)

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oudje, valt mee toch ;) zijn wel meer 30plusser hier hoor
    ben zelf 24 mijn man is 30 en wonen in een klein dorpje in Friesland, vlakbij Dokkum

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zeg eeeehhh gaan we matten :x

:D Ik ben Ingeltje, ben 20 jaar (oké ik lieg) en ik ben ZIEK

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ingeltje hahahahahahahahahaah GOEIE GRAP

12. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Oei, val ik door de mand? :(
    Ik ben al heel wat jaren hier actief geweest. Als het goed is......vanaf 2005 of zo.
    Maar idd kwam ik ook even schrijven toen ik net zwanger was.
    Weet eigenlijk niet waarom ik toen gestopt ben met schrijven.

Dus we hebben hier vóórpiepers, piepers én nápiepers. :)

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik ga eens ff wat foto"s hier updaten op mijn pagina.
    is al een eeuwigheid geleden

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Arme Lina, die weet nu al niet wat haar overkomt! Hahaha!

Leuke namen Lina. Mijn dochtertje is 18 mei geboren, terwijl ik 4 mei was uitgerekend....op 17 mei ben ik wel begonnen, maar uiteindelijk bleek het allemaal te smal te zijn en is ze met keizersnede gehaald. Ik ben 32 jaar en woon met mijn man en meisje in de zwitserse alpen, vandaar mijn naam.... Nou meid, succes ermee hier en als je het niet bij kunt houden, dan klets je gewoon maar af en toe mee! Ik ben ook zo iemand hoor.....af en toe ben ik volop aanwezig en dan ook weer eventjes niet....

15. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    @ Ingeltje, en ik denk niet dat jij ooit weer beter gaat worden he.;)

Oja, foto's updaten. Weet nieteens wat ik nog allemaal erop heb staan. :(

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Alles word gecheckt hihi,

zo he, ik heb er al wel weer genoeg van hiero! vanavond weer ff lekker hapjes maken voor mini :) aardappel/bietjes en aardappel/brocolli/ei en appel/peer/banaan staan op het menu om de vriezer in te gooien :)

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    VRAAG: kun je ook meerdere foto's tegelijk uploaden?
    dit duurt zo lang 1voor1

18. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Dus jij eet vast vaaaaaaaaak chocola Alpenmama ;)

Bij Glenn braken mijn vliezen spontaan. Om 9 uur 's morgens en kreeg pas rond 19:30 of zo wat weeen, terwijl ik niet wist dat het weeen waren. Rond 20:00 wist ik dat wél en om half 12 precies is hij geboren.

Bij Sharon ging ik om 10:45 aan het infuus en om 15:47 is ze geboren. Wel met compli's. Ze heeft een erbse parese, al hoeft ze niet geopereerd te worden. Ze hersteld goed. Al vanaf dat ze 3 weken was heeft ze fysio.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Linaaa!! Ik vind je nu al leuk!! Heb me nu al kapot gelachen om je berichtjes, blijf je alsjeblieft?! :D

20. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik heb de vriezer ook aardig vol liggen. Alleen geef ik nog geen bietjes.

Doen jullie aan Rapley's? Wie van jullie geeft ook vers? Pureren jullie alles of geven jullie ook al 'brokjes'? (lijkt net of het een kat is :) )
    Ik geef nl fruit geprakt, niet gepureerd. En sommige groentes ook geprakt. Heb al 3 blokjes aardappelpuree eruit gehaald om door de bloemkool te prakken.

De 6maandenpotjes van Friso zijn al met kleine stukjes. Vind ik wel zo handig als je een keer wat eet wat ze niet mogen en niets in de vriezer hebt liggen. Want om dan zo'n moesiemoesi maaltijd te geven waar ze geen moeite voor hoeven doen......nee.

Deel Deze Pagina