Hallo!!!!! Jullie zijn weer eens lief!!!!! (zo dat wou ik ff zeggen) En verder.... Is goed gegaan de beste man is ongeveer een halve minuut binnen geweest en in die tijd heeft hij betaald en verteld wat hij ging doen met het ding dus prima...hahaha @Yes: Wat ik bied voor jou ei?? Ehh wilde eerst ff kijken of ik er zelf 1 krijg om te bevruchten. Maar hou je ei in gedachten mocht deze kip uit gelegd zijn... @Natasch: Wat een poeppie is Charlotje he?! @iemand die om het ikea pak vroeg...het is dus een flubber pak zit heerlijk kost geen donder en is weer terug in het assortie...Mijne is dus gesmolten op de houtkachel (draag hem nog wel want hij zit zooooo lekker maar nu dus met een mega gat erin) IKEA | Ontspannen | Textiel | NJUTA | Pyjama @Lina: Welkom!!!! Als je mij of Inge een keer een PB doet met de gegevens van jou meissie kan ze erbij op de site.... Zo hier weer gesport morgen meten (weet nu al dat er niks is gebeurt maar goed) Zit gelukkig nu op de helft vanaf nu is het aftellen en daarna gaan Koen en ik gewoon wekelijks samen plonsen in het zwembad.... Oja morgen om 10 over 10 een afspraak bij de doc voor Koen... @Alpenmama: Hmmm das wel weinig eet ze wel goed haar prak enzo? Oh en ik heb voor zoutoplossing een heel klein spuitje liggen hier. (jij werkt toch in het ZH? Kun je er zo een regelen) Ik heb hem gehad van de doc... Ehhhh wie vergeet ik?
@Aszz: Jeeeeee eindelijk je bank.... Ga Koen zn broek weer ff aan doen gaan wij boodschapjes doen.... Tot strakkies
lina zit aan de binnekant van me arm. En het is veeeel kleiner dan dat het op de foto lijkt Charlotte drinkt alleen melk weigert alles wat anders smaakt. Marjan ja wat een droppie is het togh he Enneee dikke sjomp zomaar met een gat in je kleren lopen dat kan niet.
Lina heb gekeken wat een sgatjes zeg. En wat kijkt je zoontje idd onwenning op die ene foto. Maar wel mega sgattig
hhmzzz eigelijk kan ik er niet mee akkoord gaan maar vooruit dan maar. Omdat je zegt dat het pak superlekker zit mag je hem aanhouden van mij
Jelmar begint nu zijn eerste tandje onder door te komen! HIj drinkt slappe diksap en lauwe en koude thee, maar goed.... je kan alles in die jongen stoppen, heeft nog niks geweigerd! Marjan, welcome back Natas, hoe gaat het met je tattoo? vond het wel ff 2 a 3 weekjes duren voordat de huid weer "normaal" aanvoelde!
Net terug van het CB. Nora weegt nu 6,600 kg. Das voor haar mooi op de curve van vorige keer. Omdat Nora weinig groeten/fruitpap wil, krijgt Nora nog 4 flesjes (die niet eens alle 4 leeg zijn). Dat mag dus blijkbaar niet . Op 6 maand moeten dat nog 2 flesjes zijn (of nog een klein flesje erbij eventueel). Ik snap er niet meer van. Nora eet max. 75g groenten (zelfs 4 uur na haar ochtend fles), meestal 50-60g. Dat is te weinig dat begrijp ik wel, maar ik ben daar wel een half uur mee bezig om dat kleine beetje erin te krijgen. 1 uur na groenten/fruit geven we terug een fles (dat mag dus niet). Na dat minimale beetje groenten, moet ze dus nog 3/4 uur voort kunnen. Brood mag pas vanaf 7 maand hier (dat vind ik overigens prima, eerst goed leren eten van de lepel).
@ LvdB Marien spreek je gewoon heel erg op zijn hollands uit: 2 lettergrepen: MA-RIEN (lijkt wel hints hiero ) Tis ook gewoon een Hollandse naam maar dan uit de ouwe doos Net als Marinus maar dan afgekort zonder "us". Duidelijk?
@ Eekje wat is dat voor iets vaags??? Ik heb er geen verstand van maar dat lijkt me idd erg weinig. Waarbij ik wel bang ben nu dat Marien te veel krijgt, die eet nu: 8.00 210+7 10.00 fruithapje 120 g (4maanden) 12.00 210+7 16.00 210+7 18.00 circa half potje groenten 20.00 210+7+rijstebloem weliswaar nog melk 0-6 maanden... (hij is over 2 weken 6 maanden) IS DAT DAN TEVEEL???
Babe gaat goed met me tatoage voelt als vanouds hahah met die van jou> heb je al spam hoe het er nu uitziet?? Eekje was dat nou weer voor onzin. Charlotte zit rond de 4 soms 5 flessen voeding nog omdat ze ook de nacht nog komt. vind het egt raar dat ze zeggen dat het teveel is stelletje poephoofden daar op CB
eeh... van wanneer is Marien ook alweer? (kan je banner niet zien) maar Eekje, 2 flesjes is te weinig hoor!? ze moeten geloof ik nu tussen de 600 en 800cc melk nummer 2 (6 tot 12maanden) hebben en als er inderdaad niet goed bijvoeding word gegeten mag er helemaaaaaaaaaaaal nog geen fles wegvallen! jelmar krijgt 180ccfles koekje/soepstengel+thee/diksap 1binnenste van een boterham+150cc 150gram fruit+thee/diksap 150gram warme prak+toetje 210ccfles+4rijstebloem
wel spam, maar niet hier op me werk volgens mij sta ik wel ergens bij de Lounge tattoo topic, zal es zoeken!
Lina: ik heb de hekkensluiterbeeb; 4 juni, hier nog geen hapjes en sapjes Eekje: hmmmm vaag zeg! Ik heb hier nog een beebje op 5 (soms zelfs 6 flessen).. ben benieuwd hoe het CB hier dan tegenoverstaat! All: ik heb op de mei-site linkjes geplaatst, je hoeft dus maar op onze namen te klikken en je komt gelijk hier op deze site op de PB uit
Zal ook maar het schema van Sharon plaatsen. *tussen 7 en half 8: 210/7 papfles *tussen 10 en half 11: fruithap (zelfgemaakt weet dus niet hoeveel gram) *tussen 12 en half 1: 180/6 *tussen 3 en half 4: 180/6 *tussen 5 en half 6: groente hap (ook zelfgemaakt dus weet niet hoeveel gram, gewoon wanneer ik denk dat ze genoeg heeft of zélf aangeeft dat ze niet meer wil * uiterlijk 7 uur: 210/7 papfles Dit alles nog met Friso1. Die is morgen op, dus dan gaan we over op Friso2. Daar heb ik trouwens 8 (gratis) pakken van. Dus 2 maanden gratis flesvoeding. Lang leve de Etos.
das lekker dat het gratis is!! ik weet hoeveel gram het is omdat ik het afweeg ik kook 1 x in de 2 weken en doe dan alles in bakjes en vries het in, ik vries altijd tussen de 150 en 175gram in
Ik ga ff wegen. Ben zo terug. Heb aardappels en groente apart ingevroren. Handig hoor die ijsblokjesvormen.