Wie gaat er van de dames mee op 5 februari 2011? Waar daar zal ik nog wel even naar kijken, dat krijgen jullie zo snel mogelijk te horen Als stemt, schrijf je het er ook nog ff onder wie je bent en evt als je het niet weet
Sorry maar ik kan niet. Zou wél willen, maar manlief is dan naar cursus en heb geen fut/zin om met beide kids in de auto te stappen.
Ik weet het nog even niet, is beetje afhankelijk waar het is en of Gijs zich dan met Julian wil/kan vermaken thuis, want 2 kindjes vind ik wel een beetje veel op zo'n dagje!
Ik ben ook van de partij met Julotte..... althans als Marjan meegaat hihi.... mijn begeleidster haha! Maar dat komt wel goed!
Wat een stomme vraag.....en of ik er bij ben!!!!! Heb er zin in! Ga het mega groot in mn nieuwe agenda zetten!!!!
Ik heb nog een klein, leuk ideetje. Wij hebben met de Septembermama's een paar jaar geleden een Valentijnsmeeting gehad. We hebben toen een soort van lootjes getrokken en zo kreeg ieder kindje een eigen valentijntje waar hij/zij een klein cadeautje voor moest kopen. Deze werd dan op de meeting gegeven!