Mooi Mooi!!! Hier is de kogel door de kerk, we gaan toch maar ff bellen met t zkh kijken wat hun zeggen. Eerst ff douchen, want als je hier moet komen verwachten ze je binnen een kwartier
Je mag hier niet boven bevallen van de VK.. We hadden dezelfde.. Zo heb maar vast gebeld, we worden verwacht op de Verloskamers voor ctg echo bloeddruk blabla bla... Dus ik ga douchen en daarheen.. Dikke Knuf
Oh jaaaaaaaaaaaaaa 32 weken vandaag!!!!! Al lijkt dat vergeleken bij de meeste niets natuurlijk.. die zijn al 35/36 weken etc... grrrrr!!!
Oh okay! Net als dat ik niet op de 2e verdieping in huis mag bevallen.... Naja, daarom ga ik waarschijnlijk naar het ziekenhuis..... Al zegt de verloskundige dat ik me er niet zo druk om moet maken... en het gewoon op me af moet laten komen... Mag je de weeen wel opvangen in je eigen bed op de 2e verdieping of hoe zit dat? Wanneer moet je dan naar beneden?
Omdat dit moet ivm. kraamzorg e.d. want ik ga niet de hele kraamweek boven liggen.... dan is er allemaal drukte en visitie en lig je beetje boven te liggen terwijl er zo'n kraammuts in je huis omspookt, nee, ik beval in het ziekenhuis en daarna lekker weekje relaxen in kraambed beneden
hallo dames heir ff berichtje van mij vanmorgen goed nieuws hoef nog maar 1x aan ctg en bloeddruk ook nog maar 1x hartslag van kindje gaat prima en beweegt ook goed mag dinsdag of woensdag naar huis krijg dan thuismonitoring en moet daar rust houden net zoals in ht ziekenhuis het is dus gewoon ziekenhuisverplaatsing zeg maar. alle andere dames met klachten rustig aan en sterkte leuke foto's
Blijft toch vreemd hè? Ik heb het ook besproken met mijn vk... en van haar mag ik gewoon op zolder bevallen zolang er maar een vaste trap in zit en er voldoende ruimte is om je te bewegen als vk en kraamjuf zijnde.. Nou dat is er plenty. Ik ben trouwens wel voornemens om een verdieping lager te bevallen omdat ik dan de kamer naast de badkamer heb... en dat lijkt me makkelijker! Ben blij dat jullie de kamers leuk vinden. Bij Trui moet er nog wel wat aan de muren maar ik vind het moeilijk om te vinden. Kick is helemaal klaar. Ik vind zijn kamer stoer, klassiek, een echte jongenskamer maar ook weer lief. Straks komen mijn zus, zwanger en neefje (acht jaar!) en ik ben benieuwd wat zij er van vinden! @Ger: goed nieuws! Fijn hoor @Tante Mars: sterkte meid @Loran: hoe gaat het met jou? @Yess: je lichaam is duidelijk hard aan het werk. Hopelijk wordt het snel wat rustiger. Hou het goed in de gaten! knuffel
Cygnet prachtige kamers! En dat van iets op de muur dat heb ik ook nog op de babykamer. Ik weet gewoon niet wat. Ach komt wel. @ tante: succes @ Ger: goed nieuws! Ik lig nog steeds in bed te stinken, heerlijk
Zit nu in t restaurant met m'n moeder. Net besloten de naam en het kaartje weer te veranderen! Was het niet meer eens met mezelf! Straks gelijk gbkaartje veranderen en geboorteplan maken!!
Goeden middag dames, Hier ook weer een klote nacht....Maar ach die horen er nu helemaal bij he....Baby beweegt weer lekker veel dus ikke is blij!!! Mooie kamers Cygnet!!! Yes: Ben benieuwd wat de naam nu gaat worden dan.....Geniet van je paasbrunch.... Berichtje van tante: ze is gearresteerd....Bloeddruk is mega hoog, ze wordt zo getest op zwangerschapsvergiftiging. (die waarschijnlijk weer terug is) En dan gaan ze kijken of ze de baby gaan halen ja of te nee.....Spannend dus. Ze houdt me op de hoogte....
Hoi meiden, weinig tijd, dus kom iedereen alleen ff fijn pasen wensen.. dus bij deze hihi.. tot snel maar weer