Lin, vroeg vanmorgen geloof ik of je eerder ingeleid ging worden vanwege je BI? Weet niet of je daar nog op geantwoord had eigenlijk...
Hallo Ilona!!!! Volgens mij lees je ook al een hele tijd mee hier....Hoe is het met jou en de zwangerschap?
He meiden, Hoe gaat het hier? Ik lees weer wat ziekenhuisverhalen......sterkte meiden en volhouden, geen baby's voorlopig hoor!!! Nieuwe mama's! Welkom! Sorry dat ik zo weinig heb meegekletst....kom af en toe lezen, maar red het gewoon niet altijd om het bij te houden....na het werken ben ik alleen nog maar moe moe en nog eens moe.....ik doe echt helemaal niets meer. Deze paar dagen vrij doen me goed. Ik ga volgende week bij de gyn wel even overleggen of ik niet 50% kan gaan werken, want zo moet ik straks kapot aan de bevalling beginnen..... Ik heb een stukje buik wat gevoelloos is, kent iemand dat? Vlak boven mijn navel is een paar vierkante cm waar ik vrijwel geen gevoel heb, als ik daar krab ofzo voel ik dat bijna niet. Gek toch? Donderdagavond voelde ik me echt slecht voor het eerst. Buikpijn, rugpijn, koude rillingen....pas na een warm bad zakte het af.... De baby is nog volop in beweging hier! Niet het idee dat het al rustiger wordt ofzo.... Hier nog even een foto en dan ga ik weer op de bank hangen....
hallo! Hier verplicht aan het bankhangen bij souders... Ben ik niet zo van maar hoort erbij! @ nieuwe mama sandy hier ook 20 mei uitgerekend! Welkom in ieder geval. @ aszz leuk een hondenshow ben benieuwd naar de fotos @ zh dames sterkte daar! @ Alpenmama wat een supermooie foto! Werken vind ik ook erg vermoeiend worden, ben elke avond kapot! @ Cygnet Leuke kamertjes!
Sterreke, jij moest toch ook langer door? Ik heb al een paar jankbuien gehad omdat ik bang ben dat ik straks helemaal energieloos aan de bevalling moet beginnen.....heb jij dat gevoel niet als je ook zo moe bent??
@yes: Denk dat ik er over heen gelezen heb. Sorry.... De vk gaat in ieder geval met 37 weken beginnen met strippen, maar als ik dinsdag nog zo'n last heb moet ik weer langs de gyn. Maar heb eigenlijk geen zin om in het ziekenhuis te liggen, alleen voor mijn bekken :S. Met het kindje gaat het goed
Alpenmama super mooi foto Hier ook aan gourmetten geweest vandaag was weer lekker. Nu aan de thee met paas schuimpjes hahaha
Hmmm zie zoveel lekkere dingen voorbij komen....Heb hier niks lekkers in huis jammer genoeg. Nou droom wel lekker verder...