Kijk dat stadium ben ik helaas voorbij! Ik kon gewoon niet meer in bed liggen. Moest lachen om mijn Elmo liedje, Sven werd er wakker van. Dus nu op de bank, laptop aan, 3fm aan het luisteren en proberen Zen weer te vinden. Ik heb eigenlijk nog een zak nodig, voor mijn rug! Mijn moeder maakt ze zelf, die zakjes, dus das wel makkelijk! Ik ga echt niet nog zo 5 weken door! Dan ben ik echt doodop. Moet donderdag alweer naar de VK. Dus we zullen zin. Gelukkig ben ik zaterdag a terme dus dan mag ik ook al
Nee ik blijf nog even op! FF me zelf moe maken, dan slaap ik hopelijk in. Ze zijn nu nog te pijnlijk om bij in te slapen, anders neem ik straks wel PCM Slaap lekker meis!
Ach ik maak toch niemand wakker in bed! Ik mag woens naar de vk, echo en bevalling bespreken. Nog 11 dagen, dan ben ik 37 weken. Klinkt zo veilig! Bij darren haalde ik net de 37 weken niet, dus zou leuk zijn die nu wel te halen!
Succes ermee, hoop dat ze zo afzakken en dat je nog ff paar uurtjes kan pakken! Zou lekker zijn. Slaap lekker vast voor straks.
Zo de vogeltjes fluiten en eindelijk zijn de voorweeen afgezakt! Ik ga weer te bedde! En voor iedereen die zo in logt: GOEDEMORGEN!!!!
Babe: Gefeliciteerd met je husband. Fijne dag vandaag en doe rustig aan Yen en pip: Hoop dat jullie nu lekker liggen te slapen. Aszz: Fijne dag. Vannacht met een slaappil "redelijk" geslapen. Werd wel elke als ik draaide wakker van de pijn, maar hoefde er pas om 5.00 uit om te plassen, daarna kon ik niet meer slapen van de pijn. Nu ook nog wel last van mijn bekken en heel erg van mijn schaambeen, maar schijnt bij BI te horen. Vandaag komen mijn moeder en vriend, s.ouders en s.zus, vriend en kindje s'middags eten, maar hoef alleen alles op tefel te zetten en iedereen mag het lekker zelf klaar maken en alles zelf pakken Doe dus niet veel vandaag
mogguh , ik had me vannacht ook wel kunnen toeveogen , maar ben maar gaan skip-bo -en .. Babe gefeliciteerd met je mannetje !!
Goedemorgen! Haha, nachtbrakers. Ik had me bijna bij jullie gevoegd. Lag van twee tot drie wakker, maar toch maar niet de iphone erbij gepakt in de hoop dat ik toch wel zo zou slapen..... Babe, gefeliciteerd met hubbie!!! Hele fijne dag gewenst en niet te druk maken he. Ik heb nogal pijnlijke vingers van het vocht, herkenbaar voor iemand? Een vuist maken is er niet echt bij. Pfff al twee dagen sneeuw.....houdt het nog op?? Ze zijn nu lawines aan het opwekken, ik hoor het dynamiet knallen in de bergen.....
Goedemorgen.. Even een korte update.. Sinds 4.15uur komen en gaan de weeën.. CTG laat nu wel meer 'bergen' zien, en de verpleging kan het nu duidelijk waarnemen en voelen. Het is afwachten, wat er nu gaat gebeuren... 1 Geluk, nu 33 weken! dus voor een mijlpaal!! Doen jullie rutig aan??
Morge Alpenmama, zo ik zou ook klaar zijn met de sneeuw zeg! Dikke vingers herken ik, ik heb mijn trouwring maar afgedaan! En veel bewegen helpt bij mij goed, ff 'piano spelen' dat heb ik geen last meer van
Rustig aan Loran! gelukkig ben je een paar weken verder, maar hopelijk blijft de beeb nog even binnen. En lukt het niet dan wens ik je in elk geval een voorspoedige bevalling! Hou je taai meis! Liefs Pip
Trouwens wat een nachtbrakers momenteel weer . Dikke vingers, geen last van. Kan me voorstellen dat het heel vervelend, irritant etc. is.
Heb net weer de weeënteller gevonden. Ga nu timen (is hier nu spitsuur op de afdeling). Kijken of ik er een regelmaat in vindt (zo te vernemen nl. wel)
Loran, rustig aan meid! Sterkte met alles en hopelijk blijft het nog even rustig.....maar klinkt alsof het niet lang meer duurt, dus zet hem op!!! Pip, precies, dat pianospelen doe ik dan ook de hele tijd. Ik heb er vooral op het werk ook last van als ik veel aan het bureau werk.....
loran: rustig aan meid, hopelijk wacht het nog even. babe : gefeliciteerd met je man nachtbrakersclub: had er wel bij kunnen komen. vroeg naar bed gegaan maar elk uur gezien, kinderliedje in mijn hoofd, weer volledig aan de studie gegaan (al jaren niet meer), boekje lezen, op badkamer zitten haha enz. nu rustig aan doen en zo met bus naar mij ouders. m'n vriend moet werken en hij komt naar mijn ouders. daan vindt bus erg leuk, dus goeie combi. ga even spullen pakken bye dames, nog fijne paadag xx