Goedemorgen iedereen en nachtbrakers goedenacht ofzow Hier gister aaf zowat kruipent de trap opgegaan jeeetje wat was ik misselijk en wat een rugpijn had ik massage hielp niet en had niet de kracht om onder de douche te gaan wat een ellende denk dat voorweeen waren. Ook te slech geslapen heb nu zown waterdichte molton op bed maar dat ding zzweet togh bah bah/ straks me kerel het bed maar ff laten verschonen hahha
Ha meiden ! Pff ik baal dat ik geen mobiel met internet heb want jawel, ook ik had me bij jullie kunnen voegen Ik heb vanaf gistermiddag 2 uur flinke voorweeen gehad (rugweeen autsj) Gedouched, pcm, rondgelopen, alles gedaan maar niks hielp dus ze maar gewoon "opgevangen". Ze werden niet pijnlijker dus had al snel door dat het voorweeen waren... Uiteindelijk in slaap gevallen, maar wel 2 keer wakker geworden van een echte wee, my god ik kreeg gelijk een flashback naar mijn vorige bevalling AU Maar daarna weer doorgeslapen en nu is alles weer rustig, afgezien van de harde buiken dan... Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, elke nacht zware voorweeen en niet slapen, en die voorweeen deden echt helemaal niks. Ik hoop dus niet dat we nu weer deze kant op gaan Pip wat doe jij als je weer hetzelfde krijgt? Want jij had hetzelfde bij je eerste zwangerschap toch?
Zo! Wordt nu pas wakker, ik heb mijn uurtje zp van vannacht wel weer ingehaald hihi. Duurde echt lang voor ik sliep. Loran, klinkt echt alsof die baby van jou er snel aan gaat komen. Ik hoop het niet, maar met 33 wkn is t meeste gevaar geweken. Maar wacht zoiezo nog een dagje, paaskindje zijn lijkt me niet leuk nee grapje, veel sterkte meid... Je kan het aan!
Dag meiden! IK BEN MET VERLOF! IK BEN MET VERLOF! IK BEN MOET VERLOF! Morgen nog de laatste papieren regelen voor het werk en dan ben ik er helemaal vanaf! Ik ben zo gelukkig!!!!
Goedemorgen allemaal! Zooo ik was gisteren toch beroerd! Misselijk, overgeven en aan de diarree.. En de hele tijd super warm.. Ben om half 9 al gaan slapen.. Voel me nu wel weer wat beter gelukkig! Vandaag paas brunch, eieren zoeken, spelletjes en grillen met 70 man totaal! Gezellig! Fijne dag allemaal..
Afwachten zeggen ze.. Ben net onder de douche geweest, komt er gewoon doorheen.. En ze zijn nu bezig met kruiken en paracetamol.. En straks overleg met de gyn.
Heel veel sterkte Loran!!! Hopelijk zakt het nog af.... En anders een hele voorspoedige bevalling meid!!!
Arka, verlof jippie!! @hier.. ga me niet (meer) druk maken. Makkelijk gezegd dan gedaan. Wil eerst met de gyn. praten. Kom er nl. alleen maar uit voor de wc. en om me op te frissen.. Dus meer bedrust kan ik me niet voorstellen
Goedemorgen dames! Bedankt voor de felicitaties pfff, arme nachtbrakers!! hier vannacht elke keer met omdraaien megapijn onderin m'n buik was echt abnormaal!!! pffff, duurde elke keer wel kwartier voor ik weer in slaap viel, maar heb m'n uurtjes wel gepakt gelukkig!! Laat vandaag het koffie en gebak gedeelte lekker aan m'n moeder en Smoeder over denk ik... ga echt geen 50 x heen en weer lopen... Loran, spannend hoor! zou mooi zijn alstie nog ff blijft zitten, maar met 33 weken is een paar weekjes couveuse geen heel ernstig iets toch?
Jippie Arka ennee yend, als je dit jaar met pasen geboren word... dan ben je dus volgend jaar al niet meer met pasen jarig he haha, mijn vriend is 1 x in de zoveel jaar op pasen jarig, en mijn vader is 19 juni jarig dus die is ook 1 x in de zoveel tijd op vaderdag jarig
Goedemorgen allemaal! Jeetje, wat een nachtbrakers...! Ik heb gelukkig een aardige nacht gehad. Ik word gemiddeld 2 x wakker om te gaan plassen. De stop rond 3 uur betekent meestal dat ik echt even wakker ben. Dan lees ik een een paar bladzijden in mijn heerlijke boek en dan slaap ik weer verder. Hier ook restless legs... in de nacht helpt het mij heel goed om de voeten hoog te hebben. Ons matras gaan zowel bij het hoofdeinde als het voeteinde omhoog. Ik lig nu dus in een soort kuipje (maagzuur en vocht in de voeten / enkels). Gaat prima. 's avonds ga ik met restless legs wandelen of in bad. Helpt ook goed. Voorweeën.. nooit gehad. Oja, ik heb de vorige keer met 35 weken 4 flinke indalingsweeën gehad maar verder helemaal niets. Ze zeggen dat het bij een tweede vaker voorkomt... ik hoop dat het me bespaard blijft. @Loran... tjonge meid. Hopelijk blijft de beeb toch nog wel even zitten. Hoe langer hoe beter hè? Veel sterkte! @Babebabe... Van harte gefeliciteerd met mannetje! Zo, wij gaan zometeen naar de speeltuin en dan even naar een lifestylewinkel (nog even voor het huis kijken).. Vanmiddag komen vrienden het huis bekijken. Leuk hoor! Mijn lieve vriendinnetje wordt vandaag ingeleid... ik ben heel benieuwd en hoop voor haar dat het niet te zwaar wordt! Iedereen een heel fijne dag en tot later!
wat een mooi weer vandaag ook, hadden ze helemaal nog niet voorspeld voor maandag Manlief gaat voor et eerst z'n racefiets weer ff pakken, heeft em vorige week helemaal trots weer opgepoets en bandjes opgepompt, en voor z'n verjaardag krijg hij van mij en m'n mem een nieuw fietspakje van Team Sky (profploeg die aan de Tour e.d. meedoet) maar vanochtend nog maar ff in z'n oude kloffie
Babe, ook een racefietsman? Die van mij heeft de racefiets nu binnen in gebruik sinds een paar weken om zich voor te bereiden....hij heeft zo'n systeem waarbij achterwiel op rolletje staat en werkt zich hier dus lekker in het zweet...gaat nu net weer in zijn pakkie naar boven! Haha Ik heb een nieuwe hobby hoor!! Fimo klei!!! Ik was altijd al met kralen bezig, maar nu kan ik ze zelf maken!!! Super leuk. Zal kijken of ik zo mijn eerste creatie kan spammen.
Ooh babe, dat maakt het idd een stuk minder erg, 1x in de zoveel jaar met pasen jarig is nie zo'n probleem! Ik ben altijd in de buurt van moederdag jarig, daardoor kreeg ik afgelopen jaar een lekker duur kado van mn ex. D&G zonnebril! Ding is duurder dan mn eettafel hahahahaha!! Ik ga ff wat maken, jullie zien het wel als het af is....
hebben jullie dat ook: ik ben s nachts klaarwakker en dan heb ik zin om te kuisen en te strijken en te koken en kleertjes klaar te leggen, en het parkje klaar te zetten echt vol energie zit ik dan maar ik blijf mooi in mijn bedje liggen en verheug me erop al die dingen dan te doen eens de dag is aangebroken. maar eens het ochtend is ben ik moe en kan ik slapen en heb helemaal geen zin, hoe raar is dat?