Ik heb nog wel een golvende buik....maar heb dan ook het idee dat beeb nog totaal niet begonnen is aan zijn/haar weg naar beneden....
hello lady's, Lees dat Loran niet meer te houden is...Hoop toch dat het nog stopt...DUIM! @Tante: Je ligt er goed, nu maar hopen dat het toch nog beter gaat en anders is het niet anders....Ze letten in elk geval goed op jou en de kleine dame... @Nachtbrakers: Ik had net zo goed mee kunnen doen, want slapen is echt ruk. Heb nu echt mega veel pijn steeds... Gisterenavond heel de avond harde buiken, met een paar goede pijnlijke. En dat ging vannacht lekker door heerlijk in combi met mijn bekken en schaambeen...Echt genieten.... @Alpenmama: Hoort de sneeuw ook bij jullie nu niet eens op te houden???? Crea hoor met die kralen. @Babe: Gefeliciteerd!!! En mooie foto joh.... @Arka: Heerlijk joh eindelijk van die dombo's af!!!! Geniet er maar lekker van! @Natasch: Hoe is het met jou? @Misz: Ach ja wat zullen we eens vertellen....we zijn een kwakkelclubje. En lullen heeeeeel veeel!!! Je bent gewaarschuwd. Hoe gaat het met jou? Wanneer ben jij uitgerekend? @Yes: Net lijstje....Op onze site staat die ook.... Voor de rest ben ik het allemaal al weer kwijt.... Hier vandaag te actief geweest....ik moest en zou de trap+wanden+plafon schuren...Nu dus half dood op de bank.....
Vraag: hoe staat men er in NL tegenover om de baby te laten slapen in de reiswieg van de kinderwagen? Of wat is jullie mening? Wij overwegen of we de baby misschien 's nachts bij ons op de kamer laten slapen in de reiswieg en dan overdag in het ledikant op de babykamer.....maar ik twijfel of dat wel goed is in de reiswieg?
goedemiddag dames, yippie ik ben thuis, leuk cadeautje voor m'n dochter want die is jarig vandaag. krijg vanaf morgen elke dag thuis ctg en dergelijke moet elke woensdag terug naar ziekenhuis voor echo's enzo. krijg woensdag flow-echo dan kijken ze naar de doorbloeding van de navelstreng en placenta hoop dat het nu beter is en dat vruchtwater ook wat meer is want die was ook weer kiele kiele maar goed buiten dat de baby die achterstand heeft doet ie het gelukkig goed. @loran sterkte @tante mars sterkte @babe gefeliciteerd met je man
Gefeliciteerd met je dochter! Bedankt wiegje heeft schoonpaps helemaal geschuurd en gespoten en bekleding door een van m'n beste vriendinnen genaaid, echt superblij mee!! Buikje ben ik ook blij mee Nou, de visite begint hier binnen te druppelen, tot vanavond!
Zo hebben wij het ook gedaan met Popje! Ze heeft bijna 10 weken bij ons geslapen, toen maakte ze te veel lawaai en is naar haar eigen kamer verhuisd! Het had al wel eerder gekund maar daar was ik nog niet aan toe!
Oke, goed te horen. Is het dan ook wel goed veilig op te maken? Ik kan me voorstellen dat een dekentje snel te groot is en misschien minder strak kan worden opgemaakt? Heb je nog tips pip?
alpenmama, ik vond jou buik ook idd nog best hoog zitten! Marjan, ja lijst staat ook op de site, maar zo kan je hem er ff snel bij pakken.. is leuk toch?? Hier: Vandaag mn vriendinnetje uit amsterdam weer eens gezien! was weer veeeeeelste lang geleden! We hebben mijn baby omgedoopt tot onze liefdesbaby, en ik hoop dat hij op haar lijkt hahaha Ga nu ff lekker prei-schotel eten jummie!!
Bevalingslijst mei mama's. Uitgerekend op:Naam moeder:Bevallen op:Jongen/meisje: 1 mei, Pipelina, 1 mei, Dag, 2 mei, Eekje, 3 mei, Alpenmama, 3 mei, Kimm29, 3 mei, Babebabe, 4 mei, Arka, 5 mei, Madeliefs, 5 mei, Mannin, 5 mei, Yadi, 7 mei, YenD, 8 mei, Tinkerbel1984, 9 mei, Mariekebr1, 10 mei, Linnie83, 11 mei, Cygnet2, 12 mei, Natascha1, 14 mei, Tante Mars, 14 mei, Kimonootje, 15 mei, Come on Baby, 15 mei, LvdB, 16 mei, Sebratje, 16 mei, Marjand, 17 mei, LindaV, 18 mei, Ger29, 18 mei, Marjon2, 19 mei, Deedtje, 20 mei, Sterreke, 21 mei, Mamamei, 21 mei, Stralend, 21 mei, Nathalie83, 24 mei, Loran, 25 mei, Sureyya, 28 mei, Nijntje27, 30 mei, Ingeltje, 30 mei, Mama2010, 31 mei, Aszz, 6 juni, Silvia009, Sta je er nog niet bij, of moet er iets veranderd worden? stuur dan een PB naar YenD.
Nou dat was prima te doen, we hebben een bugaboo en de bak daarvan is vrij klein. Ik deed vaak de deken dubbel, als het koud was of de deken gewoon voor een groot gedeelte onder het matrasje. We hebben op onze slaapkamer ook nooit een kruik gebruikt. Door dat de bak zo klein was, was dat lekker warm.
het wordt afgeraden om de reiswieg te gebruiken om lange tijd in te slapen zonder toezicht. Ten eerste is de matras er niet geschikt voor en ten tweede ademt het allemaal niet goed genoeg en heb je dus meer kans op wiegendood. Het wordt onder andere door mijn kraamzorginstantie dus afgeraden om de reiswieg te gebruiken. Op internet lees je er echter wisselende verhalen over. Hoe voelen bij jullie de voorweeen trouwens. Ik heb ze volgens mij ook. Gisteravond begon het. Er zit geen regelmaat in, de duur van zo'n wee is verschillend, zitten onderin mijn buik, maar zijn wel zo pijnlijk dat ik mijn ademhalingsoefeningen moet gebruiken. Loran: sterkte...ik hoop dat de weeen nog wegzakken, maar heb er een hard hoofd in als ik het zo hoor Tante: jij ook veel sterkte in het ziekenhuis. Alpenmama: je kunt wel een eigen internetwinkel beginnen met die armbanden. Ze zien er echt mooi uit!! Babe...mooie buik en mooi tuniekje. groetjes
Ja is zeker leuk!!!! En tja ik wil best mee hopen dat hij op haar lijkt....Maar ben bang dat het niet gaat lukken....Misschien nog ff instralen. @Kinderwagenbak: Waarom niet. Ik bedoel in een wiegje is ook ok. En die kleine weegt nog niks dus het matras hoeft ook nog niet super te zijn. Als jou het zo fijn lijkt lekker doen dan! @Ger: Fijn dat je weer thuis bent en gefeliciteerd met je dochter!!!