Dat zal wel makkelijk zijn en zal er zo voor tekenen. Het is niet dat ik niet meer geniet, want vind het heerlijk dat getrappel in mijn buik. Alleen door de pijn is het gewoon niet leuk meer. Vanmiddag nog woorden gehad met s.moeder en s.zus. Ik wilde drinken in gaan schenken, maar kwam niet overeind en toen maakte ze zo'n opmerking van kom op oudje. Daar kan ik nu echt niet tegen. :S Zei dus ook gelijk dat ze wel even een weekje de pijn van mijn bekken over mochten nemen, dan zouden ze wel anders klagen (pffff lekker die hormonen erbij )
Moeten om kwart voor 2 in het ziekenhuis zijn, maar maken er maar gelijk een dagje van. Dus zal morgenavond wel helemaal kapot zijn en niet meer op of neer kunnen, maar goed vind het ook zonde om alleen daarvoor naar maastricht te rijden.
Het is zeker weer avond! Het harde buiken monster heeft me weer gevonden!! Houd het dan nooit op?!?!?!?!
Nou, succes morgen dan Linnie in Maastricht! YenD, hoop dattie vandaag niet te lang blijft hangen bij je! Wij gaan douchen en weer een nachtje slapen! Tot morgen ladies
Bij mij gaat het matje er pas bij 37 weken op hoor... Bleh, ligt voor geen meter. Ik heb trouwens wel een ding gekocht bij het Kruidvat (vochtopnemende molton).. hopelijk ligt dat minder beroerd. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik op dubbelgevouwen badlakens geslapen... Morgen alweer 35 weken.. wat gaat het toch snel hè?
Cynet:das ook wel een idee, Een handdoek. Bij jordy zijn mijn vlieze ook s'nachts gebroken, maar kwam er pas uit als ik ging staan
Dames Ik ga ook slapen. Mischein kom ik morgenochtend nog online en anders zien jullie mij s'avonds pas Slaap lekker allemaal
Ik lig ook nog niet op een matje. Weet ook niet hoe het eruit ziet. Het zat wel in het kraampakket geloof ik...