MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hier lig ik weer wakker met pijn GRRRRRRRRRR.

Als ik op mijn linker zij draai komt er een stekende pijn aan de rechterkant. Ook met mijn bekken doet weer erg pijn.

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ga weer off. SLapen zal wel niet lukken. Maar dan maar rusten. Slaap lekker meiden. Hoop dat jullie een betere nacht hebben.

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hallooooo,
    pppfff last van maagzuur..
    Hele huis afgezocht maar gelukkig heb ik nog 1 rennie kunnen vinden...
    Dus ik ga zo maar weer proberen te slapen...

Welterusten iedereen!

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    En nog wakker...

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    hier ook een nachtbraker met heel veel maagzuur... En heb pijn onderin (schaambot?) en baby is heel druk, wat kan dat zijn? Hopelijk niet aan het draaien?

6. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    ;)Leuk he zwanger zijn!! Hier ook een onrustige nacht gehad.... Veel liggen woelen door pijn in rug nek schouders. En dan heb ik nog wel een heel goed matras! Pffff zal wel komen doordat mijn zwaartepunt aan het veranderen is:D!

Ff wat lezen en dan zo nog maar even proberen om te slapen....

7. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames!

gelukkig heb ik vandaag een iets betere nacht gehad, maar nu wel erg vroeg wakker. terwijl we kunnen uitslapen omdat daan bij oma en opa logeert... zo even atwt kijken op rtlgemist haha

ik woog me vanochtend. enben in 2 wkn niets aangekomen! dan ga ik me toch weer zorgen maken dat die kleine niet groeit.. hopelijk kan de vk me morgen geruststellen..

jullie de nacht doorgekomen? zag nog wel 2 nachtbrakers :) :( hopelijk slapen jullie nu weer

linda

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Goedemorgen!!

Nou niet echt geweldig geslapen, harde buiken blijven maar komen, en deden stukkie meer pijn!
    Echt benieuwd wat de vk morgen zegt.
    LvdB ik kon ook uitslapen vandaag... Was half 7 wakker :(
    maar blijf mooi nog ff in bed liggen, eerst wat eten trouwens.

Nou hopen dat ook vandaag alle baby's blijven zitten!!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mogguh !!

Ik had me ook wel weer erbij kunnen voegen vannacht ..............als ik eenmaalwakker wordt na 3 uur val ik niet meer in slaapvoordat de wekker bijna gaat ..

Hier ook nog geen zeiltje , vind het helemaal niet lekker liggen en zijn van die zweetdingen .................Ik stel het zolang mogelijk uit .............en als kindjes is ingedaald en je vliezen breken dan valt het wel mee wat er uitkomt.......

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Succes Linnie vandaag !!!

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Al 14 baby's bij de april mama's!
    En de eerste was van 5 maart, betekend dat wij het al langer volhouden!!
    Hihihi.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moge allemaal!!!!

Hier had ik me ook wel weer kunnen toevoegen bij de nachtbrakers...Ben om half 4 wakker geworden en heb niet meer geslapen. Jeetje wat een pijn heb ik. Iemand een idee wat ik er tegen kan doen? Ik slaap al met zo'n kut kussen tussen mijn benen. Maar mijn bekken....AUUUWWW! Nu ook een zere nek...Veel harde buiken. Denk dat als het morgen weer zo is ik er maar een uurtje of wat uit ga, dit is helemaal niks....

Sorry voor ego...

@Babe: Zo de verjaardag zit er weer op....fijn voor je. Vandaag niks zeker?

@Linnie: Succes vandaag! Hopelijk kunnen ze wat doen voor de kleine man!

@Bedzeil: Hier ook nog niet, heb er nog geen zin in....En Marjon wat jij zegt over een ingedaalde baby en niet te veel nattigheid is niet altijd waar hoor. Die van mijn zus was volledig ingedaald en haar vliezen braken in bed...Het vruchtwater kwam door het matras en door het plafon heen....Dusssss misschien moet ik toch ook alvast even een keer die waterdichte molton om mijn matras doen...

Verders....weet ik het weer niet meer...

Moge Yes! Hoe is het?

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    leukk nachtbraken :D, ik kan me ook wel melden naar dan staat de nachtzuster naast bed met dr zak lamp... Vannacht een redelijke nacht gehad, 2 3 4 5 6 uur wakker en om half 7 ben ik maar gaan douchen, 7 uur raampje open gedaan voor wat frisse lucht op de kamer, half 8 kwam het ontbijt en dalijk komt de ctg kar weer...

Zondag avond was me bloeddruk zooo mooi, 110/70 maar gister ochtend was die weer helemaal hoog 140/90 gister middag 130/85 en gister avond weer 110/70. dus t schommeld wat allemaal...

Niet te veel kwakkelen he dametjes..

Dikke Knuff

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    goede morgen dames.

Kom nog even gedag zeggen voor we gaan :D
    Zie dat er meer zo hebben liggen spoken vannacht. Ik heb ook hooguit nog maar een uurtje geslapen.
    Doe allemaal rustig aan en ik spreek jullie vanavond.

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hey Marjan, gaat prima hier!
    Beetje erg zat aan t worden ;)

je bent weinig online geweest laatste tijd.

Bedzeiltje heb ik er al op! Heb een thempur matras en die moet nog ff een tijdje mee als het kan. Deze week waterdichte hoeslaken halen.

16. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Morgen

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    succes in maastricht linnie

18. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Linnie: succes vandaag!
    @Tante Mars: Las dat je meer opgenomen bent. Hopelijk blijft beebje nog even zitten, maar je bent in ieder geval in goede handen ;)
    @Loran: Zou dat ziet er spannend uit. Duim dat het beebje nog even mag blijven zitten maar anders veel succes met de bevalling.

Druk paasweekend gehad, nu weer aan het werk. Voorlaatste weekje werken en dan kan het echte aftellen beginnen.
    Jana is bij oma gaan logeren. Wat een drama toen ze gisteren moest gaan slapen :( Ze had helemaal begrepen dat wij haar daar zouden achterlaten, maar wellicht niet dat we haar weer komen halen :( Was zo zielig...

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja klopt....ik kijk wel even elke dag. Maar voel me de laatste dagen zoooo klote. Dat ik dan helemaal niks wil. Ga straks even schilderen en hopelijk daarna nog ff slapen. Ben benieuwd hoe ik dit vol moet houden tot maximaal nog 8 weken?! Ik wordt gek bij die gedachte...

Heb echt veel pijn in mijn bekken en daardoor slaap ik dan weer niet. En doe ik overdag een hazeslaapje...Schiet niet echt op, maar ja ben niet de enige. En het hoort er waarschijnlijk allemaal bij....Volgende week mag ik weer naar de VK zal eens vragen wat te doen....

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @marjan , jeetje tot hetplafond , hier had ik echt maar een klein beetje , ok mijn broek was wel nat maar toen was het met kraamverband heel goed op te vangen ..

Deel Deze Pagina