MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen,

Ik heb vannacht best goed geslapen. Ben vaak wakker geweest van de voorweeen, maar ze waren niet zo sterk als gisternacht, dus ik kwam gelukkig snel weer in slaap!

@Nachtbrakers: hopelijk kunnen jullie overdag nog even slapen!
    @Linnie: Succes!
    @Marjand: Niet leuk die pijn!!! Hopelijk daalt de baby snel in, dan heb je w.s. minder pijn.

ik ga even boodschappen doen. Mijn vriendinnetje komt straks! Die loopt vier dagen voor op me! Dus die is vandaag 37 weken!!! Spannend, wie er van ons als eerste zal bevallen!

Tot Straks!

Pip

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja elegant hoor...heb je net je huis aan kant en helemaal netjes...Kun je je matras weg doen en heb je een vage vlek in het plafon :D

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Zal het even door geven aan de baby...Naar beneden met je kopje!!! HUP! Inderdaad ook soort van geen lucht hier...Fijn kindje op m'n longen....

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning meisjes :)

Sorry maar:

Oh ik heb zo lekker geslapen vannacht :D:D:D Heb van half 12 tot 8 uur geslapen, wel met 2 plaspauzes maar ben toen gewoon gelijk weer in coma geraakt. Pff daar knapt een mens van op zeg :)

Moet ook zeggen dat ik gister echt flink de balen van mezelf had :( Voor ik zwanger raakte en toen ik net zwanger was verheugde ik me echt weer op die laatste weekjes, ze zijn toch spannend, je hebt een mooie buik en je bent lekker vrij :) Vorige keer heb ik daar totaal NIET van genoten en daar baalde ik zo van daarna.. En nu is het eindelijk zo ver, geniet ik er WEER niet van :$:) Ik dacht alleen maar aan de nare dingen, de kwaaltjes etc, maar niet aan de leuke kanten, en hoe erg ik het weer ga missen zometeen :) Dus mezelf een schop verkocht om er wat positiever in te staan en dat werd beloond met een goeie nacht :D

Vandaag wordt het erg mooi weer en de prinses is thuis, dus wij gaan lekker buiten spelen :) Jullie nog wilde plannen?

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Haha tot het plafond!!

Marjan, ja iedereen heeft er last van, maar dat maakt het er niet minder vervelend om.
    Slecht slapen is gewoon kut, en dan voel je je overdags gelijk een stuk minder happy.
    Nog met je to do list bezig? Of heb je al wat dingen van je af kunnen zetten?

Neem je rust hè, binnen maximaal 8 weken heb je je baby, en dan is het voorlopig gedaan met de rust!!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vndaag lekker weer , eerste wasje is al bijna klaar om opgehangen te worden ......ga boven de boel aan kant maken en mijn vluchttas klaarzetten , ff mooie babypakjes uitzoeken.......................................

Bijna alle lopjes geschreven ...........het begit erop te lijken

alleen de klossen nog halen ,maardat kan nog wel ..

Maar vandaag 34 weken !!!!!!!!!!!!

en aan de ene kant klinken die 6 weken nog zo ver weg , en aan de andere kant komt het zo eng dichtbij ...

Maar ben klaar om dit wondertje over een paar weekjes echt te leren kennen ...

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Tink, je hebt helemaal gelijk!
    Maar de laatste weken zitten zo vol kwaaltjes dat je haast vergeet dat het ook hartstikke mooi is om zwanger te zijn!
    Ik probeer van elk schopje en hikje te genieten.
    Maar soms nemen de kwaaltjes de overhand, en moeten ze ff terug gefloten worden haha.

Wilde plannen... Wou gaan bungyjumpen, maar denk toch dat ik het bij ff boodschapje doen hou vandaag.
    Vanmiddag komt m'n kanjer weer thuis, vanaf donderdag al niet gezien :(
    als hij op tijd is gaan we ff lekker naar de kinderboerderij toe of de speeltuin.

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Gefeliciteerd marjon!!!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    en vrjdag weer naar het ziekenhuis en ben benieuwd naar de plannen , wil er nu wel wat duidelijkheid in hebben langzamerhand ..Ik hoef nog geen datum , maar wel de beestiging dat ze beep tussen de 38 en 39 weken gaan halen ..............................en ben benieuwd of beep nog steeds goed ligt , af en toe dagen rust en ook dagen dat er een hele volksverhuizing gaande is .................................................

10. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Goedemorgen allemaal..

@Linnie.. succes met je kleine man in Maastricht. Spannend hoor...
    @Loran.. hoop dat de beeb nog veilig in je buik zit.

hier vanmorgen naar VK toe.. heb het idee dat de baby nog niet is ingedaald en nog alle kanten opdraait.. en schopt nog steeds mega.. zo erg was het bij Mick niet, heb aan 1 kant een hele beurse plek auuuuuu.. dus ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.. wordt nu toch wel wat zwaarder allemaal..

en morgen een drukke dag.. gaat m'n kleine mannetje voor het eerst naar de peuterspeelzaal..errug spannend dus!!!

nou fijne dag allemaal!!

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    K ga m'n bedje eens uit. Ff lkkr douchen. Ciao!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik zit weer te wachten op de gyn...
    Ik hoop dat ik naar huis mag, zal wel niet maar dan kan het altijd mee vallen....

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Wij gaan douchen...

Genieten van het mooie weer...

En naar de intratuin...... Manlief is vrij.. dus gezellig met zijn drietjes! :D

Tot later dames.....

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tante hoop dat je naar huis mag vandaag..

Hie vanacht redelijk geslapen maar als ik dan naar de wc moest om te plassen verging ik van de de pijn aan linker kant van me schaambeen zak net niet door me linkebeen heen steeds geen idee wat dit is maar doet vreselijk zeer elke keer bah.
    Kan zelf me been niet meer optillen om af te drogen na douche:O.

15. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Goedemorgen..

Ik heb gelukkig weer eens een nachtje heerlijk geslapen, dan doe je het rolluik open en dan schijnt er een heerlijk zonnetje, zoonlief heeft helemaal zin in school en is lekker vrolijk... Kortom een fijne ochtend :D:D Ik krijg er weer wat energie van!

Deze week en volgende week nog werken en dan begint mijn verlof!
    Ik wil (en dan moet 't) alles helemaal af en binnen hebben voor het eind van deze week. Vriendlief moet nog ff wandplankje ophangen, ik moet nog wat laatste spulletjes halen in de stad, en vrijdag weer op controle bij gyn, ben benieuwd!

Ga me nu weer wat nuttig maken op kantoor...

Tot later!

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Lkkr met blote benen op t balkon!
    Nog beetje frisjes maar m'n benen MOETEN bruin!!!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen meiden!
    zo iedereen een leuk paasweekend gehad?
    ik wel! lekker met manlief het hele weekend genoten :D
    nu weer over tot de allerdaagse dingen helaas...
    maar goed ook wel weer lekker want huisje was wel weer toe aan een stofzuigbeurt....
    vrijdag had manlief de slaapkamer van onszelf een opfrisbeurt gegeven! hij is nu lekker wit en fris! net een nw dekbedje erop gedaan ( overtrek dan..) en heerlijk de frisse voorjaarswind erdoor heen laten gaan ( raampjes lekker open :D )
    wasje hangt ook weer te drogen aan de lijn dus ik ben helemaal happy haha!
    ga nu even teruglezen!

18. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    kan wel merken dat het lekker weer is vandaag.. jeetje wat het is het stil hier :p

net bij VK vandaan en alles was goed.. Beeb is zelfs al iets ingedaald en ligt keurig met hoofdje naar beneden.. bloeddruk was goed en behalve dat ik erg veel vocht vast hou, mag ik dus niet klagen.. helemaal happy nu :D:D

Mick is lekker met m'n moeder mee, dus ik ga nu enveloppen schrijven, rommelen in de baby kamer en verder misschien ff lekker in de tuin in het zonnetje zitten met een boek..

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hé wat fijn Kim! geniet er lekker van!!!
    hmmm vocht vasthouden is idd geen pretje... veel met je beentjes omhoog dus!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    KKimm fijn dat alles goed is:D.
    Idd dat vocht is vervelend heb je wat tips meegekregen om het te verminderen?

Deel Deze Pagina