ja moet eigenlijk wel met de beentjes omhoog.. maar wil nog zoveel andere dingen doen hihi.. het ergste vind ik alleen dat m'n gezicht ook opgezet is.. kwam net bij de VK en die schrok er zelfs van.. enige voordeel is, dat na de bevalling de kilo's vocht eraf vliegen
Goedemorgen, internet doet het gelukkig weer!! hier ook weer uitgeslapen tot half tien hihi, sorry nachtbrakertjes! maar waar is mijn zon???!! het is wel droog... maar geen zon
denk dat het vocht vast houden in je gezicht ook heel normaal is hoor zo tegen het einde aan... kan je weinig aan doen... veel drinken en verder weet ik ook niet zo goed wat er aan te doen valt... @ babe: nog van harte met je hubby! nog even en je bent zelf jarig! @ zon: schijnt hier wel lekker maar is te fris om er buiten van te genieten
Ik had het heel erg toen ik in ziekenhuis lag me gezicht was mega opgezet en met handen en voeten ook kan nu zelfs me horloge niet meer om:S me ring krijg ik niet meer af haha
ik heb af en toe van die vochtdagen ertussen zitten, maar niet constant gelukkig, ik drink wel 1,5liter puur water elke dag en daarnaast nog thee/fris/melk e.d.
ach ja, mag ook niet klagen hoor.. als het hier bij blijft, dan teken ik ervoor.. ga nu ff lekker de tuin in, dus tot later!!!
ja ik loop ook door huis met zo'n 33 cl flesje met water en probeer er ook 3 op een dag leeg te krijgen naast mijn andere drinken idd! maar goed niet elke dag lukt dat helaas....
ik denk dat ik eerdaags wel mijn trouwring afdoe en om een kettinkje hang om mijn nek... voor alle zekerheid.. zou het zonde vinden als die doorgeknipt moet worden... heel af en toe beetje last van dikkere vingers...
Dag idd goed ideee ja denk dat ik vnaaf mijn ring ff af ga proberen te doen miss onder de douche ofzowdatmoet togh wel lukken hoop ik
even iets heel anders: gaan jullie allemaal voor de bevalling nog naar de kapper toe of geloven jullie het wel en zien jullie het wel na die tijid? mijn haar zit echt voor geen meter meer... ( doe er ook niet veel aan hoor haha ! ) maar vind het wel makkelijk dat het nu nog in staartje kan enzo... ben bang als ik naar kapper ga dat ik mss spijt van krijg ivm hormoonhuishouding die verandert en je haar dan ook weer anders wordt ( uitvallen e.d. )
zat net even naar het weerbericht op teletekst te kijken maar ziet er goed uit voor van het weekend!!!!!! lekker hoor! 17 graden!!!!
17 graden heerlijk Haar ik ga als ik 37 weekjes zwanger ben nog ff naar de kapper wil graag wat high lights laten zetten en weer ff bijpunten verder geen gekke dingen doen raad de kapper mij ook af haha
wasje hangt hier ook buiten zonnetje schijnt niet, maar is ook niet koud, is 13 graden hier buiten volgens de meter kapper... ik ben paar weken gelden gegaan en highlights laten zetten en pony erin laten knippen... denk dat ik het nu zo laat... maar goed, alstie tot na de 40 weken blijft zitten zijn we natuurlijk ook alweer 4 weken verder en wie weet dat ik dan wel nog ff opfrisbeurtje laat doen het is bij zowiezo altijd impulsief, als ik denk "ik wil naar de kapper" dan ga ik dezelfde dag nog!! haha
tja babe dat heb ik dus ook dat als ik naar kapper wil ik eigenlijk ook gelijk die zelfde dag nog wil gaan... maar twijfel dus nu of het wel wijsheid is hihi! ach zie het morgen ochtend wel... als ik dan nog steeds wil ga ik gewoon!
ben hier nu een stel hoezen aan het verven in de wasmachine maar weet niet echt of het gelukt is......... keek net even terwijl wasmachine nog bezig was maar volgens mij pakt de verf helemaal niet waren van die poefjes van de ikea met een creme hoes eromheen maar ja slaapkamer is nu spierwit en hebben een donkergrijs bed en vond het wel leuk als die hoezen dan ook donkergrijs zouden zijn.......... denk dat ik het verkloot heb hihi!
haha, ik heb dat nooit gedurfd he, verfen in de wasmachine hihi, maarre... misschien als je zwarte verf gebruikt dat het dan donkergrijs word??
die heb ik gebruikt............ ach zie het zometeen wel! kan geen kwaad hoor! als je de machine daarna maar een keer met beetje bleekwater aanzet zonder wasje erin kan er niets gebeuren!