MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Haar uitval.....geen idee of mijn haar meer of minder uitvalt nu.

Heb 2 weken terug lekker highlights laten zetten, man wat een lange zit was dat. Maar nu hoef ik lekker niet meer. Alleen als ik heel graag wil. Mijn haar kan nu net op een staartje dus het hoeft niet....

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga ff wasje opvouwen en wat lezen! tot later meiden!

3. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goh, Marjand, heb je ook als lijfspreak: zit het in de kop,dan zit het niet in de kont?
    Oftewel, dan ZOU en MOET het gebeuren!!

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Dames, ik ga me nog eens nuttig maken, tis weer tijd om te huismiepen...
    Liefs

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja helaas wel, en ik kan heel goed tegen een ander zeggen joh gewoon niet doen. Maar als het dan om mezelf gaat kan ik dat niet. Het is ook niet echt uit te leggen. Gisteren heb ik dus het laatste stukje geschuurd en het is dat Erik thuis was anders was het gisteren al geschilderd. Maar krijg dan zo'n ruzie daar heb ik dan ook weer geen zin in. Maar moet mezelf dan echt tegen houden....

Weet ook niet van wie ik het heb want de rest bij ons thuis heeft die afwijking niet...

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Heb mezelf naar m'n bed verplaatst, kreeg opeens mega hoofdpijn en misselijk.
    M'n lijf voelt loodzwaar, dus blijf ffies liggen.

Marjan, tsja... Kan wel zeggen dat je teveel doet... Maar dat weet je zelf ook, en een koppige Stier gaat toch wel door!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh zou dat het zijn....toch dat sterrenbeeld. Dat zou wel kunnen ik ben thuis de enige stier ;). Ik ben ook steeds misselijk wat kan dat dan weer zijn? Jij enig idee?

Doe jij ook rustig aan?! Hopelijk kun je even wat slapen...

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjand Idd ik wil ook zeggen doe rustig aan maar als het in je karakter zit maakt hetniet uit wat andere tegen je zeggen je moet het zelf gewoon voelen klinkt hard maar volgens mij werkt dat bij jou zo:p togh?
    ik denkdat ik maar ff langs drogist ga zo en zelf highlights ga zetten.:D

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hallo,

Hier een hele verdrietige Tante Mars,
    ik ben naar huis gestuurd (helemaal super), maar de dienstdoende gyn, heeft m'n dossier niet goed gelezen en ik zou weer terug moeten naar de verloskundige. aangegeven dat ik dat nite zag zitten door alles wat er is gebeurt de afgelopen tijd.. Toen ze weg waren (vpk's en gyn) ben ik in janken uitgebarst tot hubbie er was. En die is meteen op hoge poten naar de verpleging gestapt en heeft gezegd dat dit zo echt niet kan...
    Toen ze kwam hebben we het er nog een half uur over gehad, en de kalk in de placenta is toc wel een medische indicatie.. We hebben aangegeven dat we graag een gesprek willen met onze eigen gyn die echt alles van ons weet... Op de vraag of ik bang was dat het als nog fout zou gaan is mijn antwoord heel simpel JA! Ik kon dan wel praten met een maatschappelijkwerker maar wat heb ik er aan als ik al bijna 7 maand gewoon weg niet slaap en me morgen maak, de zwangerschap is bijna voorbij dus het nut zie ik er niet meer van in..

Na lang over en weer gepraat en ik eindelijk weer rustig, kunnen we vrijdag op gesprek komen bij onze eigen gyn, en krijgen we een nieuwe groei echo ctg en bloeddruk meting.
    Wel moet ik een afspraak maken met de vk praktijk om alles uit te praten want hun komen langs na de bevalling, om te kijken hoe alles gaat e.d. ..

Ik heb ook aangegeven, dat ik me niet fijn voel bij de ene vaststellling bij die gyn (die zegt dat ik moet blijven tot na de bevalling (onse eigen), en deze die me zonder pardon naar huis stuurt..

Nou ja in ieder geval, ben weer uitgejankt, mag naar huis en daar moet ik blij om wezen.. Maar had echt het gevoel of werden we afgescheept...

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tante jeetje wat een verhaal zeg.
    Oke nou in elk geval mooi dat je naar huis mag maar wel vreemd als ze je eerst tot je bevalling wouden houden en dat je nu naar huis mag. En idd wat een naar gevoel zeg dat je gevoel heb dat je afgescheept word want wa tik zo lees heb je hun heel duidelijk verteld wat je dwars zit allemaal.
    Vind egt vervelend voor je bah

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Jezus meid!!! Wat een achtelijke gyn!!! Misschien moeten ze eerst even je dossier lezen en dan conclusie' s trekken...Dit kan toch niet zo maar?! Jij moet goed onder controle blijven, zeker gezien je geschiedenis! Is je eigen gyn niet eerder in huis?!

Wacht maar anders kom ik ze ff opzoeken....Kunnen ze wat beleven.

Hou jij je maar rustig, en wacht af wat je eigen gyn te vertellen heeft. Wat zegt deze dan op het verhaal dat je van je eigen gyn moet blijven tot de bevalling?

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Tante Mars: Meid toch, wat een gedoe allemaal. Kan best aannemen dat je je zorgen maakt, dat is toch ook normaal na alles wat je al meegemaakt hebt. Snap ook niet goed dat deze gyn je gewoon weer naar huis stuurt (op zich ook wel goed, maar zo dubbel). Gelukkig kan je vrijdag alweer bij je eigen vertrouwde gyn terecht! Probeer ook een beetje te genieten van het weer thuis zijn. En als je je te veel zorgen maakt, moet je ze maar weer lastig vallen, daar zijn ze voor ;)

@Marjand: herkenbaar! Als ik thuis zou zijn, zou ik ook nog heel wat in huis doen. Maar zit nu nog 2 weekjes op het werk, rustig achter de computer :D.

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja klopt helaas helemaal.....:):(

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik reageer weer als ik thuis ben, ben ff bij mams..
    Dan kan ik ales ff beter lezen en antwoorden..

Tot straks..

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Rustig aan lieffie!!!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Als je twijfeld kun je altijd morgen zeggen dat je je niet goed voelt en terug gaan naar het ZH...Dan moeten ze je wel weer nakijken...

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ga ff niksen!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Middag!

Ben aan het werk, heb ff pauze. Ollie heeft het gister goed gedaan, heb wel wat foto's maar dat is van slechte kwaliteit. Het was er te donker om zonder flits te fotograveren, maar met flits zie je allemaal stofwolkjes :(
    Erg irritant.

Heb totaal geen zin meer in het werk, heb nog steeds geen gesprek gehad. Heb hem gemaild; geen reactie. Heb het hem gevraagd; ook geen reactie.
    Bah.

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Is die man doof/stom of zo?! Je kan toch normaal antwoord geven....EIKEL!!!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @kapper: hier al geweest en een lekker stuk eraf gehaald ......

@het weer is hier ook al fantastisch vandaag , wasje nr 3 hangt al buiten ......

@vocht , begint hier ook te komen , bij T&T niet gehad , nu staan s avonds sokken in mijn enkels ..

@tante mars , fijn dat je naar huis mag en goed dat je je niet hebt laten afschepen als een nummertje in de lange rij ..Ze hebben wel met een persoon te maken die deze zs al vanalles heeft meegemaakt en daar moeten ze naarhandelen , goed gedaan meid !!!!!!!!!!!!

@Aszz , wat is je baas toch een eikel zeg , ander woord heb ik er niet voor ~!!!

Deel Deze Pagina