dat voelt inderdaad niet goed Mars, als gyn1 zegt je moet blijven en gyn2 stuurt je naar huis... logisch dat je geen gerust gevoel hebt!! wat de anderen ook al zeiden, als jij het niet vertrouw gewoon weer bellen en dan zullen ze je toch na moeten kijken, dus gewoon goed naar jezelf luisteren!! Marjan... je MOET aan jezelf, je lichaam en je kindje denken!!! je doet echt veels te veel... als ik je dan soms hoor klagen over pijntjes e.d. en daarna lees wat je allemaal doet..........MUTS!!!!! Dat huis blijft er wel, dat kan later allemaal wel gebeuren! Natuurlijk kun je wel IETS doen, maar verdeel het wat meer over de week.... ik bedeel mezelf per dagdeel 1 huishoudelijke taak toe, voor de rest zie ik wel, als ik 1 wasmand heb opgevouwen, ga ik eerst ff relaxed zitten en hier kletsen, dan pas wasmand nummer 2, daarna ga ik ff serietje kijken en lunchen, en 's middags doe ik de wasbak en toilet van de badkamer even, daarna ga ik weer ff zitten hier kletsen etc.... snappie,?? zoe moet dat!!
hey meiden! ben ik weer @ tante mars: goed zo dat je je niet hebt laten afschepen en op je strepen bent gaan staan!!! alvast succes vrijdag bij je eigen gyn! @ marjand: tja is idd lastig om rustiger aan te doen maar die klachtjes / kwaaltjes verminderen wel als je een stappie terugdoet... gewoon wat meer pauzes nemen meissie!
Heb net een sms van Loran gehad: Op ctg zijn weeen te zien , moet nu vaker aan ctg .En blijven afwachten.Tot zover niet erg, en afwachten of weeenremmers hun werk gaan doen ...
zo heb even heerlijk buiten gezeten en was nog best lekker! heb alleen wel maar een klein uurtje genoten omdat het voor je huidje beter is niet te lang te genieten zo maar eens even aan het avondeten beginnen.........
Zooo ik ben ook thuis. Krijg allemaal harde buiken van het werk, heb gezegd dat ik naar huis ging, weet niet of ik nog wel terug ga. Hij zoekt maar een andere debiel die zich zo laat behandelen.
Heb een heel mooi jurkje voor Tara bij de hema besteld ! ( Vanochtend ingegaan en net voor de gein gecontroleerd , alles alweer uitverkocht ...Gelukig was ik op tijd !!!
Zo eindelijk thuis, Ik vond t allang goed, k wou die man zo snel mogelijk uit me kamer hebben.. Heb alles ingepakt en toen hubbie kwam kwam t tranendal weer... Ben blij dat we een gesprek hebben vrijdag met ons eigen gyn, die zei gister tenslotte dat ik niet meer weg mocht.. Ze hebben me bloeddruk vandaag ook niet meer gemeten omdat die van de spanning vast al heel hoog zou wezen.. daarnaast vond de gyn het leven voelen niet zo belangrijk op de ctg was te zien dat ze bewoog, en dat was voldoende.. Ik zei ook tegen Jacob, wat moet ik nou vanmorgen mail ik me lerares dat ik voorlopig niet uit t ziekenhuis mag e.d. en 2 uren later word k naar huis gestuurd (daar ben ik heel blij mee daar niet van) .. Maar op een gegeven moment is de geloofwaardigheid ook weg, als je elke keer vant kastje naar de muur word gestuurd.. Vind het echt niet erg dat beeb waarschijnlijk toch tot 40 weken zit is alleen maar goed, maar ik ben helemaal op, de slaappillen werken niet en die mag je niet veel slikken. Ik wil gewoon niet meer (en dat is niet de eerste keer dat ik t zeg ) Nou ja ik ga zo maar eens liggen want ben behoorlijk misselijk.
Wat slim dat jij dat besteld marjon, ik loop me altijd suf te zoeken in de winkel. Marjan, ik denk dat m'n hb te laag is dat ik soms duizelig en misselijk wordt. Moet ook echt rustig aan doen hier. Net ff boodschapje gedaan, milkshake gehaald en op m'n gemakkie terug gewandeld. Nu weer ff op bed, benen doen pijn door t vocht. Over een uur is darren weer thuis!!!
Dan inderdaad het gesprek met je eigen gyn vrijdag maar even afwachten, en mocht je het voor die tijd toch niet vertrouwen ben je ook zomaar weer in het ZH natuurlijk, en om wat andere mensen er van denken moet je je niet druk maken hoor mars!
sterkte tante! kan me goed voorstellen dat het nu allemaal wel zijn tol begint te eisen bij je... neem vooral je rust want dat kan sowieso geen kwaad! en dan vrijdag vol goede moed het gesprek met je eigen gyn in gaan! knuf van mij
Hmmm jij zegt het nog aardig...je moet Erik af en toe horen. En ik weet het wel allemaal maar ik kan het makkelijker zeggen voor een ander. Dit gedrag af leren is vrij moeilijk. Ik doe het al bijna 29 jaar zo, dus dan zijn die 9 maanden vrij kort..... Maaaaaaarrrrrr!!!!! Ik heb net lekker een tukkie gedaan, daarna buiten in de zon gezeten. Morgen ga ik lekker met mijn zusje naar het zwembad een beetje dobberen, donderdag komt mijn vriendinnetje en vrijdag ga ik waarschijnlijk op kraam visite bij mijn collega...Nou is dat ff goed kan ik verders helemaal niks doen.... @Aszz: Goed zo meid!!!! Jij bent niet een of ander stuk vuil dat hij zo kan behandelen...Idioot!!!! @Mars: Laat je niet af schepen en bij twijfel gewoon terug gaan hoor....alles voor jullie meisje he! @Marjon: Lief jurkje.... @Dag: Alles ook goed bij jou? @Yes: Fijn dat je kereltje weer thuis komt...Doe maar rustig aan....
@Tante Mars: ik vind het een ongelooflijk verhaal! Het lijkt wel of die twee, elk op een eigen eiland werken! Maar als jij je voor vrijdag niet goed voelt vin het feit dat je je meisje niet voelt, bellen! Ruk aan dat CTG! Als jij je niet goed voelt voelt je meisje dat ook! @Marjand: laiverd denk nou eens om je zelf! Het hoeft echt allemaal niet. Het komt van zelf, en dat is echt geen falen. Beentjes in lucht en lekker een boek lezen! Ik heb verder een kut middag. Heb de hele tijd harde buiken en popje klimt aldoor op me! heerlijk last van mijn bekken. Vanmiddag niet kunnen slapen, had iets raars met mijn oog. Ik ben moe, sjaggie, en heb last van maagzuur en wil gewoon naar mijn bed. Sven komt zo thuis die heb ik gebeld
Hey lieffie..... Denk jij ook een beetje aan je zelf!!!! En af en toe sjaggie zijn mag best hoor.....
och pip toch....... nog heel even en je kan idd lekker relaxen : Sven is on his way!!!! neem maar even een baaldaggie... @ marjand: ja hoor hier ook alles goed! volgende week een liggingsecho ; ben erg benieuwd! verder begint het hier op een zeer steriel huis te lijken haha maar ja ik houd het gewoon beetje bij en dan komt het vast wel goed! de grootste klussen zijn hier nu inmiddels wel geklaard... gelukkig! het gereedschap moet manlief alleen nog even opbergen in de schuur... maar dat komt vast ook wel goed!