Goede avond allemaal We zijn weer terug uit maastricht.We hebben dus niet echt veel keus. JOrdy moet geopereert worden. Zijn reflux is verergerd en hij heeft het heel erg. De chirurg schrok ervan hoe hoog de waardes waren. (4,5% is het maximale dat er niet geoppereerd word en Jordy heeft het dus 18.9 %) Er zijn 3 factoren dat ze gaan opereren. Niet (voldoende) groeien, veel luchtwegklachten en niet zonder medicijnen kunnen. Hij voldoet dan ook aan alle 3. Ik heb wel gezegt het pas na de bevalling te willen doen, dus waarschijnlijk wordt het dan september. Voor mezelf heb ik de vk nog gebeld en moest contact opnemen met de ha voor zwaardere pijnstilling. Nu konden ze verder niks voor mij doen, aar dat wisten we al, maaandag gaan we kijken hoe verder. Ik heb niet alles terug gelezen, maar alles verder goed met iedereen. Nog geen baby's toch. Hoop ik
Aszz ooh ja je hebt een dwarsligertje. Nou hoop dat t allemaal weer wat rustiger wordt bij je. Balen dat je nu zoveel stress hebt van je werk! Linnie, arm kereltje, wat gaan ze doen met zo'n operatie? En idd beter als je niet meer zwanger bent te doen, dan kan je alle aandacht aan jordy geven. Nee nog geen baby's!
Nou ik ga even een boekje lezen in bad, bij kaarslicht 2 PCM en daarna op bed. Als het over een paar uur nog zo is, dan ga ik bellen.
YenD: Ze maken de maag een klein stukje los en die draaien ze dan om de slokdarm heen, daardoor kan er geen maagzuur meer uit zijn maag de slokdarm in. En wordt de maag zeg maar het maagklepje. Tis een beetje moeilijk uitleggen via de computer Gelukkig maar dat er nog geen baby zijn. Trouwens hier heel de heen en terug weg. Harde buiken en weeen gahd, verging van de pijn in de auto. En dan kan je ook nog een sniet zitten hoe jezelf wilt, Pfffff, Wat kan dat erg zijn autorijden Maar de vk zei dat dit normaal is rond de 35 weken. Dus daar gaan we maar vanuit.
Het is maar goed dat ze dat allemaal kunnen hè. Hij zal er wel ontzettend veel last van hebben, zulke hoge waardes!! En nog geen kik geven zeker. Arm jochie! Nou idd fijn dat ze hem kunnen helpen, ookal is t eng als je kindje geopereerd moet worden. Darren vandaag de baby naam verteld, hij vond het prachtig, maar moest wel geheimpje blijven, dus hoop dat hij het morgen vergeten is hahaha.
jij durft yen. Naam vertellen hihihiih. Hoop dat hij zijn mond houdt. Vind het zeker spannend zo operatie. Zeker door wat wij al meegemaakt hebben met hem in een ander ziekenhuis. We moeten artsen echt weer leren vertrouwen, door fouten.
Klopt helemaal wat je zegt! Ze zijn nog mini. Kunnen al heel veel, b.v. NEEE zeggen, maar toch niet! Gelukkig heb ik die van mij morgen ook uit besteed!! Ga morgen heeeeeeeerlijk lekker naar de kapper, ff helemaal me time!!! En daarna de zon in, hmm ikweet het niet. Ik heb een beetje een zw masker onder mijn ogen, net waar ik mijn bril toen droeg! Had er geen last van bij popje, maar het lijkt nu wel!!!
linnie, Fijn dat jullie eindelijk zekerheid en duidelijkheid hebben over wat er met jordy moet gaan gebeuren, word er vast stukken beter van voor hem én jullie! Hoop ook dat je de laatste weekjes nog beetje minder pijnvol doorkomt!! Nou, dames, hoop dat jullie kindloze dag morgen heerlijk ontspannend is Ik ga morgen ook de zon in!! zal eerst nog wel ff sunblock voor m'n gezicht halen!!
Linnie fijn dat nu duidelijk is wat ze allemaal met je kereltje gaan doen en dat kan nog wel gewoon tot september wachten?
Ze doen het liever zo snel mogelijk. Wilde ons nog wel ergens tussen plaatsen, maar wij hebben aangegeven dat we het liever na de bevalling doen en dat begreep de chirurg goed. EN na de bevalling nemen we contact met hun op wanneer ik er aan toe ben, maar wil eerst even genieten
Zo, de rust is wat wedergekeerd. Typ ik nu,maar heb meteen weer een harde buik.... *zucht* doet iig geen pijn nu. Ik ben trouwens blij dat die van mij 'al' 2,5 jaar is, hij kan een hoop zelf. En ik breng hem eigenlijk nooit naar het KDV als ik thuis ben. Of ja, alleen de middag. Ik mis hem anders teveel
Linnie, sorry helemaal niet op jou gereageerd! Heftig zeg hoor, je arme manneke! Hoop dat ze hem snel kunnen helpen.
Aszz: Maakt niet uit hoor. SNap dat je het druk heb met je harde buiken MOet zeggen dat ik Jordy ook liever thuis heb als dat ik hem wegbreng. Maar voor mijn eigen rust breng ik hem wel weg
Pip: goed zo morgen even lekker Pip time Aszz: trekt het al weer een beetje weg? Lin: fijn dat je nu weet wat er gaat gebeuren! wel spannend maar eerst idd maar de bevalling en kraamtijd en dan op eigen tempo de operatie inplannen hoor! verstandige keuze!
Jep, 2 paracetamol gehad en wat bakjes thee. Was ook echt een ruk dag, dus dat zal het ook wel zijn geweest. Baby is trouwens ook erg druk, en duwt de hele tijd overal tegen aan. Daar zal de baarmoeder ook wel op reageren.
Hallo allemaal!! Alles goed hier??? Hier vandaag plantjes en bloempjes gekocht.. zoooo leuk.. de hele tuin gedaan.... alles bijgeknipt en gesnoeid... en baskets opgehangen met bloemen.. heel leuk!!! Nu lekker op de bank tv kijken!! Tot morgen maar weer!