Hier zeiden ze dat als je 1 dag voor de 37 weken gaat bevallen je naar het ziekenhuis moet, of je moet het niet redden Maar goed zal wel per vk verschillen
Mijn ex buuf is ook met 36 nogwatweken bevallen, gewoon thuis. Maar dat mens was niet wijs, die rookte tijdens haar zwangerschap. En ach, dan bleef de baby lekker klein.Was makkelijker bevallen... Koekoek!!
Tja, ik wil zowiezo naar het ZH, dus maakt mij niet zoveel uit!! maar als ik al die rommelende dames hier lees.... dan denk ik dat ik vast de 42 weken ga halen!!!
zo'n tante heeft mijn vriend..... die bleef roken EN drinken!!!! Echt waar, ik kon daar zo pissed om worden, en dat waren inderdaad echt kleine kindjes... ze had maar een heel klein rond buikje...echt niet gezond, als je dat gvd al niet eens kan laten voor je kind, ondankbaar kreng is dat!! ik heb een nicht die kan geen kindjes krijgen (heeft gelukkig 2 prachtige chinese meiden nu) en ik kan dan zo kwaad worden.... zoals jullie nu merken hihi, hormones
Ik rommel nu even niet meer, ik heb mijn bruine kindje net op de wc gebaard. Gadver, dat klinkt vies.
ik ben netjes gestopt toen ik wist dat ik van Jordy zwanger was en sinds dien geen sigaret meer aangeraakt
Aszz slim om te gaan slapen die gekke kakpraat hier Ik blijf nog ff poosje op over uurtje ekomt tienermoeders erop will ik ffies kiekn
mijn navelpiercing is aan het ontsteking. iemand hier ervaring mee, wat ik kan doen. HEb dit echt nog nooit gehad :S
hoeven jullie maar 2 keer te kakken op een dag?? Ikke standaart 5 keer whaha, heb er nog wel nare herrinneringen aan, want t lukt me niet altijd de wc te halen (niet dat ik in me broek kak ofzo) maar dan moet t echt op dat moment