ik rookte wel, had n tax van 5 p.d. sinds 5 weken gestopt niet eens moeilijk. Bij de een slaat t bij 2 per dag al aan en de ander krijg zonde problemen een kind terwijl die n pakkie rook per dag.. Tis net hoe gevoelig je er voor bent. Nou ist niet goed te praten hoor, dat weet ik ook wel.. maar ik weet wel dat onze chick groeit mede door ik gestopt ben met roken
Tja, het blijft met roken toch altijd posi verhalen en nega verhalen, en uiteindelijk is het ieders eigen keus idd. truste lin! en pip, adem diep in en adem uit, zennnnnnnnnnnnnnnnnn
snelle bevalling: Dat zou zijn om dat alles weeker is de bekken dus makkelijker het kindje er door laat. (Maakt wat meer plek om de kleine er door te laten )
joh ik ga zo ook douchen, ben msn aant afsluiten.. Heb me '' baard'' al 4 dagen niet gescheert, word hoog tijd krijg zwarte pluimen op me kin niet goed ( domme rot pcos)... Dames, oant moarn en ik kom wel ff vertellen of we morgen nog mogen komen of dat t pas echt vrijdag word.. maar daar gaat ik toch niet mee akkoort.. Tot snell Dikke Kuss ennuuu Pip,, hou t rustig he
Ja maar moet je die 2 eens combineren.... Die naakte kat zit er nu dus al en straks over een week of wat gecombineerd met die ontplofte mol...HELPPPPPP!!!!! Denk dat Erik nooi tmeer sex wil daarna....
whahahahaha, daar hebben we plastisch chirurgie voor, mooie schaamlipcorrectie ofzo whahaha, nu tmoet ik echt naar boven....................
Nou dan ga ik ook! Ga nog wel ff lekker een spelletje spelen!!! En ik zal beloven alles binnen te houden! Truste ladies
Goedemorgen! Ben lekker vroeg wakker, half 6 al! Vandaag naar de vk voor geboortebespreking en liggingsecho. Hoop dat de meeste nog slapen hier.