MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hihihihihihihihihi zie het voor me!

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik ga maar niet overal op reageren, kan het allemaal niet onthouden. Vind het wel sneu te lezen van Linnie dat Jordy geopereerd moet worden, arme prul!
    Enne Tante Mars, wat ze met jou allemaal aan het sjouwen zijn...? Belachelijk!!!!!!!!!!

En nog even over roken... Daar heb ik echt ontzettend moeite mee, zo'n beebje heel de dag vergassen in de buik... De schadelijke gevolgen zijn inmiddels bewezen, vind het echt naïef om te hopen dat het kindje er niks aan over zal houden! Maar goed, doe mijn mond maar weer op slot :D

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

heb nu bruine haarkleur dus wil er blond doorheen gooien dan licht het in elk geval op ja:p

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Moeten jullie niet van de zon genieten ;)

Loran, aszz en tante sterkte allemaal.

Wordt hier allemaal met de dag spannender.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo ben ik weer. Het zijn wat voorweeën. Nog geen ontsluiting maar de baarmoedermond is wel wat week en ligt al goed voor. Normaal gesproken moet ze hun halve arm er in steken willen ze wat voelen, nu ging het erg makkelijk en pijnloos.
    Dat vond ik wel erg fijn.
    Harde buiken zit regelmaat in ( elke 10 minuten ) maar niet echt pijnlijk.
    Baby ligt nog wel wat schuin. Billen rechtsboven.
    Ze hebben alleen geen echo gemaakt :( Over 2 weken weer, omdat de baby nu nog alle kanten op kan.
    Die doet het trouwens perfectemundo! Lekker actief, hartslag is goed.
    Maar ik MOET rustig aan doen, dus de ziektewet in....

Oh en de proefdruk van het geboortekaartje is per post binnen gekomen, we zijn erg happy! :D

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Fijn dat alles zover goed is Aszz..

Hier weer ff ego , heb het helemaal gehad met de suiker ...
    Verdeel me onbijt nu in 3 etappes en heb vanochtend dan wel netiets teveel gedaan, maar voelde me ineens barslecht , was mijn suiker nog maar 1,9 ...
    En ik voelde he dit x niet aankomen ............

Meer rust denk ik ,maar ik ga het vrijdag in het ziekenhuis wel navragen , durfde bijna niet naar school te lopen ,......

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wow1,9! Dat is echt super laag! Kan me vorstellen dat je dan amper de deur uit durft!

@Azss: Gelukkig mooi nieuws. En super dat ie nu toch langzaam in de juiste positie komt te liggen. Nu lekker rustig aan doen en genieten van je tuin! :)

ik ben heerlijk zomers blond geworden. Moest natuurlijk ook even de stad in! Hmmm beter niet kunnen doen. Nu au bekken! Eigen schuld dikke bult. Maar heb wel super leuke zomer schoenen voor popje en een Sophie the Griaffe voor de beeb. Nu lekker naarmijn ouders, daar lekker in de tuin zitten. Bij ons staat alles nog binnen en de tuin tafel zelf nog bij mijn ouders inde garage!

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Aszz: gelukkig niks engs.

marjon: Das wel heel erg laag, kan toch ook niet goed zijn.

9. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hoi meiden..

ff snel een bericht:

@linnie.. ahhhh gos, wat sneu voor Jordy.. zo klein en dan al weer geopeerd worden.. dikke knuf voor hem..

hier zo ff languit op de bank.. zou m'n bed inkruipen maar schilder stond ineens voor de deur.. ben alleen bekaf.. gister uit eten geweest (afscheid van een collega) en vanmorgen met Mick voor het eerst naar peuterspeelzaal.
    Wat heeft het mannetje genoten, zo leuk om te zien.. maar de hele tijd tussen 16 peuters rond gelopen, dus nu kapot..

lees straks alles wel ff terug..

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi meiden!
    zo ben ook weer even online :D
    vanochtend naar de kapper gegaan nadat ik tot 10 uur in bed heb gelegen.. hele nacht wakker gelegen en om 7 uur val ik in slaap :$
    na bezoek aan kapper nog even dorp doorgewaggeld en net even een broodje gegeten en wasje opgehangen :D

sterkte voor loran en tante!!! denk aan jullie

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey meiden.
    Net terug van de vk.
    Baby ligt helemaal ingedaald en klaar voor de start!
    Echo was niet veel op de zien, maar ze schat de baby op 3000 Gr. Met 37 weken. Dus dat is een prima geboortegewicht.
    Als hij er met 40 wkn nog in zit stuurt ze me door naar het ziekenhuis.
    Heerlijk gevoel dat het niet lang meer gaat duren nu!

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    goed nieuws meid!

amai jongens het begint echt te naderen nu hé toch ongelooflijk??88

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    fijn hoor!

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    He meiden,

Goed nieuws YenD! Wat wordt het nu spannend inderdaad, Arka.....het komt echt super dichtbij en de eerste beeb kondigt zich vast al heel snel aan! Whaaaaaaaa!!!!

Aszz: fijn dat beeb het zo goed doet en nu maar rustig aan he! Aan de ene kant vervelend dat je rust moet houden, maar je bent wel mooi van dat gezeik daar op je werk af....hopelijk kom je nog even tot rust voor het harde werken gaat beginnen :D

Ik ben ook thuis nu. Ben wat eerder naar huis gegaan. Heb wat buikpijn onderin, vooral bij lopen en staan, bij zitten iets minder. Bij opstaan ook pijn bij schaambeen, maar goed, dat hoort er allemaal bij he.....heb nu wel het gevoel dat mijn buik topzwaar is hoor....pfff, mijn rug is er ook niet zo blij meer mee. Ik ga nu even onderuit op de bank met een glaasje melk en een koekje :)

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    zoo ben weer terug.
    Ctg was inorde flow was inorde bloeddruk was voor ctg 140/100 en na de ctg 110/68 hebben ze nou net niet vermeld dat ie voort ctg 140/100 was maar goed..

Het enige wat ze nog kunnen doen, is een kastje aansluiten voor 24 uur en dan een registratie maken..

Vrijdag gaan we naar onze eigen GELUKKIG..

Ben nog niet gerust gesteld maar goed alles was goed en als er iets is moeten we bellen.. Ja dat weten we ondertussen wel eens.

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemiddag ladies!

Aszz, fijn dat het allemaal toch goed is, en inderdaad de ziektewet dan maar in, lekker genieten nog even de laatste weken!!

Mars, ik ben benieuwd vanmiddag! ik zat vandaag steeds te kijken in het ZH of ik je ook zag lopen hihi, maar ik ben daar tussen half twaalf en half twee geweest, dus je niet gezien! ik had trouwens hele aardige gyn, een duitser, Koch ofzo?

En mensen allemaal lekker naar de kapper geweest, wij willen foto's zien!!!:D

start ego

Nou, hier ook een hele andere dag gehad dan voorgesteld...
    Ook ik heb kennis gemaakt met de beroemde CTG....
    Bij de VK was mijn bloeddruk aan m'n linkerarm iets te hoog en rechterarm goed, maar aangezien ik de beeb de afgelopen dagen veel minder (krachtig) voelde en mijn bovenbuik net aanvoelt als een blok beton wou de VK me voor de zekerheid toch een CTG, echo en bloed afnemen toe doen. Gelukkig kon ik gelijk door naar het ZH, de CTG was prima, superbewegelijk, en hartslag elke keer bij bewegen hoog en daarna weer normaal, zag er prima uit! Toen bij de echo blijkt waarom ik nu zo weinig voel, beeb ligt nu met z'n rug naar links, kop naar onder en voeten/armen naar rechts en daar zit mijn supergoede placenta die voor stootkussen werkt en dus geen gevoel doorgeeft, de placenta zag er dus super uit, de doorbloeding van de navelstreng was super en het vruchtwater was ook ruimvoeldoende etc... al met al, stapte ik zeer gerust en helemaal happy het ziekenhuis uit! Zo kan het dus gelukkig ook ;) is een hele geruststelling!!
    Daarna belde vriendinnetje of ik ff langs kwam voor koffie, ze gaat vrijdag voor een maand op vakantie naar Australie met haar vriend, dus gaat mijn bevalling (hopelijk) missen, dat is wel erg balen :( ze komt 6 mei terug... maar goed, missschien blijftie wel 42 weken zitten en is ze alsnog thuis alstie komt :D
    hebben heeeeerlijk in de zon gezeten tot 16.00uur :D:D
    was vantevoren ff bij de action geweest, daar hadden ze zwitsal zonnemelk factor 50, heb ik mooi op m'n gezicht gesmeerd en kan ik straks ook lekker op de kleine smeren!
    En mijn babydump bestelling is binnen :) ben er nu helemaal klaar voor hahahaha, had nog een luieremmer, regenhoes voor de kinderwagen, parasol voor de wagen en een oranje "hup holland hup" truitje maat 62 besteld :D

einde ego

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ohh jaa die is wel te handelen :D aardige vrouw,, ik had dokter K. Mag geen namen noemen hier opt forum..

Gelukkig alles goed int zkh..
    Ons beebje heeft 5x tegen het apparaat geschopt..

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oh wat ik vergat. Baby keek nu nog wel met koppie omhoog.
    Dus hij moet nog wel ff naar beneden gaan kijken, anders kan hij er niet uit.
    Maar beter dat ik dat nu weet, kunnen ze dat met de bevalling goed controleren.

Ben mega moe, lig ff in m'n moeders bed, m'n moeder is met darren tomaatjes kopen. Maar ben m'n gaviscon vergeten, dus kan niet slapen :( balen weer!!

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mogen we geen namen noemen?? oeps :D haha,
    Maar super om te lezen dat alles goed was vandaag!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gelukkig is alles goed Babe , fijn dat ze je uit voorzorg ff alles hebben laten controleren ..

Deel Deze Pagina